Поисковый запрос: <.>II=ВМДЗ/2018/10<.> |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.922.73](477) Г 12
Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями Дошкільна освіта в Україні--організація освіти фывфывфыв: педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання Аннотация: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.6(477) Р 64
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне предметне середовище фывфывфыв: дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір Аннотация: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку.
Доп.точки доступа: Люхвицька, Любов \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.6(477) Р 64
Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки / підгот. Любов Лохвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 12–20. - Зміст: Ігровий осередак ; Осередок рухової активності ; Осередок ігр з піском та водою ; Будівельний осередок ; Осередок відпочинку ; Мистецький осередок ; Музичний осередок ; Природознавчий осередок ; Осередок сенсорики.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне предметне середовище фывфывфыв: дошкільна освіта -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- осередки -- засоби навчання -- ігри -- іграшки -- навчальні прилади -- молодший дошкільний вік Аннотация: У счтатті описано змістове наповнення розвивально предметного середовища для вихованців І молодшої групи.
Доп.точки доступа: Лохвицька, Любов \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.922.73 Z99
Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 21.
Рубрики: здоров’я дітей--дошкільний вік Дошкільна освіта--іграшки дитячі фывфывфыв: дитяча психологія -- дитячі іграшки -- іграшки-монстрики -- іграшки-страшилки -- вплив -- вибір -- критерії -- психологія гри -- пам’ятки Аннотация: Поради батькам щодо вибору дитячих іграшок.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33-027.22:793/796](477) П 78
Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 22.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: дошкільна освіта -- навчальні ігри -- пальчикові ігри -- поради -- рекомендації -- пам’ятки
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.942 П 52
Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини фывфывфыв: дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування Аннотация: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
10 заборон для дорослих : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 31.
Рубрики: Дитяча психологія--спілкування фывфывфыв: дитяча психологія -- спілкування -- комунікація -- поради -- психологічні компетентність -- педагогічна компетентність -- пам’ятки
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.064.1(477) Б 11
Біла, І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 32–37. - Зміст: Додаток 1 : Вправи до тренінгу : усвідомлене батьківство ; Додаток 2 : Домашнє завдання для батьків.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- батьківство -- програма супроводу батьківства -- усвідомлене батьківство -- мета -- зміст -- тренінги -- вправи -- уроки батьківства Аннотация: У статті йдеться про програму психолого-педагогічного супроводу майбутніх, молодих батьків, подружньої пари. Вміщено вправи до тренінгу усвідомленого батьківства та домашні завдання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33-027.22:793/796](477) С 76
Стаєнна, О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / Олена Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 38–42. - Зміст: Як керувати самостійними іграми дітей ; Як збагатити зміст дитячих ігрор.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: дошкільна освіта -- ігри -- дитяч ігри -- ігрове середовище -- організація -- ігровий досвід -- ігри-квести -- ігри-подорожі -- самостійні ігри -- дошкільники Аннотация: У статті йдеться про керування самостійними іграми дошкільників та збагачення їх змісту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.946 Т 35
Терещенко, І. Як розвивати моторику в дошкільників / Ірина Терещенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 43–48. - Зміст: Крупна моторика ; Дрібна моторика ;Кінезіологічні вправи ; Додаток : Пальчикові кінезіологічні вправи.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток моторних функцій фывфывфыв: дошкільна освіта -- моторні функції -- моторика -- крупна моторика -- дрібна моторика -- кінезіологічні вправи -- пальчикові вправи -- малювання -- мозаїка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.951:005.585-057.17](477) К 17
Календар ключових дат > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 49.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- атестація вихователів ДНЗ -- ключові дати -- пам’ятки Аннотация: Пам’ятка виховаелю-методисту закладу дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.951:005.585-057.17](477) А 92
Атестація у числовому вимірі> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 50.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- атестація вихователів ДНЗ -- часові терміни Аннотация: Пам’ятка виховаелю-методисту закладу дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373/2.091.12:005.336.5](477) М 77
Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 51.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- професійна майстерність -- моніторинг -- атестація вихователів ДНЗ -- пам’ятки Аннотация: Пам’ятка для вихователя-методиста закладу дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Аннотация: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.8:394] С 25
Святкові подарунки, або Магія в простих речах> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 62–63. - Зміст: Замовляємо подарунки Діду Морозу ; Пишемо листи Святому Миколаю ; Створюємо подарунки власноруч.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- організація -- святкування -- свята грудня -- Святого Миколая, свято -- подарунки Аннотация: У статті йдеться про організацію грудневих свят в закладах дошкільної освіти, зокрема, про підготовку до святкування дня Святого Миколая та новорічних свят.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.928 Л 38
Левченко, Т. Навчи мене дарувати подарунки / Т. Левченко, Л. Клименко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 64–67.
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття фывфывфыв: дошкільна освіта -- інтелектуальний розвиток -- мовний розвиток -- інтегровані заняття -- розвиток мовлення -- методика навчання -- заклади дошкільної освіти
Доп.точки доступа: Клименко, Л. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33-027.22:792.026:398.332.42](477) Г 96
Гусак, О. На порятунок Снігуроньки : конспект комплекс. заняття / О. Гусак> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 68–71.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- сценарії свят -- свята -- Новий рік
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.922.73 Р 64
Розвиток особистості: термінологічний путівник> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 30.
Рубрики: Дитяча психологія--розвиток особистості фывфывфыв: дитяча психологія -- ранній вік -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- глосарій -- поняття -- словник -- визначення Аннотация: У статт вміщено тлумачення термінів з проблеми випереджального розвитку дітей раннього віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|