Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ОДнв/2018/3<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
376-056.36:616.899.015.3](477)
Л 63


    Лисенкова, І.
    Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
фывфывфыв:
діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини
Аннотация: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
376-056.36:616.899.2.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
фывфывфыв:
розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички
Аннотация: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Дробот, О.
    Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Олена Дробот, Анна Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 37–44. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
глухі діти -- українська жестова мова -- жестова мова -- жестема -- заперечення -- лінгвістичні особливості -- жестова комунікативна компетентність
Аннотация: Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови на прикладі способів вираження заперечення. Охарактеризовано специфіку навчання "Української жестової мови" як навчального предмета, зокрема, особливості реалізації змісту перекладної лінії.


Доп.точки доступа:
Замша, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
376-056.263.016:796.5]-053.5(477)
К 91


    Кунінець, О.
    Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / Олеся Кунінець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 45–53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
глухі діти -- рухові здібності -- оздоровчий туризм -- засоби навчання -- фізична підготовленість -- психофізичний розвиток -- рухова сфера -- фізкультурно-рекреаційна діяльність -- молодші школярі
Аннотация: Досліджується проблема розвитку рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму. Теоретично проаналізовано проблему особливостей рухового розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку і з’ясовано засоби його корекції. Визначено показники фізичної підготовленості глухих дітей молодшого шкільного віку і їхніх чуючих однолітків та здійснено порівняння отриманих результатів контрольних і експериментальної груп.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
фывфывфыв:
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики
Аннотация: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
376-056.36:616.891]-053.6(477)
О-66


    Орлов, О.
    Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / Олег Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 64–73. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
фывфывфыв:
діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- невротизовані підлітки -- поведінкові прояви -- невротичні особистісні риси -- порушення поведінки -- невротизація особистості -- імпульсивність
Аннотация: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей функціонування особистості невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, охарактеризовано ключові особисті риси-кореляти високого рівня невротизації, визначено поведінкові прояви, які характерні підліткам цієї категорії, що мають високий рівень невротизації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
376-056.36:616.899.2.064]-053.4(477)
М 69


    Михновецька, І.
    Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна : (за диспозиційним критерієм) / Ірина Михновецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 74–83. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
фывфывфыв:
розумові вади -- діти з синдром Дауна -- взаємовідносини -- старші дошкільники -- інтерсуб’єктний компонент -- диспозиційний критерій -- соціальний статус
Аннотация: Доведено, що взаємовідносини дітей із синдромом Дауна доцільно вивчати через компоненти. Проаналізовано інтерсуб’єктний компонент взаємовідносин та критерії, що його характеризують, детально розглянуто показники, що відповідають диспозиційному критерію інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку з синдромом Дауна.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
376-056.2/.3(438)
А 56


    Аль-Камізі, Д.
    Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--інклюзивна освіта
   Польща--освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання
Аннотация: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 56167
Число посетителей 1084
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя