Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП/2006/1<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.


    Моргун, В.
    Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текстььь] / В. Моргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: навчання профільне
   досягнення учня

   діагностичні методики

фывфывфыв:
ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки
Аннотация: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

2.


    Піроженко, Т.
    Розмовляти - тобто заявити про себе світу [Текстььь] / Т. Піроженко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 6 - 11
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: мовлення
фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

3.


    Засєкіна, Л.
    Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт [Текстььь] / Л. Засєкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 15 - 18
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: метакогніція
фывфывфыв:
метакогніктивне відчуття -- метакогнітивні стратегії -- ментальна репрезентація задачі
Аннотация: Розглядається поняття метакогніції як рівень організації індивідуального інтелекту


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

4.


    Третяк, Т.
    Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості [Текстььь] / Т. Третяк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 18 - 20
ГРНТИ
ББК 88.351.3
Рубрики: мислення конструктивне
   творча особистість

фывфывфыв:
рівні новизни


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

5.


    Шрагина, Л.
    Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии [Текстььь] / Л. Шрагина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 21 - 22
ГРНТИ
ББК 88р
Рубрики: викладання психології
фывфывфыв:
АССОЦИАТИВНОЕ МЫШЛЕНИЕ


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

6.


    Саць, Т.
    Студентське графіті як форма безсвідомого [Текстььь] / Т. Саць // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 22 - 24
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: підсвідоме
фывфывфыв:
райдери -- засіб спілкування -- настінні розписи


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

7.


    Рибалка, В.
    Особистісно - центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною неконгруентністю [Текстььь] / В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - 49 - 57 (Далі буде)
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: Психологічне консультування
   неконгруентність

фывфывфыв:
ТЕМПЕРАМЕНТ
Аннотация: Неконгруентність - за К.Роджерсом, невідповідність досвіду людини її уявленням про саму себе. На рівні проявів означає тривогу, вразливість, нецільність особистості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

8.


    Калошин, В.
    Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текстььь] / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 70 - 74
ГРНТИ
ББК 88.352
Рубрики: Емоції
   Навчальний процес

Аннотация: Якщо викладачу не вдається збудити активність слухачів, якщо він не може стимулювати їх діяльність, то ніякого виховання та навчання не відбувається. В цьому випадку слухачі лише формально знаходяться на заняттях, їхня "інтелектуальна та емоційна температура" близька до нуля


Доп.точки доступа:
Безносюк, О.; Лемешко, Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 85659
Число посетителей 1304
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя