Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Яценко, Таміла@<.>
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(0)/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури"
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 3. - С. 26-30. (Шифр Умлш-1/2011/3)
ББК : 83.3(0)
Предметные рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
Кафедра світової літератури та історії культури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): імпресіонізм
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(0)р/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 2. - С. 29-33. (Шифр Умлш-1/2011/2)
ББК : 83.3(0)р
Предметные рубрики: викладання образотворчого мистецтва
викладання художньої культури в школі
Імпресіонізм
Аннотация: Презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 1. - С. 24-27. (Шифр Умлш-1/2011/1)
ББК : 83.3(0)р
Предметные рубрики: зарубіжна література-- напрямки, течії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): модернізм--стильова тенденція
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яценко, Таміла Олексіївна
Заглавие : Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4: П’яті Бугайківські читання. - С. 119-124 (Шифр 15/Н 34-975036)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
інформаційно-комунікаційні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мультимедійний проект--веб-квест--веб-конференція--кейс-метод--комп’ютерне тестування
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко, Таміла, Міщенко, Оксана
Заглавие : Дистанційне навчання у шкільному літературному курсі: переваги та особливості реалізації
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2020. - N 4. - С. 20-29. (Шифр Умлш-1/2020/4)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- дистанційне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дистанційне навчання--літературна шкільна освіта--технології дистанційного навчання--інформаційні ресурси--освітні платформи--опитування на google-диску
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Етапи й умови розвитку методики навчання української літератури в школі
Место публикации : Українська мова і література в школах України/ Київ. - К.: Педагогічна преса, 2017. - N 9. - С. 30-34. (Шифр УМЛ-2/2017/9)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- історія методики навчання
Кафедра методики викладання української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика навчання--українська література--періодизація--національна культура--український виховний ідеал--навчальні заклади
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Автор(ы) : Яценко, Таміла Олексіївна
Заглавие : Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4: Шості Бугайківські читання. - С. 43-48 (Шифр 159.9(06)/Н 34-777165)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Викладання літератури
Викладання української літератури в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературна освіта
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 7/8. - С. 15-17. (Шифр УЛЗО/2011/7/8)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
освіта літературна
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 5. - С. 27-30 (Шифр Умлш-1/2011/5)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: освіта літературна
Викладання української літератури в школі
Профільне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературні курси--літературна освіта
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/М 54
Автор(ы) : Котусенко, Олена, Фасоля, Анатолій, Яценко, Таміла, Бійчук, Галина Леонідівна
Заглавие : Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2016. - N 5. - С. 2-7. (Шифр Умлш-1/2016/5)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- методичні матеріали
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методичні рекомендації щодо вивчення української літератури
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко Таміла, Фасоля Анатолій
Заглавие : Методичні рекомендації щодо навчання української літератури у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти (2018-2019 навчальний рік)
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 8-15 (Шифр Умлш-1/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- методичні матеріали
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): програма з української літератури --навчальна програма для середньої школи--методичні рекомендації вчителям
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко, Таміла, Тригуб, Ірина
Заглавие : Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2019. - N 6. - С. 9-14. (Шифр Умлш-1/2019/6)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- літературні напрями та течії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературний спецкурс--навчання української літератури--навчання зарубіжної літератури--символізм--імпресіонізм--неоромантизм--експресіонізм--футуризм--неокласика--мистецький контекст--культурна компетентність--читацька компетентність
Аннотация: Пропонується матеріал до літературного спецкурсу “Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті”.
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : Шості Бугайківські читання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Колич.характеристики :170 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Цена : 226.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі/ А. В. Вождаєнко. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі/ Л. В. Галаєвська. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи/ В. А. Каліш. На перехресті тексту та підтексту/ О. М. Косінова. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі/ С. В. Нестеренко. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму/ Г. В. Хоменко. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/ Ю. І. Бондаренко. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови/ Н. М. Голуб. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів/ О. А. Гордієнко. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса)/ О. В. Забарний. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей/ О. М. Корчова. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект/ І. О. Кухарчук. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури/ Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах/ І. М. Орищенко. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт/ В. М. Пугач. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь")/ Н. В. Романишина. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови/ Л. В. Рудик. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/ Ю. О. Сидоренко. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/ І. А. Тригуб. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі/ С. П. Шевченко. РАФТ та кубування на уроках української мови/ В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями/ О. О. Лілік. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями/ С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури/ С. П. Привалова.
Экземпляры : всего : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : П’яті Бугайківські читання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :172 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 116.08 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк/ Т. В. Бабійчук. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/ Т. А. Бронзенко. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд/ Н. І. Гричаник. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики/ О. М. Косінова. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)/ Т. П. Матюшкіна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи/ О. П. Пелех. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей/ Ю. О. Сидоренко. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/ Л. О. Сулімова. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/ Г. В. Хоменко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко/ Н. О. Баранник. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/ Ю. І. Бондаренко. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас)/ Т. І. Бутурлим. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури/ О. В. Глеб. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/ С. О. Жила. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом/ С. Р. Молочко. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/ С. В. Нестеренко. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/ Н. В. Романишина. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища/ Н. В. Скриннік. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/ Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання/ І. А. Тригуб. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/ Т. О. Яценко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання/ О. А. Гордієнко. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями/ О. О. Лілік. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови/ Л. В. Рускуліс. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.)/ О. А. Гальонка. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко/ О. М. Куцевол. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ О. Б. Петрович. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича/ М. А. Ткачук. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст./ О. М. Чайка.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Колич.характеристики :274 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 98.17 грн
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4Укр)р/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 9. - С. 39-42 (Шифр УЛЗО/2011/9)
ББК : 83.3(4Укр)р + 71
Предметные рубрики: викладання художньої культури в школі
Українська література-- літературні течії
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 371.3:821.161.2/С 41
Автор(ы) : Ситченко, Анатолій
Заглавие : Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу]
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2017. - N 2. - С. 60-62. (Шифр Умлш-1/2017/2)
УДК : 371.3:821.161.2
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- історія методики навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика навчання літератури--методична спадщина--рецензії на методичні посібники
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.5.016:821.1/Я92-768219
Автор(ы) : Яценко, Таміла Олексіївна
Заглавие : Родинне виховання учнів 5-8 класів у процесі вивчення української літератури : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література)
Выходные данные : К.: ІП АПН України, 2003
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Інститут педагогіки АПН України (Київ)
ГРНТИ : 17.01.45
УДК : 373.5.016:821.161.2:37.018.1(=161.2)
ББК : 74.268.3 4Укр
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- виховання учнів
автореферати дисертацій-- українська література
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): родинне виховання --родинні виховні традиції--текстовий фрагмент--коментування художнього тексту--аналіз художнього тексту
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яценко, Таміла, Тригуб, Ірина
Заглавие : Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2020. - N 2. - С. 13-17. (Шифр Умлш-1/2020/2)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- мистецтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературний спецкурс--мистецтво модернізму--мистецький контекст--культурна компетентність--читацька компетентність
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(0)р10/Я 92
Автор(ы) : Яценко, Таміла
Заглавие : Символізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 11. - С. 41-45. (Шифр УЛЗО/2010/11)
ББК : 83.3(0)р10
Предметные рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
викладання художньої культури в школі
Викладання української літератури в школі
Мистецтво-- напрями-- стилі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературні спецкурси
Аннотация: У статті презентовано методику вивчення творчості українського поета Миколи Вороного у контексті естетики символізму як мистецького явища кінця 19-початку 20 століття.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-44 
 
Статистика
за 28.08.2024
Число запросов 66291
Число посетителей 1083
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя