Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>GEO=Україна -- Освіта<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013.42 (477+/К57-205639
Автор(ы) : Когут, Світлана Ярославівна
Заглавие : Системи професійної підготовки соціального педагога у вищих навчальних закладах освіти України і Польщі (порівняльний аналіз) : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Івано-Франківськ: ПНУ ім.В.Стефаника, 2005
Колич.характеристики :21 с
Коллективы : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
ГРНТИ : 14.35
УДК : 37.013.42 (477+438)(091)
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Педагогіка-- порівняльна педагогіка
компаративний аналіз
Соціальні педагоги
професійна підготовка
вища освіта
автореферати дисертацій-- педагогіка
Географич. рубрики: Польща-- Освіта. Педагогіка
Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукова школа--педагогічна система
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/П 27
Заглавие : Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2012/13 навчальному році : [за листом МОНМС України від 23.08.2012 № 1/9-592]
Место публикации : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 31/33. - С. 3-5 (Шифр ІЗ-1/2012/31/33)
Примечания : Закінчення. Початок: № 25/27. - С. 47-96; № 28/30. - С. 3-96
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Середня освіта-- правові джерела --Україна
Середня школа-- навчальна література-- перелік --Україна, 2012-2013 н. р.
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лист монмс україни--загальноосвітні навчальні заклади--основна школа--старша школа--навчальні програми
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/У 45
Униф.заголовок формы :Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту
Заглавие : Про впровадження нових стандартів початкової загальної освіти : рішення колегії... від 28.08.2012 р. № 8/1-2
Место публикации : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 31/33. - С. 13-17 (Шифр ІЗ-1/2012/31/33)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- правові джерела
Початкова освіта в Україні-- офіційні матеріали
Початкова освіта в Україні-- державні стандарти
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): початкова школа--початкова загальна освіта--впровадження нових стандартів--державний стандарт
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/Ш 62
Автор(ы) : Шинкаренко, Віра Іванівна
Заглавие : Затверджено Положення про навчально-реабілітаційний центр : [розмова з начальником від. інклюз. освіти та інтернат. закладів департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОНМС України В. І. Шинкаренко щодо нового Положення про навчально-реабілітаційний центр
Место публикации : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 31/33. - С. 74-76 (Шифр ІЗ-1/2012/31/33)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта в Україні-- нормативно-правова база
Діти з особливими потребами-- навчально-реабілітаційні центри
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спеціальна школа--навчально-реабілітаційний центр--діти-інваліди--навчально-виховний процес--реабілітаційний процес--психологічна реабілітація
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/А 66
Автор(ы) : Андрущенко, Віктор Петрович
Заглавие : Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 9-12 (Шифр В551/2012/4)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта-- євроінтеграція
Вчитель-- професійна підготовка
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Європа-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): європейські цінності--новий учитель--педагогічна конституція європи--освітня політика--вища освіта--педагогічна освіта--гуманітарна політика
Аннотация: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.4/С 30
Автор(ы) : Семенюк, Наталія Вікторівна
Заглавие : Безперервна освіта: світова практика й Україна
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 100-106: табл. (Шифр В551/2012/4)
Примечания : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.4
Предметные рубрики: Освіта-- неперервна освіта
Освіта дорослих-- конкретизація ідеї-- пріоритетне завдання-- важливість
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Європа-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): безперервність--система освіти--навчання протягом життя--освіта дорослих
Аннотация: Аналізується проблема організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом усього її життя, на підвищення можливостей її трудової й соціальної адаптації у мінливому світі і є одним із вагомих чинників економічного та соціально-культурного прогресу.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Униф.заголовок формы :Україна. М-во освіти і науки молоді та спорту. М-во охорони здоров'я
Заглавие : Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах : наказ... від 26.02.2013 № 202/165
Место публикации : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 10. - С. 6-17 (Шифр ІЗ-1/2013/10)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- правові джерела
Дошкільна освіта в Україні-- офіційні документи
Заклади дошкільної освіти-- харчування дітей
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): офіційний документ--наказ монмс україни--наказ моз україни--спільний наказ--дошкільні навчальні заклади--харчування дітей--інструкція--зміни до інструкції--затвердження
Содержание : Зміни до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.411.1/У 45
Униф.заголовок формы :Україна. М-во освіти і науки
Заглавие : Про підсумки III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : наказ... від 17.04.2013 р. № 448
Место публикации : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 12. - С. 3-32 (Шифр ІЗ-1/2013/12)
ББК : 81.411.1 + 83.3(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- правові джерела
Вищі навчальні заклади України
Профтехосвіта-- правові джерела --Україна
Вища освіта в Україні-- законодавство
Середня школа-- змагання серед учнів
Профтехосвіта-- змагання серед учнів-- конкурси з навчальних предметів-- міжнародні конкурси
Вища освіта-- змагання серед студентів-- конкурси
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): офіційний документ--наказ мон україни--загальноосвітні навчальні заклади--професійно-технічні навчальні заклади--курсанти військових внз--міжнародний конкурс--мовно-літературний конкурс--конкурс імені тараса шевченка--підсумки конкурсу--переможці конкурсу--вчителі--учителі--викладачі--конкурси з навчальних предметів--конкурси мовно-літературні--міжнародні учнівські конкурси--міжнародні студентські конкурси
Содержание : Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів професійно-технічних навчальних закладів ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ III-IV рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ III-IV рівнів акредитації (негуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед курсантів вищих військових навчальних закладів I-IV рівнів акредитації ; Список учителів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів професійно-технічних навчальних закладів ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів і курсантів ВНЗ III-IV рівнів акредитації
Найти похожие

9.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 371(4Укр)/П 24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогічна і психологічна науки в Україні: зб. наук. праць : в 5-ти т./ Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. Т. 5: Вища школа
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2012
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України
Серия: До 20-річчя НАПН України
ISBN, Цена 978-966-644-217-1: 133.00 грн.
ББК : 74.00я43 + 88я43 + 74.58я43
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Наука в Україні
Вища освіта в Україні
освіта в Україні
Підготовка фахівців-- соціально-педагогічна сфера-- вища освіта
Професійна освіта
професійна підготовка вчителів
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :244 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 74.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географич. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Содержание : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 016:371/П 47
Заглавие : Позашкільна освіта України (2007-2011 рр.) : науково-допоміжний бібліографічний покажчик
Выходные данные : к.: Нілан-ЛТД, 2012
Колич.характеристики :137 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Центр творчості дітей та юнацтва "Шевченківець"
Серия: До 20-річчя НАПН України
Цена : 10.00 грн.
ББК : 91.9:74 + 74.200.58я1
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Позашкільна освіта
Бібліографічні покажчики-- позашкільна освіта
освіта в Україні
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :297 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 75.46 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
викладання музики в школі
Викладання музики у ВНЗ
Педагогічна діяльність
Музично-педагогічна освіта
Естетичне виховання-- засобами музики
Підготовка майбутніх вчителів музики
Виконавська майстерність
творча активність
Інструментальна музика
Дистанційна освіта
Педагогіка зарубіжних країн-- історія
Географич. рубрики: Ніжинщина-- освіта
Великобританія-- освіта
Ізраїль-- освіта
Україна-- Освіта
США-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Професійна педагогічна діяльність/ Л. Л. Білан. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів/ О. О. Велігура. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва/ С. С. Горбенко. Виховне значення Богослужбового співу/ А. П. Карпенко. Депривація як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Красницька. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Лі Данься. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики/ О. П. Мельник. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів/ Мен Фаньцзюань. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури/ Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах/ О. М. Пархоменко. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема/ Г. А. Пахомова. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики"/ Є. В. Плющик. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ О. М. Пономарьова. Соціокультурний концепт хорового виконавства/ Л. І. Сверлюк. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті/ Я. В. Сверлюк. Хорове виконавство на сучасному етапі/ С. А. Федюра. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів/ С. В. Харицька. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ/ А. А. Харківська. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості/ В. О. Холоденко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП/ Н. Б. Арсеньєва. Діти та метод ТРR/ Н. Блуашвілі. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки/ Н. В. Глушаниця. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва/ О. О. Золотарьова. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали"/ В. О. Конопля, С. О. Бурчак. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів/ А. М. Михалюк. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування/ Є. В. Роговська. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа"/ Я. М. Рудик, Р. А. Струк. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики/ О. В. Спіліоті. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної/ О. М. Тепла. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах/ Л. І. Циганюк. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики/ І. О. Цюряк. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ/ О. Д. Чурікова-Кушнір. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми/ М. О. Шевчук. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. М. Щербакова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Т. О. Бодрова. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти/ В. С. Вергунова. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Б. Горбенко. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури/ І. А. Княжева. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики/ Е. В. Комиссаренко. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання/ В. О. Неретін. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики/ С. А. Новосадова. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики/ Л. А. Пастушенко. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів/ О. В. Полозенко. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів/ Ю. Ю. Пришупа. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Б. Стратан-Артишкова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності/ Т. В. Фурсикова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського/ В. М. Благінін. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті/ Ген Цзинхен. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу/ М. М. Гладченко. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники/ О. А. Кавунник. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні)/ В. В. Ковнер. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України/ Н. П. Кресан. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття/ Ю. М. Лимарєва. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.)/ Ю. М. Мачача. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США/ О. В. Михайленко. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання/ Т. В. Раструба. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи/ Т. В. Тарнавська.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(4Укр)/Я 45
Автор(ы) : Якименко, Світлана Іванівна, Міленіна, Галина Сергіївна
Заглавие : Педагогічні ідеї Софії Русової та Марії Монтессорі: порівняльний аналіз : монографія
Выходные данные : К.: СЛОВО, 2015
Колич.характеристики :296 с
Серия: Історичними стежинами
ISBN, Цена 978-966-194-218-8: 83.00 грн.
ББК : 74.03(4Укр),218 + 74.03(4Італ),218
Предметные рубрики: історія педагогіки України, 19 ст. ; 20 ст.
історія зарубіжної педагогіки
Педагоги України
Педагоги зарубіжних країн
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Італія-- освіта, педагогіка
Україна-- Освіта
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Колич.характеристики :274 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 92.58 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Педагогічні конфлікти
методика навчання
Виховання учнів
Викладання хімії в школі
професійна підготовка вчителів
Підготовка майбутніх вчителів
Туризм-- менеджмент
історія освіти в зарубіжних країнах
Історія освіти --Україна
Дошкільне виховання
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Франція-- освіта
Великобританія-- освіта-- історія
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови/ І. В. Шарейко. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пінчук Є. А.
Заглавие : Суб’єкти освіти та базисні освітні практики: проблеми трансформації
Место публикации : Практична філософія: Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К.: Центр практичної філософії, 2010. - N 2. - С. 70-76. (Шифр ПФ/2010/2)
ББК : 87.3(4УКР)
Предметные рубрики: Філософія освіти --Україна
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): модернізація освіти--ціннісні орієнтації--освітня політика--розвиток освіти в україні
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37И(4Пол)/Р 64
Заглавие : Development and modernization of pedagogical and psychological sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine : Collective monograph. Volume 1
Выходные данные : Lublin: Izdenieciba "Baltija Publishing", 2017
Колич.характеристики :332 с
Коллективы : Maria Curie-Sklodowska University
ISBN, Цена 978-9934-8675-9-0: 80.00 грн.
ББК : 74.04(4Пол) + 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
Освіта в Україні
Підготовка вчителів-- біологія
Географич. рубрики: Польща-- освіта-- міжнародні зв’язки
Україна-- освіта
Содержание : Методична підготовка майбутніх учителів біології в університетах Польщі та України: компаративний аналіз/ Н. Б. Грицай. Теорія і практика дошкільного виховання в педагогічній спадщині Фр. Фребеля/ Т. А. Клюшнікова. Інноваційні методи підготовки організаторів дошкільної освіти до професійної діяльності/ О. В. Коваленко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 161288
Число посетителей 1362
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя