Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>GEO=США -- освіта<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.
74
А 66


    Андрюшина, Олена Владиславівна.
    Моніторинг якості загальної освіти в Сполучених Штатах Америки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О. В. Андрюшина ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: США--освіта
фывфывфыв:
освіта в зарубіжних країнах


Доп.точки доступа:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
74.03(0)
Б 11


    Білецька, Ірина.
    Становлення іншомовної освіти в США (XVI - XIX століття) [Текст] / І. Білецька // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 2. - С. 66-71
ББК 74.03(0)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--іншомовна освіта
   США--освіта
фывфывфыв:
іншомовна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта
    Болгарія--освіта

    Франція--освіта

    Польща--освіта

фывфывфыв:
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Аннотация: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 636 с. - ). - 30.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ
Андрущенко, Віктор Петрович. Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття / Віктор Петрович Андрущенко. - С .5-8
Коцур, Віктор Петрович. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст. / В. П. Коцур. - С .16-23
Глузман, Олександр Володимирович. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. - С .40-46
Сидоренко, В. К. Європейський вимір неперервної освіти в Україні / В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. - С .64-72
Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління / Н. М. Дем’яненко. - С .81-86
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
Бульвінська, Оксана Іванівна. Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .128-134
Голуб, Л. І. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії / Л. І. Голуб. - С .135-142
НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
Баранівський, В. Ф. Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді / В. Ф. Баранівський. - С .227-236
Кузьменко, Н. М. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) / Н. М. Кузьменко. - С .254-261
Марушкевич, Алла Адамівна. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору / А. А. Марушкевич. - С .276-282
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
Аннєнкова, І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова. - С .297-304
Грибок, О. П. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора / О. П. Грибок. - С .316-319
Мазоха, Дмитро Степанович. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога / Д. С. Мазоха. - С .344-350
Невмержицький, О. А. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу / О. А. Невмержицький. - С .351-357
Остапенко, Г. І. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу / Г. І. Остапенко. - С .371-376
Свіжевська, С. А. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi? / С. А. Свіжевська. - С .408-414
Сергійчук, О. М. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України / О. М. Сергійчук. - С .415-422
Токарук, Л. С. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні / Л. С. Токарук. - С .439-444
Янц, Н. Д. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі / Н. Д. Янц. - С .484-491
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ
Кравченко, Т. В. Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери / Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. - С .492-498
Миленкова, Римма Володимирівна. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах / Р. В. Миленкова. - С .499-505
Пелех, Людмила Романівна. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки / Л. Р. Пелех. - С .513-520
Тракоша, Ю. Ю. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури / Ю. Ю. Тракоша. - С .572-575
Зварич, І. М. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С .600-607
Мойсеєнко, Л. А. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога / Л. А. Мойсеєнко. - С .615-620
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інформаційна культура

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   моделювання (педагогіка)

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

   Австралія--освіта
    Чернігівщина--освіта вища

    США--освіта

фывфывфыв:
аксіопедагогіка


Доп.точки доступа:
Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 532 с. - ). - 30.00 грн.
    Содержание:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ)
Автомонов, Петро Павлович. Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня / П. П. Автомонов. - С .5-12
Бобрицька, В. І. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України / В. І. Бобрицька. - С .19-26
Драченко, В. В. Особливості мотиваційної сфери підлітків / В. В. Драченко. - С .55-57
Кільдерова, Л. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи / Л. В. Кільдерова. - С .85-90
Пюра, О. С. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект / О. С. Пюра. - С .163-169
Ярошенко, Алла Олександрівна. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації / А. О. Ярошенко. - С .225-232
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Шапран, О. І. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / О. І. Шапран. - С .326-330
Шапран, Ю. П. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів / Ю. П. Шапран. - С .331-334
Шпиталевська, Г. Р. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів / Г. Р. Шпиталевська. - С .335-338
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ
Ващенко, І. В. Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти / І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. - С .347-360
Коваленко, О. М. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України / О. М. Коваленко. - С .375-380
Самойленко, Наталія Борисівна. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України / Н. Б. Самойленко. - С .399-404
Тадеєв, П. О. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів / П. О. Тадеєв. - С .417-429
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Бердник, М. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих / М. Я. Бердник. - С .438-443
Гейко, Ю. В. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс / Ю. В. Гейко. - С .444-450
Григорчук, Т. В. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання / Т. В. Григорчук. - С .451-457
Калюжна, Т. М. Освіта і нові комп’ютерні технології / Т. М. Калюжна. - С .464-467
Лапінський, В. В. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта / В. В. Лапінський. - С .487-494
Мельник, І. Ю. Стратегія інформатизації в університетській освіті / І. Ю. Мельник. - С .495-500
Франчук, В. М. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів / В. М. Франчук. - С .522-528
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інтерактивні технології навчання

   Інформаційна культура

   Інформаційні технології в освіті

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   моделювання (педагогіка)

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

   Вища освіта в зарубіжних країнах

   Польща--освіта
    Франція--освіта

    Іран--освіта

    Корея--освіта

    Канада--освіта

    Туреччина--освіта

    США--освіта

фывфывфыв:
аксіопедагогіка


Доп.точки доступа:
Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Торренс, Елліс Пол (американ. педагог) \о нем\; Тейлор, Кельвін (американ. педагог) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

6.
74
Г 79


    Грегоращук, Юлія Володимирівна.
    Організація професійної підготовки в старшій школі США [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. В. Грегоращук ; Міністерство освіти і науки України. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта
фывфывфыв:
професійна підготовка в США


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

7.


   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 9. - С. 7-75. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--викладачі
   Китай--освіта
    Казахстан--освіта

    Канада--освіта

    Мексика--освіта

    Нігерія--освіта

    США--освіта

    Туреччина--освіта

    Франція--освіта

фывфывфыв:
оплата зарубіжним викладачам


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
   159.9(06)
   Н 34


    Ельбрехт, О. М.
    Управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США як система [Текст] / О. М. Ельбрехт // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 109-120
УДК
Рубрики: Підручникотворення
   США--освіта
фывфывфыв:
шкільна освіта -- забезпечення підручниками


Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

9.
74
З-38


    Захарчук, Мар’яна Євгеніївна.
    Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. Є. Захарчук ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

10.
373.3/.5.014.3(73)
К 82


    Криворучко, М. В.
    Нова українська школа: американський досвід – українські перспективи / М. В. Криворучко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 5–42.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа
   Освіта в Україні--реформування освіти--зарубіжний досвід

   США--освіта
фывфывфыв:
нова українська школа -- реформування освіти -- американський досвід -- система освіти США -- структура освіти США -- початкова школа -- шкільні освітні округи -- фінансування -- шкільний режим -- безпека в школі -- дисципліна -- дрес-код -- підвищення кваліфікації -- робота з батьками -- дошкільна освіта -- шкільний простір -- поведінка -- старша школа -- навчальні стандарти -- планування навчання -- позакласна діяльність -- професійна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74
Л1


    Ліхневська, Тетяна Аатоліївна.
    Громадянське виховання учнівської молоді у середній школі США [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. А. Ліхневська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Виховання громадянське
   автореферати дисертацій--педагогіка

   США--освіта
фывфывфыв:
учнівська молодь


Доп.точки доступа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

12.
37(09)
Л38


    Левченко, Тетяна Іванівна.
    Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах [Текст] : научное издание / Т. І. Левченко. - Вінниця : Нова книга, 2002. - 512 с. - ISBN 966-7890-17-1 (в пер.) : 27.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.04(0)7
РУБ 37(09)
Рубрики: освіта в Україні
   освіта в зарубіжних країнах

   Особистість--розвиток особистості

   Гуманістичне виховання

   Франція--освіта
    США--освіта

    Німеччина--освіта


Экземпляры всего: 4
Ч.З.№2 (2), фб (1), НМК іноз. мов (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), НМК іноз. мов (1)
Найти похожие

13.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 37-48.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--зарубіжний досвід
   США--освіта
фывфывфыв:
післясередня освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- комунальні коледжі -- ступеневі освітні програми -- сертифікатні освітні програми -- кредитні навчальні курси


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
371(075.3)
М 17


    Максимюк, Світлана Петрівна.
    Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / С. П. Максимюк ; Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет. - К. : Кондор, 2005. - 667 с. - Літ.: с. 661-667. - ISBN 966-8251-36-9 (в пер.) : 42.00 грн., 65.25 грн.
ГРНТИ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Дидактика

   Педагогічний процес

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Вчителі

   Теорія виховання

   Виховання

   Самовиховання

   Національне виховання

   Класний керівник

   Виховна робота

   Позашкільні заклади

   Методи виховання

   Напрями виховання

   Українська етнопедагогіка

   Школознавство

   Управління школою

   Менеджмент освіти

   Інноваційні технології навчання

   освіта в зарубіжних країнах

   освіта в зарубіжних країнах

   освіта в зарубіжних країнах

   Освіта дванадцятирічна

   Методична робота з учителями

   Великобританія--освіта
    Канада--Освіта. Педагогіка

    Японія--освіта

    США--освіта

фывфывфыв:
організація навчання


Доп.точки доступа:
Руссо, Жан-Жак \о нем\; Песталоцці, Й. Г. \о нем\; Дістервег, А. \о нем\; Ушинский, К. Д. \о нем\; Толстой, Лев Миколайович \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Сухомлинський, Василь \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Рівненський державний гуманітарний університет
Экземпляры всего: 11
фб (1), ав (2), аб (7), пед. (1)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (7), пед. (1)
Найти похожие

15.
371(075.3)
М 17


    Максимюк, Світлана Петрівна.
    Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / С. П. Максимюк ; Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - Літ.: с. 661-667. - ISBN 966-8251-36-9 (в пер.) : 42.00 грн., 65.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Особистість--розвиток особистості

   Дидактика

   Педагогічний процес

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Вчителі

   Теорія виховання

   Виховання

   Самовиховання

   Національне виховання

   Класний керівник

   Виховна робота

   Позашкільні заклади

   Методи виховання

   Напрями виховання

   Українська етнопедагогіка

   Школознавство

   Управління школою

   Менеджмент освіти

   Інноваційні технології навчання

   Методична робота з учителями

   освіта в зарубіжних країнах

   освіта в зарубіжних країнах

   Освіта дванадцятирічна

   Методична робота з учителями

   Великобританія--освіта
    Канада--Освіта. Педагогіка

    Японія--освіта

    США--освіта



Доп.точки доступа:
РУССО, ЖАН ЖАК \о нем\; Песталоцці, Йоганн-Генріх \о нем\; Дістервег, А. \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Френе, Селестен (видатний французький педагог ; 1896-1966) \о нем\; Штайнер, Рудольф \о нем\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Рівненський державний гуманітарний університет
Экземпляры всего: 12
фб (1), Ч.З.№2 (8), аб (3)
Свободны: Ч.З.№2 (8), аб (3)
Найти похожие

16.
37.013.74(73)
М 25


    Маріуц, І. О.
    Поступ порівняльної освіти в США [Текст] / І. О. Маріуц // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 20-23.
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--порівняльна освіта
   США--освіта
фывфывфыв:
порівняльна освіта -- глобалізація в освіті -- інтернаціоналізація освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
37.091.64:(075.034.2)](477+73+492+439)
М 48


    Мельник, О.
    Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / Оксана Мельник, Вікторія Косик // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 3–9 : рис. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--підручники--електронні підручники
   Освіта в зарубіжних країнах--підручники--електронні підручники

   США--освіта
    Нідерланди--освіта

    Угорщина--освіта

фывфывфыв:
електронний підручник -- е-підручник -- зарубіжний досвід -- електронне видання -- електронні освітні ресурси
Аннотация: Метою статті є вивчення й аналіз поняття "е-підручник" та передового зарубіжного досвіду використання е-підручників в освітньому процесі.


Доп.точки доступа:
Косик, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
15
Н 34


    Михайленко, Олена Вікторівна.
    Вимоги до стажування у юридичних коледжах США [Текст] / О. В. Михайленко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 162-168
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Стажування
   Освіта в зарубіжних країнах

   США--освіта


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

19.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн.
    Содержание:
Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10
Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13
Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16
Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19
Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24
Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28
Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32
Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43
Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53
Сватенков, Олександр Васильович. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61
Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66
Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71
Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк
Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80
Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85
Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89
Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93
Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97
Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101
Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107
Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110
Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114
Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117
Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122
Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125
Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128
Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132
Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138
Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143
Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149
Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152
Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163
Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167
Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176
Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181
Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184
Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187
Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191
Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195
Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199
Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204
Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209
Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211
Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215
Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220
Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224
Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229
Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Викладання хімії в школі

   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Електронні підручники

   Німеччина--освіта
    Франція--освіта

    США--освіта



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Демков, Михайло Іванович (укр. педагог ; 1859-1939) \о нем\; Брок, Артур Олександрович (педагог ; 1867-) \о нем\; Гессен, С. Й. \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Парсонс, Т. \о нем\; Мертон, Р. \о нем\; Герд, О. Я. \о нем\; Бунаков, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

20.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11
Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15
Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19
Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23
Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31
Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35
Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39
Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43
Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47
Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52
Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55
Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60
Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65
Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70
Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74
Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78
Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83
Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95
Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101
Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108
Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111
Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117
Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121
Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132
Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136
Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139
Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143
Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147
Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151
Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155
Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164
Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168
Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172
Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176
Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187
Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191
Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196
Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198
Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202
Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212
Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216
Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220
Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227
Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230
Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234
Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239
Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245
Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249
Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255
Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264
Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275
Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280
Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   викладання музики в школі

   Викладання музики у ВНЗ

   Педагогічна діяльність

   Музично-педагогічна освіта

   Естетичне виховання--засобами музики

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Виконавська майстерність

   творча активність

   Інструментальна музика

   Дистанційна освіта

   Педагогіка зарубіжних країн--історія

   Ніжинщина--освіта
    Великобританія--освіта

    Ізраїль--освіта

    Україна--Освіта

    США--освіта



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

 1-20    21-36 
 
Статистика
за 19.08.2024
Число запросов 34159
Число посетителей 955
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя