Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ВОУ1/2014/4<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/А 66
Автор(ы) : Андрущенко, Віктор
Заглавие : Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу)
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 5-9 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- філософія освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): закон про вищу освіту--розвиток освіти--сучасний філософсько-педагогічний дискурс--виклики сучасного світу--інформаційна революція--освітня політика--підготовка педагогічних кадрів--педагогічна конституція європи--модернізація освіти
Аннотация: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4/8)/Б 19
Автор(ы) : Бак, Мирослав
Заглавие : Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 77-84 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 2 назви.
ББК : 74.03(4/8)
Предметные рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ринкова економіка--глобалізація--освітні послуги--експорт освітніх послуг
Аннотация: Сьогодні навіть провідні університети світу дедалі більше потрапляють під вплив жорсткої конкуренції в умовах ринку. Тому їх інституційне життя визначається радше швидкістю змін, аніж дотриманням звичаїв і традицій. Про це свідчить насамперед той загальний поспіх, з яким останніми роками університетами запроваджуються закордонні програми та організовуються філії. Але навіть об'єднання найстаріших університетів північного сходу США, зокрема, Гарварду, Єлю, Прінстону, Колумбії, Корнелу тощо, не дає підстав стверджувати, що воно здобуло статус глобального на зразок глобальних корпорацій. Водночас такі об'єднання вносять істотні зміни у вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти в умовах розвитку глобальної економіки.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Б 48
Автор(ы) : Береза, Вадим
Заглавие : Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 44-49 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта політична
Підготовка фахівців-- політологи-- вища освіта
Політологічні науки-- методика викладання-- вища школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): демократичне суспільство--громадянське суспільство--політична освіта--політологічна освіта--політичне просвітництво
Аннотация: Політична освіта - важлива галузь життєдіяльності суспільства, від ефективного функціонування якої залежить стабільність політичної системи, доцільність рішень, що ухвалюються, якість життя кожної людини. Завдяки програмам політичної освіти виховується громадянин демократичного зразка, який усвідомлює власне місце і роль у суспільстві, дотримується загальнолюдських цінностей, обізнаний з політичною реальністю держави та має необхідні вміння і навички для участі в прийнятті політичних рішень; для забезпечення максимального ефекту й користі від проведення просвітницьких заходів у масштабах країни необхідно реалізовувати освітні програми серед усіх верств населення; процес політичного навчання має здійснюватися не тільки закладами освіти, але й неформальними освітніми структурами.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4/8)/К 59
Автор(ы) : Козієвська, Олена
Заглавие : Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 94-100: табл. (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.03(4/8)
Предметные рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Скандинавські країни-- вища освіта --Данія --Ісландія --Норвегія; Фінляндія; Швеція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): академічна мобільність--інтернаціоналізація вищої освіти--вхідна академічна мобільність--вихідна академічна мобільність--горизонтальна академічна мобільність--вертикальна академічна мобільність--кредитна академічна мобільність--ступенева академічна мобільність--викладання англійською мовою
Аннотация: У статті аналізуєтья досвід країн Скандинавії щодо регулювання процесів академічної мобільності на державному рівні, зокрема її законодавчо-нормативне забезпечення на національному рівні та механізми державної фінансової підтримки. Робиться висновок про необхідність для України розроблення цілісної концепції академічної мобільності, яка відповідала б сучасним реаліям міжнародних відносин; удосконалення міграційного, трудового законодавства, активного запровадження в навчальний процес англійської мови.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/К 59
Автор(ы) : Козлов, Дмитро
Заглавие : Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 50-58: табл. (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управлінська компетентність--майбутній викладач--зарубіжний досвід
Аннотация: У статті висвітлено зарубіжний досвід формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи, що передбачає, передусім, розвиток лідерських якостей, необхідних для виконання формальних та неформальних лідерських ролей. Проаналізовано складові управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/К 60
Автор(ы) : Колесниченко, Наталія
Заглавие : Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 101-108 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бакалаврат--бакалаври романо-германської філології--освітньо-професійна програма--кредитно-модульна технологія
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню змісту й особливостей організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції. Особливу увагу приділено аналізу змісту й способів організації навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів романо-германської філології в Університеті імені Отто Фрідріха (м. Бамберг) та Берлінському університеті імені Вільгельма Гумбольдта. На конкретних прикладах продемонстровано вимоги освітньо-професійних програм до навчання бакалаврів за спеціальностями "Германістика" та "Німецька мова як іноземна" / "Німецька як друга мова" у контексті впровадження кредитно-модульної освітньої технології.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/К 61
Автор(ы) : Колос, Катерина
Заглавие : Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 35-43 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: освіта післядипломна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище--заклад післядипломної педагогічної освіти--підвищення кваліфікації--педагогічні кадри--інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: У дослідженні обґрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "типологія компетентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; виокремлено і схарактеризовано основні типи компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/К 69
Автор(ы) : Корсак, Костянтин
Заглавие : Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 10-15 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- інноваційний розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українська ідея--генетика--історія--перша хвиля--походження українців--винайдення землеробства--праукраїнські культури--переселення народів--походження росіян--сонячна енергетика--реплікатори--вища освіта 21 століття--майбутнє вищої школи
Аннотация: Вітчизна потребує креативної Української ідеї - ХХІ. Вказано, що вона має спиратися на поєднання наукових досягнень з культурним спадком і скеровуватися в майбутнє, а не в минуле. Висвітлено новітні досягнення генетиків та інших науковців у відновленні історії появи землеробства і скотарства. Доведено, що українці є прямими нащадками тих, хто створив пшеницю та металургію бронзи, винайшов колесо і млин, одомашнив коня. Їх історія удесятеро довша від історії росіян. Запропоновано будувати футурологічну складову української ідеї на розвитку вищої освіти та наукових відкриттях останніх років і близького майбутнього - плівкових сонячних фотоелементах, реплікаторах, спінтроніці та ін.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Л 22
Автор(ы) : Ланських, Оксана
Заглавие : Мовні стратегії в системі державної освітньої політики
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 109-113 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- державна політика-- мовні стратегії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітня політика
Аннотация: Аналізується місце та роль мовних стратегій у системі державної освітньої політики, яка вдосконалюється завдяки реалізації демократичних принципів та підходів. Мова акумулює досвід поколінь, є засобом соціалізації та інструментом урегулювання суспільних, міжетнічних і міжнаціональних відносин, невід'ємним складником розвитку держави. Мовні стратегії утверджуються не тільки як засіб розвитку особистості, а й як механізм єдності суспільства. За певних обставин мова може постати як чинник суспільного протистояння чи конфлікту.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/Н 56
Автор(ы) : Нестерова, Марія
Заглавие : Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 29-34 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- інноваційний розвиток
Наукові кадри-- підготовка-- трансдисциплінарний підхід
Географич. рубрики: Україна-- Вища освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): когнітивні стратегії--міждисциплінарність--трансдисциплінарність--трансдисциплінарні проекти--підготовка дослідників
Аннотация: У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/О-58
Автор(ы) : Онкович, Ганна
Заглавие : Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 85-93 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- інтерактивні технології навчання
Медіаосвіта-- міжнародна співпраця --світ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерактивні методи навчання--медіаосвітні технології--медіаосвітня інтерактивна технологія--наукова конференція--конференція як жанр--конференція як медіапродукт--інформаційна грамотність--медіаінформаційна грамотність
Аннотация: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/П 64
Автор(ы) : Похресник, Анатолій
Заглавие : Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 23-28 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 74
Предметные рубрики: Вища освіта-- недержавні організації-- міжнародні організації
Вища освіта в Україні-- Болонський процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища школа--болонська декларація--філософія освіти--неурядова організація--організація науковців--екологічні проблеми--глобальне мислення--прогнозування майбутнього
Аннотация: Розглянуто причини організації Римського клубу як незалежного зібрання кращих науковців і політиків світу. Указано на помилковість оцінки Римського клубу з радянських позицій. Клуб не можна однобоко вважати рупором атлантизму. Досліджено кращі доповіді Римського клубу та вказано шляхи їх використання для підвищення якості вищої освіти України і виконання вимог Болонської декларації.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/Р 98
Автор(ы) : Рябченко, Володимир
Заглавие : Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 16-22 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища школа--номінальна вища освіта--реальна вища освіта--соціальний паразитизм--фальсифікація--якість вищої освіти
Аннотация: Схарактеризовано легальну фальсифікацію вітчизняної вищої освіти як підміну реальної вищої освіти номінальною, що не лише гальмує цивілізований розвиток України, а й несе в собі загрози її національній безпеці. З позицій світоглядно-компетентнісного підходу висвітлено чинники, які знижують якість вищої освіти, та окреслено шляхи розв'язання актуалізованої проблеми.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Ф 33
Автор(ы) : Федоров, Олександр
Заглавие : Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 59-70: мал. (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 17 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: Підготовка вчителів-- підготовка до медіаосвіти школярів --Росія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): медіаосвіта--медіаграмотність--медіакритика--медіакомпетентність--аналітичне мислення
Аннотация: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4/8)/Ш 45
Автор(ы) : Шелюк, Людмила
Заглавие : Світовий досвід демократизації освітньої політики
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 71-76 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.03(4/8)
Предметные рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах-- якість вищої освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): демократизація освіти--державна політика--освітня політика--освітні послуги--неперервний доступ до освіти--доступ до освіти протягом життя--ринок праці--партнерство з комерційними структурами--освіта як сектор економіки--інтернет-університет--дистанційна освіта--корпоративні університети
Аннотация: У сучасному глобалізованому світі актуальною проблемою є поєднання вітчизняного і зарубіжного досвіду у сфері освіти. Це насамперед стосується демократизації освітньої політики держави щодо навчання і виховання сучасної молоді. Завдання такої демократизації - зробити освіту головною ланкою поступального розвитку суспільства. В умовах глобального реструктурування світової системи реалізація цього завдання можлива на засадах партнерства з комерційними структурами. Як наслідок, між навчальними закладами пануватиме конкуренція, яка сприятиме підвищенню якості освітніх послуг.
Найти похожие

 
Статистика
за 14.07.2024
Число запросов 1282
Число посетителей 103
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя