Поисковый запрос: <.>II=ВМДЗ/2019/12<.> |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Ільченко, Тамара. Грантрайтинг, або Як написати проєктну заявку на грант [Текст] / Т. Ільченко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 4-8.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--гранти фывфывфыв: грантові заявки -- грантові проекти Аннотация: Отримати грант на розвиток закладу дошкільної освіти цілком реально. Проте часто учасники грантових конкурсів “сходять з дистанції” на стадії написання заявки. Що потрібно знати про гранти та грантрайтинг, читайте у статті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
|
Тищенко, Наталія. Грант для "Білосніжки”: як подавали заявку [Текст] / Н. Тищенко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 9-11.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--гранти фывфывфыв: грантові заявки -- грантові проекти Аннотация: Маєте ідею, як оновити заклад дошкільної освіти, але бракує фінансування? Візьміть участь у грантовому конкурсі. Читайте у статті про досвід колег, яким вдалося його виграти. «Білосніжка» розкаже, як обрати грантодавця та яких помилок треба уникнути.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Лайфхаки для грантрайтера [Текст] : пам’ятка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 12-13.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--гранти фывфывфыв: грантові заявки Аннотация: Якщо ви впевнені у своїй ідеї, але не знаєте як написати грантову заявку — ця пам’ятка для вас.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
|
Гавриш, Наталія. Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом [Текст] / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 14-18.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: розвиток мовлення -- технологія колективного сюжетоскладання Аннотация: Що робити, якщо дітям нецікаво складати описові розповіді та переказувати відомі казки? Як навчити дітей створювати власну розповідь? Адже мовленнєвотворча діяльність - “вузол”, у якому сходяться мислення, мовлення, уява та пам’ять. Пропонуємо скористатися технологією колективного сюжетоскладання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
|
Кондратюк, Світлана. Нон-фікшн для дітей: що, як, для чого [Текст] / С. Кондратюк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 19-22.
Рубрики: Дошкільна освіта--читання--формування інтересу до книги фывфывфыв: види пізнавальної книжки для дітей -- дитячі книжки -- формування інтересу до книжки Аннотация: Книжка - один із найкращих засобів формування життєвих компетентностей дошкільників. Дізнайтеся зі статті про літературний <жанр нон-фікшн> та його вплив на розвиток дитини.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
|
Книжка без слів - "читаємо” разом [Текст] : поради> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 23.
Рубрики: Дошкільна освіта--читання--формування інтересу до книги фывфывфыв: читання дошкільників -- формування інтересу до книги -- віммельбух Аннотация: Віммельбух дає змогу розвивати мовлення, пам’ять, уяву дитини. Його зможуть “читати” діти будь-якого віку. Не вірите? Скористайтеся порадами та перетворіть заняття на цікаву гру.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
|
Савченко, Анна. Морально-етичне виховання на відмінно [Текст] / А. Савченко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 24-25.
Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання фывфывфыв: виховання дошкільників -- КОЗА-ДИСК, програма Аннотация: Аби поліпшити роботу з морально-етичного виховання в закладі дошкільної освіти, скористайтеся автоматизованими шаблонами та готовими методичними розробками на КОЗА-ДИСКу або у КОЗА Онлайн.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
|
Україна. М-во освіти і науки. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників [Текст] : лист... від 4 листопада 2019 року № 1/9-683> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 26.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--підвищення кваліфікації фывфывфыв: педагоги ЗДО -- підвищення кваліфікації педагогів ЗДО -- атестація педагогів ЗДО
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
|
Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки [Текст] : пам’ятка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 27.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: методична робота в ЗДО
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
|
Сам собі коуч [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 28-29.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта фывфывфыв: вихователи ЗДО -- педагоги ЗДО -- самоосвіта Аннотация: Бажаєти підвищити свій професійний рівень, але не знаєте з чого почати? Спробуйте технологію коучингу. Пропонуємо кілька корисних порад, які допоможуть скласти план самоосвіти та досягти мети.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
|
Атестація наближається: що робити [Текст] : [методичний супровід]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 30-32.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: методичний супровід -- атестація педагогів ЗДО Аннотация: Вихователь-методист скеровує діяльність педагога як під час міжатестаційного періоду, так і під час його атестації. Дізнайтеся, як скласти план супроводу та розподілити навантаження між вихователем-методистом і педагогом.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
|
Зімнухова, Людмила. Як зробити мультфільм власноруч [Текст] : [працюємо з вихователями] / Л. Зімнухова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 33-35. - Додаток: Календарно-тематичне планування роботи анімаційної студії “Теремок Pictures”. - C. 36-38.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ фывфывфыв: навчання дітей користування комп’ютером -- анімаційний гурток Аннотация: Перегляд мультфільмів - улюблена розвага для дітей. А якщо створити мультфільм самому, то розвага перетвориться на корисну справу. Читайте в статті, як організувати анімаційний гурток й організуйте власну анімаційну студію.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Дев’ять порад оператору-початківцю [Текст] : пам’ятка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 39.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ фывфывфыв: анімаційний гурток -- заклади дошкільної освіти Аннотация: Бажаєте зафільмувати цікаві моменти з життя закладу дошкільної освіти? Скористуйтеся порадами для оператора-початківця та створіть разом із дітьми власний мультфільм чи фільм.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
|
Клименко, Людмила. Літературні твори в роботі з особливими дітьми [Текст] / Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 40-43. - Додаток: Квіти для друга: комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку з порушенням пізнавальної діяльності. - С. 42-43.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота фывфывфыв: діти з порушенням пізнавальної діяльності -- корекційні заняття для особливих дітей дошкільного віку Аннотация: Дізнайтеся зі статті, як обирати твір та працювати із сюжетом під час корекційної роботи. Щоб використати весь потенціал літературного твору, скористайтеся додатком.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
|
Григораш, Ірина. Ебру - малювати, щоб розмовляти [Текст] : [поради батькам] / І. Григораш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 44-47.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота фывфывфыв: діти з порушеною дрібною моторикою -- корекція мовлення дошкільників -- корекційні заняття Аннотация: Ебру - стародавнє мистецтво обробки паперу. Воно дає змогу створювати яскраві картини навіть дітям із порушеною дрібною моторикою та координацією. Дізнайтеся зі статті, як використовувати ебру для корекції мовлення дітей.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
|
Що варто знати про шепелявість [Текст] : [поради батькам]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 48-49.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення--корекційні заняття фывфывфыв: поради батькам дошкільників -- звукова культура мовлення Аннотация: Кожну родину непокоїть питання, як забезпечити повноцінний мовленнєвий розвиток дитини. Пропонуються поради вчителя-логопеда щодо корекції шепелявості.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
|
Алергія на холод [Текст] : [пам’ятка для вихователя]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 50-51.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей фывфывфыв: пам’ятка для вихователя Аннотация: Не всі знають, що буває алергія на холод, і раптова поява висипу і червоних плям у дитини стає неприємним сюрпризом. Дізнайтеся, як упізнати кріоалергію і що робити, якщо організм дитини негативно відреагував на холодну погоду.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
|
Як уберегти дитину від ялинки і ялинку від дитини [Текст] : [буклет]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 52-53.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Аннотация: Щоб Новий рік залишив лише приємні спогади, приніс море посмішок і радості для дітей, необхідно подумати про безпеку. Пропонується буклет для батьків із порадами, як зробити ялинку безпечною.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
|
Добрі справи власноруч [Текст] : до Дня спонтанного прояву доброти> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 54-55.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: День спонтанного прояву доброти, свято -- свята для дошкільників Аннотация: Зацікавте дітей ідеєю спонтанного прояву доброти. Проведіть тематичні заходи та час від часу заохочуйте своїх вихованців до добрих справ - сприяйте тому, аби вони увійшли в повсякденне життя дітей. А напередодні Дня спонтанного прояву доброти підготуйте розвагу зі старшими дошкільниками та запросіть на неї батьків.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
|
Джемула, Галина. Хай живе добро! [Текст] : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня спонтанного прояву доброти / Г. Джемула> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 56-59.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: День спонтанного прояву доброти, свято -- сценарії розваг для дошкільників
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|