Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=Д199251/2018/10<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.


    Бородавка, Вікторія
    У обіймах щирих, дружніх Затишно і тепло дуже : [фото на фотоконкурс "Наші діти"] [Текст] / Вікторія Бородавка // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - 1 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--конкурси
фывфывфыв:
фотоконкурс
Аннотация: Фото на фотоконкурс "Наші діти" надіслала Вікторія Бородавка, ЗДО № 85, м. Київ.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


   
    День дошкілля - 2018 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради
фывфывфыв:
освітянські наради -- майстер-клас -- здоров’язбережувальні технології -- дитина у світі -- День дошкілля
Аннотация: 28 вересня відбулася нарада з нагоди Всеукраїнського дня дошкілля у Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова головних спеціалістів з питань дошкільної освіти департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністації. Делегації від Києва та областей долучилися до семи майстер-класів з актуальних тем.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


   
    Осінні барви і дари на святі дітвори : дизайн святкової зали [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - 3 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-матеріальна база
фывфывфыв:
дизайн святкової зали -- дошкільні навчальні заклади
Аннотация: Представлено світлини зі зразками оформлення зали за осінньою тематикою.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Довженко, Вікторія
    Піжамна вечірка до дня Святого Миколая [Текст] / Вікторія Довженко, Ірина Дубровіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 32-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
фывфывфыв:
сценарій свята -- день Святого Миколая -- розваги для дошкільників
Аннотация: Подано сценарій розваги для дітей різних вікових груп. Автори пропонують провести його у форматі піжамної вечірки після денного сну із залученням старших дітей.


Доп.точки доступа:
Дубровіна, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
фывфывфыв:
музично-ритмічне виховання -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група -- система Е. Жака-Далькроза
Аннотация: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Базилівська, Тетяна
    "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками
фывфывфыв:
корекційно-розвивальна робота -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами -- батьки дітей з особливими потребами
Аннотация: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.


Доп.точки доступа:
Германюк, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


   
    Sky jumping для дошкільнят [Текст] / Наталія Горобчук, Олеся Пилявець, Дар'я Ковальчук, Інна Глущенко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 21-25. - Содержание: Спритні козаки : віршований текст для вправ на батутах / Ірина Павловська. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи
фывфывфыв:
гурткова робота -- фітнес-технології -- скай-джампінг -- Sky jumping -- стрибки на батутах
Аннотация: "Сучасні фітнес-технології активно входять у повсякдення дитячих садків. Вони приваблюють малечу цікавим обладнянням, ігровими вправами, а головне - справляють позитивний вплив на стан їхнього здоров'я". Автори пропонують розроблену й успішно апробовану технологію навчання стрибків на батутах, що допомагає малятам фізично розвиватися, оздоровлюватися й отримувати задоволення від руху.


Доп.точки доступа:
Горобчук, Наталія; Пилявець, Олеся

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Либа, Олександра
    Лепбук за казками В. Сухомлинського [Текст] / Олександра Либа // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 20 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
фывфывфыв:
книги для дітей -- лепбук
Аннотация: Представлено лепбук за казками В. Сухомлинського. "Зібрані в одній барвистій книжці твори, ілюстрації до них, завдання, персонажі лялькового театру мотивують малят до пізнання й творчості, допомагають їм глибше осягнути складні моральні поняття, такі як добро, дружба, працелюбність, сміливісьть тощо. Для педагога ж такий лепбук - чудовий помічник в організації діяльності вихованців".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Рібцун, Юлія
    Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
зв’язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра -- діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта
Аннотация: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір -- методичні поради вихователю дошкільного закладу
Аннотация: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.


Доп.точки доступа:
Бобир, Валентина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Скрипник, Тетяна
    Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Аутизм дитячий

фывфывфыв:
співпраця з батьками -- аутичні діти -- інклюзивна освіта -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів
Аннотация: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Аннотация: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 21.06.2024
Число запросов 55323
Число посетителей 703
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя