Поисковый запрос: <.>II=ГН/2006/2<.> |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Пономарьов О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації/О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.107-114
|
>2.
| Шавальова В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур/В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.116-121
|
>3.
| Грищенко Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі/Г. В. Грищенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.122-126
|
>4.
| Матвєєва Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсійної справи в історії вітчизняної освіти/Г. В. Матвєєва // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.83-90
|
>5.
| Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия/О. В. Варфоломеева // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.92-100
|
>6.
| Дударенко І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу/І. С. Дударенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.101-106
|
>7.
| Кожевников В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів/В. М. Кожевников // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.127-132
|
>8.
| Шевчук О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова/О. І. Шевчук // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.150-159
|
>9.
| Кудусов Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року)/Д. А. Кудусов // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.160-165
|
>10.
| Ковалерист Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури/Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.166-178
|
>11.
| Каленская В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов/В. П. Каленская // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.133-137
|
>12.
| Литвинчук И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий/И. Н. Литвинчук // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.138-142
|
>13.
| Чёрный Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования/Е. В. Чёрный // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.143-148
|
>14.
| Солодка А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент/А. К. Солодка // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.27-33
|
>15.
| Антонюк Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту/Р. І. Антонюк // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.34-38
|
>16.
| Усатенко О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики/О. М. Усатенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.40-45
|
>17.
| Яценко Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі/Т. С. Яценко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.8-13
|
>18.
| Дічек Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень/Н. П. Дічек // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.14-19
|
>19.
| Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/А. С. Андреев // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.20-26
|
>20.
| Богдан Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)/Т. В. Богдан // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.46-50
|
|
|