Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ВП 2/2014/3<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
88
Б 91


    Бурлакова, Наталья Семеновна.
    Патопсихологический эксперимент: методология и перспективы / Н. С. Бурлакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 3-13. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Патопсихологія--експерименти
   Патопсихологія--дослідження--методологія

фывфывфыв:
клінічна психологія -- патопсихологія -- патопсихологічні експерименти -- патопсихологічні дослідження -- психіка -- проективні методи -- вісь проекції -- вісь екстеріоризації
Аннотация: Досліджено методологічні ідеї Б. В. Зейгарник щодо патопсихологічного експерименту. Виділено методологічні «осі» для аналізу та розвитку патопсихологічних досліджень. Розкрито перспективність методології патопсихологічного експерименту, розробленого в московській школі патопсихології, для подальшого розвитку клінічної психології.


Доп.точки доступа:
Зейгарник, Блюма Вульфовна (радянський психолог, засновниця вітчизняної експериментальної патопсихології ; 1900-1988) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

2.
88.840
З-17


    Зайцев, Сергей Викторович.
    Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
   Навчання--навчальний вибір

фывфывфыв:
ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес
Аннотация: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

3.
88.840
С 54


    Собкин, Владимир Самуилович.
    Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников / В. С. Собкин, А. С. Фомиченко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 24-36. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Агресивна поведінка--шкільне середовище
фывфывфыв:
агресивність -- агресія -- агресивна поведінка -- мотиваційна атрибуція -- гендерні особливості -- гендерні відмінності -- групова самоідентифікація -- підлітковий вік -- факторний аналіз
Аннотация: Представлено результати експерименту, спрямованого оцінити причини виникнення агресії у школярів (хлопців та дівчат) різних вікових груп (ІІ, V, VІІ, ІХ, ХІ класів). За допомогою факторного аналізу виявлено мотиви, які характеризують мотиваційні домінанти та визначають розуміння вчителем агресивної поведінки учнів.


Доп.точки доступа:
Фомиченко, Анна Сергеевна

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

4.
88.8
В 29


    Венгер, Александр Леонидович.
    Психологические типы детей дошкольного возраста / А. Л. Венгер // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 37-46. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--психологічні типи--дошкільники
фывфывфыв:
психологічна типологія -- психологічні типи -- типи особистості -- дошкільний вік -- акцентуація -- активність -- чуттєвість -- рухливість -- стабільність -- спрямованість -- акцентуації характеру -- артистичний тип -- нестримний тип -- дослідницький тип -- домінантний тип -- цілеспрямований тип -- самозаглиблений тип -- романтичний тип -- неспокійний тип -- пунктуальний тип -- споглядальний тип
Аннотация: Дано характеристику психологічним типам особистості дітей дошкільного віку, на основі параметрів: динамічному (активність, чутливість, рухливість/стабільність) та змістовному (спрямованість: комунікативна, діяльнісна або пізнавальна).


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

5.
88.840
Б 76


    Божович, Елена Дмитриевна.
    Чувствительность школьников к стилистическим аспектам языкового материала / Е. Д. Божович // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 46-57. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія мови--відчуття стилю--школярі
   Кафедра української мови

   Кафедра російської мови і перекладу

фывфывфыв:
мовленнєва компетенція -- стилістична компетенція -- стиль -- почуття стилю -- семантика -- психолінгвістичні критерії -- висловлювання -- стилістичні завдання -- стилістика -- школярі
Аннотация: Розкрито зміст понять «стиль», «почуття стилю» з точки зору стилістики мови. Охарактеризовано психолінгвістичні критерії «почуття стилю» у школярів середніх та старших класів (5-11 класів). Представлено результати дослідження, спрямованого на визначення критеріїв діагностики мовленнєвої компетенції в учнів.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

6.


    Смирнова, Елена Олеговна.
    Опыт построения диагностики пространственного образа себя в раннем возрасте / Е. О. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 58-68. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Дитяча психологія--діти раннього віку--просторовий образ Я
фывфывфыв:
просторовий образ Я (діагностика) -- тілесна межа -- тілесні відчуття -- відчуття дотику -- відчуття рівноваги -- дошкільний вік -- ранній вік -- самосвідомість -- образ Я -- тактильне відчуття -- почуття власного руху -- моторна спритність -- готовність до наслідування -- операціональна спритність
Аннотация: Представлено методику, спрямовану на виявлення рівня розвитку та якісну специфіку просторового образу Я у дітей 2-4 років. Охарактеризовано структурні компоненти просторового образу себе, зокрема тілесні відчуття: дотик, відчуття власного руху та відчуття рівноваги. Подано результати апробації даної методики.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

7.
88.840
С 17


    Самбикина, Оксана Семеновна.
    Сравнительный анализ индивидуального стиля учебной деятельности третьеклассников и восьмиклассников / О. С. Самбикина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 68-74. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання--стиль навчальної діяльності--школярі
фывфывфыв:
навчальна діяльність -- стиль навчання -- лонгітюдне дослідження -- лонгітюдний метод -- нейродинамічний рівень -- психодинамічний рівень -- особистісний рівень -- інтегральна індивідуальність
Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення змін у змісті та організації навчальної діяльності школярів при переході з початкового до основного рівня навчання. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання третьокласників і восьмикласників.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

8.
88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
фывфывфыв:
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

9.
88.840
В 18


    Вартанова, Ирина Ивановна.
    Особенности мотивации, самоотношения и локуса контроля у старшеклассников / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 85-95. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--мотивація навчальної діяльності--старшокласники
фывфывфыв:
локус контроль -- навчальна діяльність -- самовідношення -- мотиваційний профіль -- статусна мотивація -- мотивація афіліації -- мотивація соціальної відповідальності -- інтернальність -- старшокласники
Аннотация: Досліджено взаємозв’язок параметрів мотивації навчальної діяльності старшокласників з локусом контролю і показниками самовідношення на основі методики діагностики типу мотивації. Виділено основні напрямки в індивідуальному емоційному відношенні досліджуваної групи старшокласників у сфері шкільного життя, які відображають специфіку їх навчальної мотивації і визначають відповідні індивідуальні профілі кожного учня.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

10.
88.4
Б 90


    Будякова, Татьяна Петровна.
    Особенности визуальных контактов при захвате заложников / Т. П. Будякова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 96-104. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Кримінальна психологія--заручники--безпечна поведінка
фывфывфыв:
візуальні контакти -- заручники -- злочинці -- психологічні експерименти -- злочини
Аннотация: Представлено результати психологічного експерименту, спрямованого на вивчення впливу значення візуального контакту жертви із злочинцем на безпеку жертви. Сформовано практичні рекомендації як необхідно поводити себе жертві під час злочину.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

11.


    Рамендик, Дина Михайловна.
    Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості
фывфывфыв:
темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність
Аннотация: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності.


Доп.точки доступа:
Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

12.
88.840
Б 24


    Бардышевская, Марина Константиновна.
    Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Діти--емоційний розвиток
фывфывфыв:
терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток
Аннотация: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

13.
88.1(2Рос)
Б 73


    Богданчиков, Сергей Александрович.
    Школа Узнадзе в системе советской психологии / С. А. Богданчиков // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 131-141. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(2Рос)
Рубрики: Психологія--психологічні школи
фывфывфыв:
теорія установки -- психологія установки -- психологічна наука -- психологічні школи -- установка
Аннотация: Розкрито роль та значення психологічної школи установки Д. М. Узнадзе в історії розвитку радянської психології. Велику увагу приділено розгляду матеріалів Третьої Всесоюзної наради з психології (Москва, 1955).


Доп.точки доступа:
Узнадзе, Дмитро Миколайович (радянський грузинський психолог і філософ ; 1887-1950) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

14.
88.4
К 56


    Ковязина, Мария Станиславовна.
    Синдром "расщепленного" мозга при различной патологии мозолистого тела / М. С. Ковязина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 142-148. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Медична психологія--мозолисте тіло--патологія
фывфывфыв:
синдромний підхід -- мозолисте тіло -- праймінг -- синдром розщепленого мозку -- симптоми -- півкулі мозку -- мозок -- нерелевантні прайми -- неконгруентні прайми -- півкулеві симптоми -- аномія
Аннотация: Досліджено синдром «розщепленого» мозку з точки зору вітчизняного синдромного підходу. Дано характеристику симптомам даного синдрому, зокрема: аномії, лівосторонньому ігноруванні, порушенню зорово-конструктивної діяльності та ін. Розглянуто один з варіантів нейропсихологічного синдрому - дисоціативний, який спостерігається при патології мозолистого тіла.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

15.


    Белов, Андрей Борисович.
    Роль обратной связи в общении : основные направления исследований в зарубежной социальной психологии / А. Б. Белов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 149-157. - Библиогр.: 50 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Соціальна психологія--спілкування--зворотний зв’язок
фывфывфыв:
спілкування -- комунікація -- зворотний зв’язок -- соціальна психологія -- міжособистісне сприйняття -- комунікатор -- реципієнт
Аннотация: Розглянуто проблему дослідження зворотного зв’язку в зарубіжній соціальній психології. Наведено дані зарубіжних досліджень зворотного зв’язку у навчанні та діловому спілкуванні. Розкрито основні аспекти соціально-психологічного навчання зворотного зв’язку як одного з важливих факторів підвищення ефективності спілкування та взаємодії.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

16.
88
Б 90


    Бугрименко, Е. А.
    Х Эльконинские чтения / Е. А. Бугрименко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 158-161. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
   Психологія--наукові заходи--читання

   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
фывфывфыв:
симпозіуми -- розвиваюче навчання -- російські психологи
Аннотация: Міститься інформація про симпозіум, який проходив з 28 лютого по 1 березня 2014 р. в Психологічному інституті РАО (Москва) та був присвячений розгляду проблем психології навчання.


Доп.точки доступа:
Ельконін, Данило Борисович (радянський психолог ; 1904-1984) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

17.
88
М 25


    Марача, В. Г.
    ХХ чтения памяти Г. П. Щедровицкого / В. Г. Марача // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 161-166. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--читання
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
фывфывфыв:
наукові читання -- методологічне мислення -- російські психологи
Аннотация: Міститься інформація про ХХ читання на тему: «Ідеї Г. П. Щедровицького і Московського методологічного гуртка в контексті філософської, методологічної та соціально-гуманітарної думки ХХ ст.», які відбулися 23 лютого 2014 р. в Москві.


Доп.точки доступа:
Щедровицький, Георгій Петрович (філософ і методолог, громадський і культурний діяч ; 1929-1994) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

18.
88.840
С 50


    Смирнова, Елена Олеговна.
    Семинар по изучению роли мультфильмов в жизни современных детей / Е. О. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 166-168. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
   Діти--мультфільми--вплив

фывфывфыв:
семінари -- мультфільми -- анімація -- дошкільники
Аннотация: Міститься інформація про семінар, присвячений проблемі сприйняття мультфільмів дітьми та їх впливу на становлення їх особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

19.
88.1(2Рос)-8
Г 11


   
    Г. М. Андреева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 169-173. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(2Рос)-8
Рубрики: Соціальна психологія--персоналії
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
фывфывфыв:
соціальна психологія -- вчені-психологи -- російські психологи
Аннотация: Міститься інформація про життя та наукову діяльність видатного вченого, педагога, професора Г. М. Андрєєвої.


Доп.точки доступа:
Андрєєва, Галина Михайлівна (російський вчений, педагог, доктор філософських наук, діяч науки Російської Федерації, професор, засновниця кафедри соціальної психології МДУ ім. М. В. Ломоносова ; 1924-2014) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.08.2024
Число запросов 53633
Число посетителей 1160
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя