Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ВОУ1/2012/2<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.
74.58
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Університетська освіта: тенденції змін / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: 25 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
людина -- освіта -- культура -- університет -- навчання -- виховання -- тенденції змін -- реформи -- Болонський процес -- глобалізація
Аннотация: Аналізуються природа й обставини, умови та напрями сучасних суспільних змін, зокрема, процеси, які обумовлюють актуалізацію інтелекту як стратегічного ресурсу розвитку цивілізації, а також відповідні тенденції у розвитку університетів як головних осередків освіти і науки; підкреслюється, що як центри новітнього знання і зосередження інтелекту, університети не тільки не втрачають своєї історично сформованої ролі, але й посилюють її; зміни торкаються не історичної місії університетів, а конкретного змісту, форм організації та технологій навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.58
Б 73


    Богданов, Ігор Тимофійович.
    Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--педагогічний університет--Україна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Бердянськ, місто--вищі навчальні заклади
    Запорізька область--вища освіта

фывфывфыв:
вищий навчальний заклад -- педагогічний ВНЗ -- педагогічний університет -- розвиток університету -- інноваційний розвиток -- науково-педагогічні школи -- наукові дослідження -- міжнародне співробітництво -- підготовка наукових кадрів -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- науково-видавнича діяльність -- імідж -- навчальний процес -- науково-дослідна діяльність -- студенти -- аспіранти -- наукове товариство -- культурно-мистецька діяльність -- спортивні здобутки -- ювілей університету
Аннотация: Висвітлюються основні аспекти діяльності Бердянського державного педагогічного університету в контексті напрямів і завдань інноваційного розвитку ВНЗ, аналізуються знакові здобутки професорсько-викладацького колективу навчального закладу.


Доп.точки доступа:
Бердянський державний педагогічний університет \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
60.5
Б 36


    Бевзенко, Любов Дмитрівна.
    Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Любов Бевзенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 28-36 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 60.5
Рубрики: Успіх--соціальний успіх--соціологічне дослідження
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
соціальний успіх -- ресурси досягнення успіху -- практики успіху -- символічні регулятори -- соціологічне дослідження -- опитування -- молодь -- вчителі
Аннотация: Статтю присвячено реконструкції двох символічних фігур, що існують у нашому культурно-символічному просторі. Це символічна фігура людини, що має шанс бути успішною за наших соціокультурних реалій, та, відповідно, за реалій західного суспільства. Емпіричною базою дослідження стали результати загальнонаціонального опитування 2009 року та двох опитувань 2011 року, в яких генеральну сукупність складали, з одного боку, - випускники українських шкіл 2012 року, а з іншого - українські вчителі старших класів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
88.8
К 75


    Кочубей, Наталія Василівна.
    Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Наталія Кочубей // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Дитинство--психологія
   Кафедра психології

фывфывфыв:
дитина -- дитинство -- складність -- постнекласичні практики -- методологія
Аннотация: У статті дитинство розглядається як супернадскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Аналізуються основні ілюзії та хибні судження щодо дитини. Пропонується послугуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74
К 28


    Касьянов, Дмитро Володимирович.
    Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Дмитро Касьянов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 43-49. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74 + 60.5
Рубрики: Освіта--гуманізація освіти--філософські засади
   Суспільство--інноваційний розвиток--нанотехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
людина -- суспільство -- культура -- освіта -- гуманізація освіти -- нанотехнології -- філософія
Аннотация: Аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль в ньому людини, гуманізація підготовки якої до життя та праці засобами освіти постає як ключова проблема сучасності; обгрунтовуються напрями модернізації змісту вітчизняної освіти, зокрема наповнення її сучасними науковими досягненнями та поєднанням із практикою.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.58
Т 22


    Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна.
    Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа
Аннотация: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.58(4Укр)
Х 76


    Хоменко, Олександр Вікторович.
    Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--викладання--вища школа
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
іншомовна підготовка -- глобалізація -- толерантність -- комунікативна компетентність -- полікультурна особистість -- навчання іноземної мови
Аннотация: У статті йдеться про іншомовну підготовку майбутніх спеціалістів як чинник, що забезпечує їхню гармонійну взаємодію з полікультурним глобалізованим і конкурентним світом. Автор аналізує вплив глобалізації на освіту загалом та на її іншомовний сегмент зокрема; дає визначення поняття "іншомовна підготовка" та розкриває роль процесуальних аспектів іншомовної підготовки у формуванні особистості майбутнього фахівця в умовах глобалізації та інформатизації суспільства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.58(4Укр)
Д 11


    Дівінська, Наталія Олександрівна.
    Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ
Аннотация: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.58(4Укр)
Л 63


    Лисенко, Віталій Пилипович.
    Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--контроль знань студентів
   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
тестування -- валідність -- оцінювання залишкових знань -- студенти -- якість освіти -- контроль навчальних досягнень -- типи тестових завдань -- підготовка тестових завдань -- створення тестів -- тестовий контроль
Аннотация: У статті проаналізовано досвід використання тестування як форми вхідного, поточного, проміжного, підсумкового і відтермінованого контролю якості знань, а також надано пропозиції щодо підготовки базових наборів тестових завдань, апробації їх, формування тестів та проведення тестування.


Доп.точки доступа:
Зазимко, Оксана Володимирівна; Кліх, Лариса Володимирівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.58(4Укр)
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта
   гуманізація освіти

   Вища освіта в Україні--інформаційні технології

фывфывфыв:
людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта
Аннотация: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.58
К 17


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / Світлана Калашнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--модернізація
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
врядування -- інституційна автономія -- інституційний профіль -- лідерство -- модернізація освіти -- професіоналізація управління -- стратегія розвитку
Аннотация: У статті на основі аналізу базових документів Європейського Союзу висвітлено ключові орієнтири та параметри, що визначають сучасні процеси модернізації Європейського простору вищої освіти. На їх основі автор обгрунтовує необхідність розбудови в Україні наукової та навчальної інфраструктури для професіоналізації управління вищою освітою.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.58
С 49


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / Олена Слюсаренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 85-91 : рис., табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Університети--топ-університети
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
топ-університети -- рейтинг -- віковий історичний розподіл -- віковий регіональний розподіл -- досвідчені університети -- молоді університети -- конкуренція
Аннотация: Досліджено вікові історичний (протягом X-XXI століть та окремих десятиріч) і регіональний (за континентами) розподіли топ-університетів за рейтингами "Таймс" і "Шанхайський". Показано, що найбільш інтенсивно університети створювалися у XV, XVIII-XIX та XX століттях, а кожен десятий високорейтинговий заклад засновано в період 1960-1969 рр. Найбільш досвідченими з огляду на вік є заклади Європи, суттєво молодшими є університети Північної Америки, Азії та Океанії. Аргументовано існування конкуренції за рейтингові позиції досвідчених і молодих закладів у всіх регіонах з перевагою на боці університетів значного віку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.58
П 12


    Павлюк, Світлана Вікторівна.
    Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка кадрів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--вища освіта
фывфывфыв:
Лісабонський проект -- природничо-математична освіта -- модернізація -- неуніверситетські заклади -- рівнева система -- інтернаціоналізація -- диференціація -- мотивація викладачів -- підготовка PhD -- аспірантські школи
Аннотация: Розглянуто головні аспекти діяльності і поступової модернізації вищої школи Німеччини, яка не може цілком задовольнити потреби країни у фахівцях з точних наук, інформатики та інженерії. Висвітлено засоби, якими німці намагаються розширити вищу освіту і підвищити її якість.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74.58
К 59


    Козієвська, Олена Іванівна.
    Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / Олена Козієвська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 98-107 : рис., табл. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--академічна мобільність--тенденції розвитку
   Вища освіта--інтернаціоналізація вищої освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
академічна мобільність -- інтернаціоналізація -- європейський освітній простір -- навчання за кордоном -- іноземні студенти -- статистика
Аннотация: Досліджуються найбільш значущі тенденції розвитку академічної мобільності студентів, характерні для світового та європейського освітніх просторів. Аналізуються причини активізації академічної мобільності. Констатується асиметричний характер академічної мобільності в Україні та робиться висновок про необхідність вироблення стратегії інтернаціоналізації вищої освіти України з метою відновлення балансу у сфері міграційних і освітніх процесів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Рідченко, Людмила Олександрівна.
    Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Людмила Рідченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Віртуальність
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
смислоопераційні практики -- віртуальна реальність -- віртуальність віртуального -- реальність реального -- реальна віртуальність
Аннотация: У статті на основі смислоопераційних практик побудовано суб'єкт-субстанцію віртуальної реальності. Розглядається трансформація понять віртуальності та реальності. Досліджуються поняття віртуальності віртуального, реальності реального та реальної віртуальності для розуміння концепту "віртуальна реальність".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74.04(4Укр)
У 45


   
    Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем : [про Всеканадську вчительську конференцію, трав. 2012 р., Торонто, Канада] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 114-116 : фото
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вчителі--вчителі української діаспори
   Канада--Освіта. Педагогіка
фывфывфыв:
вчительська конференція -- Всеканадська конференція -- українське шкільництво -- українські школи -- вчителі -- канадські українці -- українська мова -- викладання -- навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 92112
Число посетителей 1100
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя