Поисковый запрос: <.>II=ОД1/2013/3<.> |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.002.64 Ю 74
Юркевич, В. С. О двух типах одаренности [Текст] / В. С. Юркевич> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.002.64 + 88.37 Рубрики: Обдарованість--типи Психологія особистості--обдарованість фывфывфыв: типи обдарованості -- самоактуалізація обдарованої особистості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.41 Н 42
Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-14. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
ББК 74.202.41 + 74.202.43 Рубрики: Ейдетика--молодші школярі Молодші школярі--розвиток пам’яті Ейдетика--методи фывфывфыв: розвиток пам’яті -- творче мислення -- мисленнєва діяльність -- методи Ейдетики -- молодші школярі Аннотация: Систематичне, цілеспрямоване використання на уроках у початкових класах вправ та ігор, проведених методами ейдетики, сприяє підвищенню у дітей рівня розвитку образного мислення, пам’яті, творчих здібностей та мовлення. Ці вправи роблять навчання цікавим, невимушеним і надзвичайно ефективним.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.267.5 С 22
Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.267.5 Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід уроки фізичної культури Навчання--диференційований підхід фывфывфыв: індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід Аннотация: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.
Доп.точки доступа: Витченко, Ю.В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.585.21 З-43
Зверик, А. П. "Испытай сам себя": 2-й тест на выявление творческой технической одаренности [Текст] / А. П. Зверик> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 23-31
ББК 74.200.585.21 + 74.200.264 Рубрики: Обдарованість--технічна обдарованість Тести психологічні--технічна обдарованість фывфывфыв: технічна обдарованість -- технічне моделювання -- технічна задача -- тест Зверика А. П. -- психологічні тести
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.585.21 Н 32
Настасенко, В. А. Анализ 2-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя" [Текст] / В. А. Настасенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 31-34. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.200.585.21 Рубрики: Тести психологічні--технічна обдарованість фывфывфыв: тест Зверика А. П. -- технічна обдарованість -- технічна творчість -- аналіз тесту -- психологічні тести
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 К 30
Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей [Текст] / О. В. Качур> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 35-41. - Библиогр. в конце ст. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
ББК 88.6 Рубрики: Шкільний психолог--робота з педагогами Шкільний психолог--робота з обдарованими дітьми Обдаровані діти--навчання Вчителі--робота з обдарованими учнями Тести--тести на обдарованість фывфывфыв: методи навчання обдарованих дітей -- готовність вчителя -- робота з обдарованими дітьми -- творчі здібності обдарованих дітей -- психологічна просвіта батьків -- розвиток здібностей -- тести на обдарованість
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.481 Н 42
Недериця, С. С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива [Текст] / С. С. Недериця> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 42-44
ББК 88.481 + 53.57 Рубрики: Музикотерапія Психотерапія--методи Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 М 54
Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам’ятника герою художнього твору" [Текст]> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 45-49
ББК 88.6 Рубрики: Шкільний психолог--психодіагностика--творчий розвиток Психодіагностика--діти--креативність Творчий розвиток дитини--методика виявлення фывфывфыв: рівень естетичного та творчого розвитку -- психодіагностика креативності дитини -- пам’ятники літературним героям -- творчий розвиток дитини
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.48 Р 64
Розвиваємо пам’ять [Текст]> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55
ББК 74.102.48 Рубрики: Дошкільники--підготовка до школи--розвиток пам’яті фывфывфыв: розвиток пам’яті -- запам’ятовування -- пам’ять дошкільників -- підготовка до школи -- завдання на запам’ятовування
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.924 К 17
Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 56-61. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
ББК 74.924 Рубрики: Сім’я--розумовий розвиток дитини фывфывфыв: розумовий розвиток -- сімейна педагогіка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.262.0 З-13
Завгородня, В. В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" (позакласний захід для учнів 7-х класів) [Текст] / В. В. Завгородня> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 62-66
ББК 74.262.0 Рубрики: Ігри--конкурси--конкурсно-ігрові програми Позакласні заходи--природознавство фывфывфыв: інтелектуальні ігри -- природознавча гра Аннотация: Мета: стимулювання і підтримка інтересу школярів до наукового пізнання навколишнього світу, формування у них цілісного уявлення про природу і наукового світогляду на основі знань з біології, фізики, хімії, математики та географії.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|