Поисковый запрос: <.>II=ГН/2006/2<.> |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Яценко Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі/Т. С. Яценко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.8-13
|
>2.
| Дічек Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень/Н. П. Дічек // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.14-19
|
>3.
| Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/А. С. Андреев // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.20-26
|
>4.
| Солодка А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент/А. К. Солодка // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.27-33
|
>5.
| Антонюк Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту/Р. І. Антонюк // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.34-38
|
>6.
| Усатенко О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики/О. М. Усатенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.40-45
|
>7.
| Богдан Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)/Т. В. Богдан // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.46-50
|
>8.
| Сульниченко В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе/В. Н. Сульниченко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.51-55
|
>9.
| Фурсова Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О. Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка/Л. О. Фурсова // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.56-61
|
>10.
| Святка О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі/О. О. Святка // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.62-66
|
>11.
| Лобач О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье/О. М. Лобач // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.67-71
|
>12.
| Шевченко В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму/В. М. Шевченко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.72-75
|
>13.
| Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.)/Л. Д. Березівська // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.76-82
|
>14.
| Матвєєва Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсійної справи в історії вітчизняної освіти/Г. В. Матвєєва // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.83-90
|
>15.
| Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия/О. В. Варфоломеева // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.92-100
|
>16.
| Дударенко І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу/І. С. Дударенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.101-106
|
>17.
| Пономарьов О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації/О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.107-114
|
>18.
| Шавальова В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур/В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.116-121
|
>19.
| Грищенко Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі/Г. В. Грищенко // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.122-126
|
>20.
| Кожевников В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів/В. М. Кожевников // Гуманітарні науки. -Ялта:"Педагогічна преса ", 2006,N N2.-С.127-132
|
|
|