Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ОДнв/2019/1<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.


    Засенко, В.
    Дорогі друзі, освітяни! [Текст] : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 7–8. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв:
особи з особливими потребами -- журнальні рубрики -- корекційна робота


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


   
    Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти [Текст] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 9–15 : фото. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми
фывфывфыв:
конференції -- інклюзивна освіта -- інклюзія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


   
    Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти [Текст] : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 15–17. : фото. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- реформування освіти -- освітні конгреси


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Колупаєва, А.
    Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів [Текст] : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 18–27 : табл. - Бібліогр.: 43 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--підготовка кадрів
фывфывфыв:
освітньо-ресурсні програми -- інклюзивна освіта -- інклюзивно-ресурсні центри


Доп.точки доступа:
Таранченко, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Crocker, C.
    Політика підтримки інклюзії [Текст] : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / C. Crocker // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 28–34. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах--підготовка педагогічних кадрів
   Канада--освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інкюзія -- інклюзивна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


   
    Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова
фывфывфыв:
білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка


Доп.точки доступа:
Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Воронська, Н.
    Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти [Текст] : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Н. Воронська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 42–51. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--особливості спілкування в ЗНЗ
фывфывфыв:
спілкування -- нозології -- взаємодія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Боряк, О.
    Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Плужник, О.
    Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи [Текст] : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / О. Плужник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 61–66. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--STEM-освіта
фывфывфыв:
steam-освіта -- мейкерство -- оригамі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Бабяк, О.
    Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 67–75 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--діагностика
фывфывфыв:
комунікативна діяльність -- комунікативні здібності -- спілкування -- діти із затримкою психічного розвитку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Коніна, Н.
    Інклюзивна освіта в Бразилії [Текст] : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 76–78. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах
   Бразилія--освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 141731
Число посетителей 1299
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя