Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ОДнв/2021/1<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.


    Кобильченко, Вадим.
    Завдання і методи спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко, І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Психологія--спеціальна психологія
фывфывфыв:
спеціальна психологія -- завдання спеціальної психології -- методи спеціальної психології


Доп.точки доступа:
Омельченко, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Литовченко, Світлана.
    Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Бєсєда, Володимир.
    Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики [Текст] / В. Бєсєда // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 30-43. - Бібліогр.: с. 42-43. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату
фывфывфыв:
модель -- система -- корекція -- порушення психомоторики -- діти раннього віку -- діти дошкільного віку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Воробель, Галина.
    Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Матківська, Анна.
    Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху [Текст] / А. Матківська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 56-57. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
мовний розвиток дітей -- дрібна моторика -- діти з порушенням слуху -- діти з ООП


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Іщенко, Руслан.
    Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми [Текст] / Р. Іщенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 58-66. - Бібліогр.: с. 66. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Люди з особливими потребами--лідерські якості
фывфывфыв:
незрячий -- теорії лідерства -- особи з порушенням зору -- лідерські якості у незрячих -- моральні якості -- комунікація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Варава, Наталія.
    Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Н. Варава // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 67-69. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціалізація дітей
фывфывфыв:
соціалізація дітей -- діти з особливими освітніми потребами -- гурткова робота -- делегування відповідальності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 56534
Число посетителей 1131
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя