Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>GEO=США -- освіта<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)/Л38
Автор(ы) : Левченко, Тетяна Іванівна
Заглавие : Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах : научное издание
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2002
Колич.характеристики :512 с
ISBN (в пер.), Цена 966-7890-17-1: 27.00 грн.
ГРНТИ : 14.91
ББК : 74.04(0)7
Предметные рубрики: освіта в Україні
освіта в зарубіжних країнах
Особистість-- розвиток особистості
Гуманістичне виховання
Географич. рубрики: Франція-- освіта
США-- освіта
Німеччина-- освіта
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), фб(1), НМК іноз. мов(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), фб(1), НМК іноз. мов(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Р 69
Автор(ы) : Романовський, Олександр Олексійович
Заглавие : Теорія і практика зарубіжного досвіду в підприємницькій освіті України : Монографія
Выходные данные : К.: Деміур, 2002
Колич.характеристики :400 с
Примечания : Библиогр.: с. 379-395
ISBN, Цена 966-7780-08-2: 4.10, 4.60, грн.
ГРНТИ : 14.15.01
ББК : 74.584
Предметные рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Великобританія-- освіта
Італія-- освіта, педагогіка
Німеччина-- ОСВІТА
Японія-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Содержание : Підприємницька освіта в економічно розвинутих країнах світу ; Завдання освіти України з реалізації національно-освітньої програми з підприємництва
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максимюк, Світлана Петрівна
Заглавие : Педагогіка : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів
Выходные данные : К.: Кондор, 2005
Колич.характеристики :667 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет
Примечания : Літ.: с. 661-667
ISBN (в пер.), Цена 966-8251-36-9: 42.00, 65.25, грн.
ГРНТИ : 14.07
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Дидактика
Педагогічний процес
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Вчителі
Теорія виховання
Виховання
Самовиховання
Національне виховання
Класний керівник
Виховна робота
Позашкільні заклади
Методи виховання
Напрями виховання
Українська етнопедагогіка
Школознавство
Управління школою
Менеджмент освіти
Інноваційні технології навчання
освіта в зарубіжних країнах
освіта в зарубіжних країнах
освіта в зарубіжних країнах
Освіта дванадцятирічна
Методична робота з учителями
Географич. рубрики: Великобританія-- освіта
Канада-- Освіта. Педагогіка
Японія-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організація навчання
Экземпляры : всего : фб(1), ав(2), аб(7), пед.(1)
Свободны : фб(1), ав(2), аб(7), пед.(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37И/Т 41
Автор(ы) : Тімар, Томас, Кірп, Дейвід
Заглавие : Як домогтися досконалости в освіті
Выходные данные : Львів: Літопис, 2004
Колич.характеристики :176 с
Серия: Освіта
Примечания : Бібліогр.: с. 169-174
ISBN, Цена 966-7007-96-3: 11.00 грн.
ГРНТИ : 14.91
ББК : 74.04(3)
Предметные рубрики: Освітня політика
Освітні реформи
Учитель-- професія
Фінансові стимули
Заохочувальні гранти
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: США-- освіта
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/Л1
Автор(ы) : Ліхневська, Тетяна Аатоліївна
Заглавие : Громадянське виховання учнівської молоді у середній школі США : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009
Колич.характеристики :22 с.
Коллективы : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
УДК : 371.3(73)
ББК : 74
Предметные рубрики: Виховання громадянське
автореферати дисертацій-- педагогіка
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учнівська молодь
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/П 37
Автор(ы) : Плахотнюк О. Л.
Заглавие : Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N 4. - С. 116-125. (Шифр ПП1/2009/4)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
виховання моральне
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): характер
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максимюк, Світлана Петрівна
Заглавие : Педагогіка : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів
Выходные данные : К.: Кондор, 2009
Колич.характеристики :670 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет
Примечания : Літ.: с. 661-667
ISBN (в пер.), Цена 966-8251-36-9: 42.00, 65.00, грн.
ГРНТИ : 14.07
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Особистість-- розвиток особистості
Дидактика
Педагогічний процес
Принципи навчання
Зміст освіти
Методи навчання
Засоби навчання
Вчителі
Теорія виховання
Виховання
Самовиховання
Національне виховання
Класний керівник
Виховна робота
Позашкільні заклади
Методи виховання
Напрями виховання
Українська етнопедагогіка
Школознавство
Управління школою
Менеджмент освіти
Інноваційні технології навчання
Методична робота з учителями
освіта в зарубіжних країнах
освіта в зарубіжних країнах
Освіта дванадцятирічна
Методична робота з учителями
Географич. рубрики: Великобританія-- освіта
Канада-- Освіта. Педагогіка
Японія-- освіта
США-- освіта
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(8), аб(3)
Свободны : Ч.З.№2(8), аб(3)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/Щ 61
Автор(ы) : Щербань, Ірина Юріївна
Заглавие : Організаційно-педагогічні засади функціонування сільської школи у США : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Суми: СДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
УДК : 373.5.018.51(73)(043.3)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
автореферати дисертацій-- педагогіка
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): школа сільська
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :234 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Географич. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Содержание : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :203 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географич. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Содержание : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. / Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :229 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 65.17 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географич. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Содержание : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :244 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 74.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географич. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Содержание : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/З-38
Автор(ы) : Захарчук, Мар’яна Євгеніївна
Заглавие : Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
УДК : 376(73)
ББК : 74
Предметные рубрики: освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/Г 79
Автор(ы) : Грегоращук, Юлія Володимирівна
Заглавие : Організація професійної підготовки в старшій школі США : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Выходные данные : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України
УДК : 373.6(73)
ББК : 74
Предметные рубрики: освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка в сша
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :636 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Географич. рубрики: Австралія-- освіта
Чернігівщина-- освіта вища
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття/ Віктор Петрович Андрущенко. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст./ В. П. Коцур. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті/ О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. Європейський вимір неперервної освіти в Україні/ В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління/ Н. М. Дем’яненко. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства/ О. І. Бульвінська. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії/ Л. І. Голуб. НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ; Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді/ В. Ф. Баранівський. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.)/ Н. М. Кузьменко. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору/ А. А. Марушкевич. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ/ І. П. Аннєнкова. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора/ О. П. Грибок. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога/ Д. С. Мазоха. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу/ О. А. Невмержицький. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу/ Г. І. Остапенко. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi?/ С. А. Свіжевська. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України/ О. М. Сергійчук. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні/ Л. С. Токарук. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі/ Н. Д. Янц. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери/ Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах/ Р. В. Миленкова. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки/ Л. Р. Пелех. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури/ Ю. Ю. Тракоша. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога/ Л. А. Мойсеєнко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :532 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :297 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 75.46 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
викладання музики в школі
Викладання музики у ВНЗ
Педагогічна діяльність
Музично-педагогічна освіта
Естетичне виховання-- засобами музики
Підготовка майбутніх вчителів музики
Виконавська майстерність
творча активність
Інструментальна музика
Дистанційна освіта
Педагогіка зарубіжних країн-- історія
Географич. рубрики: Ніжинщина-- освіта
Великобританія-- освіта
Ізраїль-- освіта
Україна-- Освіта
США-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Професійна педагогічна діяльність/ Л. Л. Білан. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів/ О. О. Велігура. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва/ С. С. Горбенко. Виховне значення Богослужбового співу/ А. П. Карпенко. Депривація як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Красницька. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Лі Данься. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики/ О. П. Мельник. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів/ Мен Фаньцзюань. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури/ Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах/ О. М. Пархоменко. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема/ Г. А. Пахомова. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики"/ Є. В. Плющик. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ О. М. Пономарьова. Соціокультурний концепт хорового виконавства/ Л. І. Сверлюк. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті/ Я. В. Сверлюк. Хорове виконавство на сучасному етапі/ С. А. Федюра. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів/ С. В. Харицька. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ/ А. А. Харківська. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості/ В. О. Холоденко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП/ Н. Б. Арсеньєва. Діти та метод ТРR/ Н. Блуашвілі. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки/ Н. В. Глушаниця. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва/ О. О. Золотарьова. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали"/ В. О. Конопля, С. О. Бурчак. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів/ А. М. Михалюк. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування/ Є. В. Роговська. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа"/ Я. М. Рудик, Р. А. Струк. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики/ О. В. Спіліоті. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної/ О. М. Тепла. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах/ Л. І. Циганюк. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики/ І. О. Цюряк. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ/ О. Д. Чурікова-Кушнір. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми/ М. О. Шевчук. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. М. Щербакова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Т. О. Бодрова. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти/ В. С. Вергунова. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Б. Горбенко. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури/ І. А. Княжева. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики/ Е. В. Комиссаренко. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання/ В. О. Неретін. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики/ С. А. Новосадова. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики/ Л. А. Пастушенко. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів/ О. В. Полозенко. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів/ Ю. Ю. Пришупа. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Б. Стратан-Артишкова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності/ Т. В. Фурсикова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського/ В. М. Благінін. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті/ Ген Цзинхен. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу/ М. М. Гладченко. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники/ О. А. Кавунник. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні)/ В. В. Ковнер. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України/ Н. П. Кресан. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття/ Ю. М. Лимарєва. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.)/ Ю. М. Мачача. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США/ О. В. Михайленко. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання/ Т. В. Раструба. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи/ Т. В. Тарнавська.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(0)/Б 11
Автор(ы) : Білецька, Ірина
Заглавие : Становлення іншомовної освіти в США (XVI - XIX століття)
Место публикации : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2013. - N 2. - С. 66-71 (Шифр ІПА-1/2013/2)
ББК : 74.03(0)
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах-- іншомовна освіта
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): іншомовна освіта
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/А 66
Автор(ы) : Андрюшина, Олена Владиславівна
Заглавие : Моніторинг якості загальної освіти в Сполучених Штатах Америки : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Б.м., 2014
Колич.характеристики :22 с.
Коллективы : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 373-047.36(73)(043.3)
ББК : 74
Географич. рубрики: США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта в зарубіжних країнах
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :236 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 87.46 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання в початковій школі
Філософія освіти
педагогічна діагностика
Підготовка майбутніх вчителів
Проблемне навчання
Вчитель початкової школи-- культура
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів іноземної мови
Професійна компетентність педагога
Педагогіка України-- історія освіти
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Японія-- освіта
Німеччина-- освіта
США-- освіта
Азербайджан-- освіта
Вірменія-- освіта
Грузія-- освіта
Китай-- освіта
Сінгапур-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

 1-20    21-36 
 
Статистика
за 19.08.2024
Число запросов 36214
Число посетителей 1019
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя