Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МП-1/2012/2<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-25 
1.
88.37
Р 17


   
    Развитие в выполнении социальной эволюции и саморазвитие в развитии человека // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 3-14. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Соціальна еволюція--розвиток
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
розвиток особистості -- саморозвиток -- соціальна еволюція -- цілісність -- соціум


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

2.
88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Аннотация: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

3.
88.37
Ч-92


    Чуприкова, Н. И.
    Дифференционно-интеграционная теория развития как основа междисципдинарных исследований : (по материалам коллектив. труда: Дифференционно-интеграционная теория развития) / Н. И. Чуприкова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 33-39. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Психологія розвитку--проблемні ситуації
   Психічні явища--диференціація

   Психічні явища--інтеграція

   Кафедра психології

фывфывфыв:
диференціація -- інтеграція -- розвиток -- теорія
Аннотация: Рассматриваются некоторые проблемные ситуации психологии развития. Раскрываются огромные возможности теории развития, в основании которой лежат принципы дифференциации и интеграции психических явлений. Приводятся примеры широкого поля объяснительных возможностей теории и раскрываются перспективы ее применения.
Розглядаються деякі проблемні ситуації психології розвитку. Розкриваються величезні можливості теорії розвитку, в основі якої лежать принципи диференціації та інтеграції психічних явищ. Наводяться приклади широкого поля пояснювальних можливостей теорії та розкриваються перспективи її застосування.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

4.
88
А 90


    Асеев, В. Г.
    Механизмы детерминации психического развития / В. Г. Асеев // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 40-46. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Психічний розвиток--механізми детермінації
   Кафедра психології

фывфывфыв:
розвиток -- детермінація -- механізми розвитку -- мікророзвиток -- макророзвиток
Аннотация: Представлены аргументы в рамках идеи о диалектически двойственном характере механизмов детерминации процесса психического развития, в том числе о соотношении микро- и макроразвития, а также о роли системнообразующих факторов типа мотивационной стимуляции и включения в деятельностное взаимодействие с предметным и социальным миром.
Представлені аргументи в рамках ідеї про діалектично двоїстий характер механізмів детермінації процесу психічного розвитку, в тому числі про співвідношення мікро-та макророзвитку, а також про роль системностворюючих факторів типу мотиваційної стимуляції і включення в діяльнісну взаємодію з предметним і соціальним світом.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

5.
88.37
Д 81


    Дудко, В. А.
    Психологические основы процесса развития и преобразования личности / В. А. Дудко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 46-54. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Розвиток особистості--психологічні основи
   Кафедра психології

фывфывфыв:
генетична програма -- соціалізація -- індивідуалізація -- ініціація -- розвиток -- особистість -- перетворення
Аннотация: В данной статье автор раскрывает сущность, смысл, средства, условия и механизмы индивидуального развития личности. С этой целью интегрирует законы причинности, целостности, изменения заданного генотипа и перерождения субъекта.
В даній статті автор розкриває сутність, зміст, засоби, умови і механізми індивідуального розвитку особистості. З цією метою інтегрує закони причинності, цілісності, зміни заданого генотипу і переродження суб'єкта.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

6.
88
А 67


    Анисимов, О. С.
    Эволюционные процессы и самоопределение в критические момонты цивилизационной динамики / О. С. Анисимов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 54-63. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Еволюційні процеси--цивілізаційна динаміка
   Самовизначення--цивілізаційна динаміка

   Кафедра психології

фывфывфыв:
цивілізація -- еволюція -- динаміка -- зміни -- стан -- криза -- самовизначення -- культура мислення -- самоорганізація
Аннотация: При анализе цивилизационных процессов, их общей динамики, при выявлении решающих факторов смещения в диалектике бытия человечества типология цивилизации, опора на сущность цивилизации, онтологическая основа самой сущности цивилизации с ее неизбежностью предполагают применение культуры мышления, ее высшие формы и оперирование идеальными объектами в соотнесении с историческими, эмпирическими материалами. Это становится обязательным в стратегическом мышлении при выработке судьбоносных решений в критические периоды жизни страны и человечеств в целом.
При аналізі цивілізаційних процесів, їх загальної динаміки, при виявленні вирішальних факторів зміщення в діалектиці буття людства типологія цивілізації, опора на сутність цивілізації, онтологічна основа самої сутності цивілізації з її неминучістю припускають застосування культури мислення, її вищі форми і оперування ідеальними об'єктами в співвідношенні з історичними , емпіричними матеріалами. Це стає обов'язковим у стратегічному мисленні при виробленні доленосних рішень в критичні періоди життя країни і людства в цілому.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

7.
88.4
М 60


    Мильруд, Р. П.
    Развитие языка в онтогенезе как игра хаоса / Р. П. Мильруд // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 63-76. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.4 + 80
Рубрики: Мовознавство--психолінгвістика
   Психолінгвістика

   Онтогенез--розвиток мови

   Кафедра української мови

   Кафедра психології

фывфывфыв:
онтогенез -- розвиток мови -- самоогранізація мови -- фрактал -- відгалуження -- поява мови
Аннотация: Развитие родного языка у ребенка традиционно рассматривалось как условие лексических средств и грамматических норм. Позже внимание ученых привлекла теория, объясняющая появление языка как синкретизм социального и индивидуального факторов в стадийном развитии языкового механизма. Некоторые исследования последних лет посвящены теории самоорганизации языка как сложной хаотической системы. В статье особое внимание уделяется языку в онтогенезе как игре хаоса. Получены результаты позволяют понять глубинные механизмы возникновения языка, моделировать эти процессы и управлять ими.
Розвиток рідної мови у дитини традиційно розглядалося як умова лексичних засобів і граматичних норм. Пізніше увагу вчених привернула теорія, що пояснює появу мови як синкретизм соціального та індивідуального факторів в стадійному розвитку мовного механізму. Деякі дослідження останніх років присвячені теорії самоорганізації мови як складної хаотичної системи. У статті особлива увага приділяється мові в онтогенезі як грі хаосу. Отримані результати дозволяють зрозуміти глибинні механізми виникнення мови, моделювати ці процеси і керувати ними.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

8.
88.37
М 92


    Мухина, В. С.
    Развитие сознания и самосознания в контексте пересечения реалий условий бытия в исторической динамике / В. С. Мухина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 77-91. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Свідомість--розвиток
   Самосвідомість--розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
розвиток людини -- існування людини -- реалії природи -- реалії простору -- особистісні якості
Аннотация: Исследуется влияние родовых традиций на основы самосознания современных поколений; раскрываются сущностные особенности внешних реалий, создаваемых в истории человечества. Реалии выступают как позитивные условия, побуждающие человека к вхождению в особый мир и развитию позитивных качеств, одобряемых обществом. В то же время эти реалии могут представлять собой негативные условия, которые могут побуждать в человеке развитие у него негативных качеств.
Досліджується вплив родових традицій на основи самосвідомості сучасних поколінь; розкриваються сутнісні особливості зовнішніх реалій, що створюються в історії людства. Реалії виступають як позитивні умови, які спонукають людину до входження в особливий світ та розвитку позитивних якостей, схвалюваних суспільством. У той же час ці реалії можуть являти собою негативні умови, які можуть спонукати в людині розвиток у неї негативних якостей.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

9.
88.37
С 77


    Старовойтенко, Е. Б.
    Развитие мысли как проблема культурной психологии личности / Е. Б. Старовойтенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 91-105. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія особистості--розвиток думки

   Кафедра психології

фывфывфыв:
мислення -- думка -- розвиток думок
Аннотация: Дается обоснование перспектив исследований генеза мысли на пересечении психологии мышления и культурной психологии личности. Представлена модель "характеристик зрелой мысли", основанная на синтезе общепсихологических идей о мышлении и культурных данных о мыслительной жизни личности.
Дається обгрунтування перспектив досліджень генезу думки на перетині психології мислення і культурної психології особистості. Представлена ​​модель "характеристик зрілої думки", заснована на синтезі загальнопсихологічних ідей про мислення і культурних даних про мисленнєве  життя особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

10.
88.37
К 93


    Кургинян, С. С.
    Процессуальные характеристики развития адекватного отношения личности к себе / С. С. Кургинян // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 105-119. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--самоідентифікація
   Кафедра психології

фывфывфыв:
особистість -- самість -- адекватність -- відношення до себе
Аннотация: Отражен опыт качественного изучения единичного случая адекватного отношения личности к себе и концептуализации его основных эмпирических следствий
Відображено досвід якісного вивчення одиничного випадку адекватного ставлення особистості до себе і концептуалізації його основних емпіричних наслідків.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

11.
88.37
Е 74


    Ермолаева, М. В.
    К проблеме периодизации развития личности на протяжении жизненого пути / М. В. Ермолаева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 119-128. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--періодизація

   Кафедра психології

фывфывфыв:
особистість -- періодизація -- багатомірність -- життєвий шлях -- внутрішня позиція
Аннотация: Проанализированы методологические проблемы, возникающие при создании единой периодизации развития личности на протяжении жизненного пути. Утверждение о многоформности процесса развития личности позволяет константировать, что существующие концепции периодизации охватывают разные формы и линии развития, которые, хотя и взаимосвязаны, но в то же время автономны, в связи с чем жизненный путь подчинен закону гетерохронности. Обосновано значение разработки понятия внутренней позиции как одного из оснований периодизации развития личности на протяжении жизненного пути.
Проаналізовано методологічні проблеми, що виникають при створенні єдиної періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху. Твердження про багатоформність процесу розвитку особистості дозволяє константувати, що існуючі концепції періодизації охоплюють різні форми і лінії розвитку, які, хоч і взаємопов'язані, але в той же час автономні, у зв'язку з чим життєвий шлях підпорядкований закону гетерохронності. Обгрунтовано значення розробки поняття внутрішньої позиції як однієї з підстав періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

12.
88.37
Л 82


    Лубовский, Д. В.
    Понятие внутренней позиции и непрерывность развития на протяжении жизненного пути / Д. В. Лубовский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 128-138. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--неперервність

   Кафедра психології

фывфывфыв:
особистість -- внутрішня позиція -- регуляція життя -- саморозвиток особистості -- мотивація -- афективно-смислової регуляція
Аннотация: Обсуждаются возможности применинея понятия внутреней позиции (ВП) личности для анализа саморазвития человека на протяжении жизни.
Обговорюються можливості застосування поняття внутрішньої позиції (ВП) особистості для аналізу саморозвитку людини протягом життя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

13.
88.37
Р 64


    Розин, В. М.
    Противоречия в процессе развития личности в исканиях Павла Флоренского / В. М. Розин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 138-152. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--протиріччя

   Кафедра психології

фывфывфыв:
особистість -- протиріччя -- становлення -- ситуація розвитку
Аннотация: Поднимаются некоторые общие вопросы понимания развития личности. Выделяются две важные характеристики ее как целостности - становление и ставшее развитие. Развитие человека рассматривается как результирующий процесс, включающий становление. Раскрывается сложный путь исканий и преодолений противоречий личностью в процессе развития на примере становления и развития личности Павла Флоренского.
Піднімаються деякі загальні питання розуміння розвитку особистості. Виділяються дві важливі характеристики її як цілісності - становлення і розвитку. Розвиток людини розглядається як результуючий процес, що включає становлення . Розкривається складний шлях пошуків і подолань протиріч особистістю в процесі розвитку на прикладі становлення та розвитку особистості Павла Флоренського.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

14.
88.37
З-17


    Заиченко, Н. У.
    Конфликт в контексте развития субъекта / Н. У. Заиченко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 152-163. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Конфліктні ситуації--вирішення
   Конфлікт суб’єкта

   Кафедра психології

фывфывфыв:
конфлікти -- суб’єкти -- особистість -- конфліктний стан -- інтеграція -- свідомість -- моральність
Аннотация: Представлено обобщение научно-практических знаний о проблеме конфликтных явлений в контексте развития субъекта жизнедеятельности. Приводиться характеристика основных направлений и подходов, а также обоснование интегративного подхода к изучению конфликтных явлений.
Представлене узагальнення науково-практичних знань про проблему конфліктних явищ в контексті розвитку суб'єкта життєдіяльності. Приводитися характеристика основних напрямків і підходів, а також обгрунтування інтегративного підходу до вивчення конфліктних явищ.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

15.
88.4
Р 81


    Рощина, И. Ф.
    Клиническая психология развития и проблемы дизонтогенеза / И. Ф. Рощина, Н. В. Зверева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 163-170. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.4
Рубрики: Психологія--клінічна
   Клінічна психологія--розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
онтогенез -- дизонтогенез -- вікова періодизація -- кризи розвитку
Аннотация: Предлагается новое понимание терминов "онтогенез - дизонтогенез" в клинической психологии развития. Дизонтогенез рассматривается как нарушение психического развития, возникающее в любом возрасте и продолжается в течении жизни человека. Анализируются проблемы типологии дизонтогенеза, возникновения дизонтегений под влиянием новой социальной ситуации развития, содержания кризисов развития на фоне болезни и вопросы диагностики.
Пропонується нове розуміння термінів "онтогенез - дизонтогенез" в клінічній психології розвитку. Дизонтогенез розглядається як порушення психічного розвитку, що виникає в будь-якому віці і продовжується в перебігу життя людини. Аналізуються проблеми типології дизонтогенеза, виникнення дизонтегеній під впливом нової соціальної ситуації розвитку, змісту криз розвитку на тлі хвороби і питання діагностики.


Доп.точки доступа:
Зверева, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

16.
87.6
К 52


    Клягин, Н. В.
    Природа развития / Н. В. Клягин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 171-185. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 87.6
Рубрики: Природа розвитку людини
   розвиток людини

фывфывфыв:
біогенез -- виликий вибух -- глайд -- квантова теорія відносності -- космологічна сингулярність -- остент -- причинно-наслідковий закон -- спатий -- суперструна
Аннотация: Причинно-следственный закон препятствует любым видам развития, однако с вероятностью в 2,25 % возможны отступления от действия причинно-следственного закона. С такой же вероятностью возможны факты развития в природе и обществе. Поскольку вероятность в 2,25 % ниже вероятности статистической ошибки (4 %), факты развития редки и кажутся чудом.
Причинно-наслідковий закон перешкоджає будь-яким видам розвитку, проте з вірогідністю в 2,25% можливі відступи від дії причинно-наслідкового закону. З такою ж ймовірністю можливі факти розвитку в природі і суспільстві. Оскільки ймовірність в 2,25% нижче ймовірності статистичної помилки (4%), факти розвитку рідкісні і здаються дивом.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

17.
88.37
М 13


    Мазлумян, В. С.
    Пластичность как возможный фактор эволюции живых организмов на Земле / В. С. Мазлумян // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 185-193. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Живі організми--еволюція
   Еволюція живих організмів--пластичність

фывфывфыв:
еволюція людини -- пластичність -- неотонічний розвиток -- психіка шимпанзе -- психіка людини
Аннотация: Анализируется жизнь приспособительного механизма живых организмов в поцессе эволюции. В этом контексте так называемое неотоническое развитие человека трактуется как поворотный в ароморфозе гоминид, пришедший к кардинальному развитию психики, мышления и сознания Homo sapiens, к развитию человеческой културы, науки и всей интеллектуальной деятельности в целом как краеугольным камням Ноотропии.
Аналізується життя пристосувального механізму живих організмів в поцессе еволюції. У цьому контексті так зване неотонічного розвиток людини трактується як поворотний в ароморфозі гомініді, що прийшов до кардинального розвитку психіки, мислення і свідомості Homo sapiens, до розвитку людської култури, науки і всієї інтелектуальної діяльності в цілому як наріжним каменям Ноотропії.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

18.
88.37
Д 79


    Дубровина, И. В.
    Возрастной подход к воспитанию психологической культуры школьников / И. В. Дубровина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 194-209. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: психологічна освіта
   Психологічна культура--виховання--школярі

   Кафедра психології

фывфывфыв:
самовизначення -- психологічна культура -- психологічна направленість -- особистість
Аннотация: Статья посвящена проблеме психологического образования учащихся в средней общеобразовательной школе. В ней обосновывается актуальность изучения основ научной психологии в современной школе, обсуждается возрастной подход к решению проблем воспитания школьников на основе приобщения их к психологической культуре личности как неотъемлемой части общей культуры.
Стаття присвячена проблемі психологічної освіти учнів у середній загальноосвітній школі. У ній обгрунтовується актуальність вивчення основ наукової психології в сучасній школі, обговорюється віковий підхід до вирішення проблем виховання школярів на основі долучення їх до психологічної культури особистості як невід'ємної частини загальної культури.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

19.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

фывфывфыв:
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Аннотация: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Доп.точки доступа:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

20.
74.58
Ф 45


    Фетисов, А. С.
    Становление физической культуры будущих специалистов как условие их личностного и профессионального развития / А. С. Фетисов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 222-231. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури
фывфывфыв:
фізична культура -- ігрові технології -- мотивація -- особистість
Аннотация: Рассматривается значимость освоения физической культуры будущими специалистами в их общем личностном развитии. Обсуждаются игровые технологии освоения физической культуры как оптимально обеспечивающие в процессе их освоения развитие многих значимых личностных качеств, определяющих проффесиональный и общий личностный потенциал человека.
Розглядається значимість освоєння фізичної культури майбутніми фахівцями в їх загальному особистісному розвитку. Обговорюються ігрові технології освоєння фізичної культури як оптимально забезпечують в процесі їх освоєння розвиток багатьох значущих особистісних якостей, що визначають професійний і загальний особистісний потенціал людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 2519
Число посетителей 471
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя