Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ВОУ1/2013/4<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.
74.4
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.4
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
фывфывфыв:
неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта
Аннотация: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.58
Н 72


   
    Нобелівські лауреати і топ-заклади вищої освіти, країни та континенти з передовим університетським потенціалом / Володимир Луговий [та ін.] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 10-20 : табл. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Нобелівська премія--лауреати
   Вищі навчальні заклади--діяльність--рейтингове оцінювання

фывфывфыв:
нобелівські лауреати -- топ-заклади вищої освіти
Аннотация: Досліджено роль передових закладів вищої освіти, країн і континентів з потужним університетським потенціалом у реалізації Нобелівських лауреатів - лідерів людського розвитку. Загалом виявлено 326 закладів 51 країни шести континентів, де відбувалося здійснення (підготовка, стажування, робота) 835 володарів Нобелівської премії з фізики, хімії, фізіології або медицини, літератури, миру, економічних наук. Установлено розподілений і колективний характер участі закладів у формуванні й функціонуванні лауреатів через академічну мобільність останніх.


Доп.точки доступа:
Луговий, Володимир; Калашнікова, Світлана; Слюсаренко, Олена; Таланова, Жаннета

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.58
Ш 95


    Шульгіна, Людмила.
    Аналіз фінансово-економічних умов отримання вищої освіти в Україні / Людмила Шульгіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 21-31 : табл. - Бібліогр.: 26 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
фывфывфыв:
вартість навчання -- фінансування вищої освіти
Аннотация: У статті доведено важливість удосконалення системи формування людського капіталу. Викладено результати дослідження фінансово-економічних умов отримання вищої освіти в Україні. Проаналізовано показники вартості навчання, а також звичайної і підвищеної стипендій у деяких університетах. Проілюстровано вплив позиції досліджуваних університетів у рейтингах на величину плати за навчання. Визначено частки вартості навчання та стипендії у ВВП на душу населення України та вартості споживчого кошика. Обґрунтовано необхідність перегляду складу споживчого кошика як бази для визначення вартості навчання та величин кредитів на освіту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Нестерова, Марія.
    Когнітивні аспекти прийняття управлінських рішень: завдання вищої освіти / Марія Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вища освіта--підготовка кадрів
фывфывфыв:
соціоекономічні системи
Аннотация: У статті розглядаються когнітивні аспекти прийняття рішень в соціально-економічній сфері. Володіння навиками ефективного мислення, уміння працювати в слабоструктурованих системах і ситуаціях, знання когнітивних технологій - ось передбачуваний набір чекань від суб’єкта економічної діяльності і, відповідно, від сучасної системи вищої освіти. Для вирішення цих завдань перспективним уявляється використання як в практиці управління, так і в системі вищої освіти когнітивних технологій, зокрема, когнітивного моделювання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74
М 82


    Москалик, Геннадій.
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
фывфывфыв:
поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід
Аннотация: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.58
Т 22


    Тарутіна, Зінаїда.
    Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти / Зінаїда Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 45-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інновації
фывфывфыв:
якість навчання -- компетентність -- інформаційні технології -- науки про людину -- закони роботи мозку
Аннотация: Указано на специфічність тих проблем, з якими стикається сучасна вища освіта в умовах інтернетизації і швидких технологічних змін: близька до межі можлива кількість студентів, труднощі в забезпеченні якісного навчання дуже неоднорідного за спроможностями контингенту студентів. Обґрунтовано необхідність використання у вищій освіті здобутків нових наук про людину - генетики, етології, нейробіології та інших. Наведені приклади, запропоновано використати інші людинознавчі досягнення усіх точних наук.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74
К 28


    Касьянов, Дмитро.
    Трансформація освіти в контексті вимог нанотехнологічного розвитку / Дмитро Касьянов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти
фывфывфыв:
трансформація освіти -- нанотехнології -- нанотехнологічний розвиток
Аннотация: Трансформаційні процеси в освіті розглядаються в контексті підвищення її ролі в підготовці людини до сприйняття й реалізації вимог нанотехнологічного розвитку. Наголошується, що глобалізація й індивідуалізація, породжені новітніми технологіями, є основними тенденціями зміни ролі людського капіталу в суспільстві знань.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
22.3р30
К 71


    Косенко, Олександра.
    Фізика у вищій школі в умовах нанореволюції / Олександра Косенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 59-64. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 22.3р30
Рубрики: викладання фізики у ВНЗ
   Україна--вища школа
фывфывфыв:
нанонауки -- нанотехнології -- реформування освіти
Аннотация: Досліджено перебіг і перспективи нанореволюції в точних науках і технологіях. Доведено необхідність переходу від мікро- до нанорозмірів виробів і приладів. Це дуже економить матеріали і дає змогу втілити процеси, які неможливі у макро- і мікросвіті. За прикладом Росії та розвинених країн час розпочати підготовку фахівців з профілю "нанотехнології", закцентовано увагу на розвитку фундаментальних нанонаук.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.58
К 65


   
    Концепції створення електронних підручників для вищих навчальних закладів / Юрій Бобало [та ін.] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 65-70 : іл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--підручники--електронні підручники
фывфывфыв:
електронні підручники -- дистанційне навчання -- віртуальне навчальне середовище -- оцінювання знань студентів
Аннотация: У роботі подано концепцію, принципи розроблення електронного підручника. Визначено елементи електронного підручника та фактори комплексності оцінювання знань студента. Описано процедуру перевірки та оцінювання отриманих знань. Побудовано алгоритм автоматичної перевірки тестових завдань з формульним записом. Формалізовано подання вхідних-вихідних даних для тестових завдань.


Доп.точки доступа:
Бобало, Юрій; Мандзій, Богдан; Стахів, Петро

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
22.1р30
С 30


    Семеніхіна, Олена.
    Наслідки поширення IT і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі / Олена Семеніхіна, Інна Шишенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 71-78 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 22.1р30
Рубрики: викладання математики у ВНЗ
фывфывфыв:
інформаційні технології -- вплив ІТ -- комп’ютерні інструменти -- навчання математики
Аннотация: На сьогодні стає очевидною майбутня невідворотність повсякчасного споживання молоддю інформаційних ресурсів, а отже, наріжним каменем сучасних технологій навчання є необхідність переорієнтації свідомості молодого покоління зі споживачів електронних ресурсів на вдумливих користувачів комп’ютерних інструментів. Це, зокрема, підтверджується досвідом навчання математики, який не тільки вимагає активного використання IT в галузі математики, а й зумовлює необхідність формування у молоді критичного ставлення до актуальних комп’ютерних середовищ математичного спрямування та результатів, які у них одержані.


Доп.точки доступа:
Шишенко, Інна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.58
О-53


    Олексенко, Роман.
    Економічна освіта і виховання як засоби розвитку світоглядних засад сучасного підприємництва / Роман Олексенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 79-85. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58
Рубрики: освіта економічна
фывфывфыв:
економічна соціалізація -- економічна освіта -- професійна підготовка
Аннотация: Розвиток сучасного ринку передбачає високий рівень соціально-економічної, громадянської, моральної культури підприємця. Це зумовлює необхідність якісної економічної освіти і виховання в суспільстві, у якому забезпечуються фундаментальні засади для формування підприємця новітньої формації. Але в українському трансформаційному суспільстві така освіта і виховання лише створюються. У зв’язку з цим концептуально-теоретичне, філософсько-світоглядне дослідження розвитку в нашій країні економічної освіти і виховання як основних засобів формування сучасного підприємця є дуже актуальним. Тому основні завдання освіти і виховання світоглядних засад підприємництва розглядаються з позиції формування підприємця новітньої формації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.58
П 18


    Париш, Наталія.
    Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Наталія Париш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 86-93. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Екологічна культура--формування--вища освіта
   Підготовка фахівців--інженери-педагоги--вища освіта

фывфывфыв:
екологія -- інформаційні технології -- мультимедійні технології -- інтерактивне навчання -- педагогічний дискурс -- підготовка інженерів-педагогів
Аннотация: Використання інформаційних технологій ставить за мету формування готовності майбутнього інженера-педагога до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності як результату спеціальної підготовки і формування інтегральної особистості майбутнього інженера-педагога шляхом поєднання мотивів, теоретичних, професійно значущих знань, умінь, навичок і педагогічного досвіду, які відповідають напряму за профілем інженерно-педагогічної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.58
Б 24


    Баранівський, Василь.
    Доступ до вищої освіти в контексті стратифікаційних змін у країнах Заходу / Василь Баранівський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 94-106. - Бібліогр.: 32 назви.
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   світ
фывфывфыв:
доступ до освіти -- інформаційне суспільство -- стратифікація суспільства -- соціальні класи -- зарубіжний досвід
Аннотация: У статті на основі досліджень сучасних соціологів здійснена спроба об’єктивного аналізу стратифікаційних змін і соціальної мобільності в сучасних західних суспільствах та показано тенденції розвитку їх соціально-класової структури, вплив стратифікаційних змін на доступ громадян до освіти, зокрема - вищої. Підкреслено, що в сучасних західних суспільствах зменшується так званий "середній клас", посилюється диференціація на "багатих" та "бідних", зростає роль культурного та освітнього капіталу в системі стратифікаційних змін і соціальної мобільності країн Заходу. Наголошено, що система освіти в західних країнах за формальної рівності членів суспільства також стратифікувалась на елітарну, підвищену, середню і з низьким рівнем. Таким чином, сучасна освіта швидше камуфлює реальну нерівність, ніж служить "ліфтом" у вирівнюванні позицій. Зроблено висновок, що соціальна нерівність в західних суспільствах значною мірою визначається стратегією відтворення свого панування вищими класами або їх консервативною частиною.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.58
Д 25


    Дебич, Марія.
    Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / Марія Дебич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 107-113 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інновації
   Вища освіта--розвиток

фывфывфыв:
якість освіти -- загальна освіта -- Болонський процес -- Лісабонський проект
Аннотация: Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX cт. Докладно досліджено структурні інновації та розширення завдань вищої освіти. Зазначено суперечливість використання комп’ютерів у середніх і вищих школах. Для Європи засвідчено прискорений розвиток точних наук у ВНЗ і дослідних інститутах, що може стати підґрунтям співпраці України і Європейського Союзу в цьому напрямі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 12015
Число посетителей 678
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя