Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ОДнв/2018/4<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору
фывфывфыв:
емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування
Аннотация: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
811.161.2'33
К 90


    Кульбіда, С.
    Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 15–31 : мал., таб. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Українська мова--прикладна лінгвістика--сурдолінгвістика
фывфывфыв:
жестова мова -- жестові одиниці -- жестове мовлення -- жести -- лінгвальна категорія -- хмари зразків -- конфігурації руки -- жестикуляція
Аннотация: Досліджено жестові одиниці та описано особливості конфігурації - структурної одиниці кінетики української жестової мови. Уточнено кількість конфігурацій в українській жестовій мові, порівняно з кількісними показниками інших жестових мов. Наведено приклади застосування одноручних (дворучних симетричних) жестових одиниць.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
376-056.34:616.89-008.1(477)
П 84


    Прохоренко, Л.
    Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 32–39 : мал. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--саморегуляція
фывфывфыв:
мотивація -- самоконтроль -- рефлексія -- корекційна допомога -- самоуправління -- дефектологія -- навчальна діяльність -- діти з особливими потребами
Аннотация: Представлено суб’єктно-діяльнісну теорію, яка призначена для виявлення структурно-функціональної специфіки саморегуляції та удосконалення інтерпретації саморегуляції. Проаналізовано поняття "саморегуляція навчальної діяльності", що розглядається як внутрішня діяльність учня.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Омельченко, І.
    Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 40–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--дослідження
фывфывфыв:
спілкування -- комунікація -- діалогічне спостереження -- невербальна взаємодія -- суб’єктність -- культурний контекстуалізм -- дошкільники -- діти із ЗПР
Аннотация: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
376-056.2/.3:796](477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 65–74 : мал. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти із складними порушеннями розвитку--фізкультурно-оздоровча робота
фывфывфыв:
реабілітаційна робота -- спортивно-оздоровча робота -- фізична культура -- культурологічний підхід -- оздоровлення -- оздоровча парадигма -- складні порушення розвитку -- діти з особливими потребами
Аннотация: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
376-056.264:616.89-008.434.37](477)
П 21


    Пахомова, Н.
    Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
фывфывфыв:
мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення
Аннотация: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.


Доп.точки доступа:
Баранець, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
376-056.2/.3](477)
Н 48


    Некраш, Л.
    Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 88–95. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
фывфывфыв:
раннє втручання -- комплексна допомога -- діагностика порушень -- особливі потреби -- порушення розвитку -- діти раннього віку -- діти з порушеннями розвитку
Аннотация: Узагальнено історичні аспекти формування концепції раннього втручання та наявні визначення, які описують модель раннього втручання. Визначено цільову групу, завдання та принципи раннього втручання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 28.06.2024
Число запросов 59251
Число посетителей 783
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя