Поисковый запрос: <.>II=ПП/2013/10<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1.
| 88.621.4 З-17
Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.621.4 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: увага -- внутрішній план дій -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Аннотация: В руслі ігрового тренінгу пізнавальних процесів школярів, що розробляється автором, представлений комплекс інтелектуальних вправ, заснованих на паралельному проголошенні тексту й обчислень кількості ілтер у кожному слові. Комплекс спрямований на формування концентрації і розподіл уваги, вдосконалення внутрішнього плану дій, а також саморегуляції розумових процесів. Для школярів 12-18 років.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 88.573.4 Н 61
Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення [Текст] / О. М. Низовець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 32-57
ББК 88.573.4 Рубрики: Пенітенціарна психологія--неповнолітні засуджені Неповнолітні засуджені--психологічний супровід фывфывфыв: неповнолітній засуджений -- соціально-психологічна компетентність -- підготовка до звільнення -- соціально-психологічний тренінг Аннотация: У статті представлено матеріал апробованої автором програми соціально-психологічного тренінгу підготовки неповнолітніх засуджених до звільнення. Мета програми - соціально-психологічна підготовка неповнолітніх засуджених до життя на волі після звільнення з виховної колонії, шляхом розвитку соціально-психологічної компетентості вихованців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 88.621.46 П 48
Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) [Текст] / С. В. Поклад> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 63-70. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.621.46 Рубрики: Психолог--професійна освіта Профорієнтація--ПТНЗ Тренінги--профорієнтація--учні ПТНЗ Тести--психологічні фывфывфыв: професійна свідомість -- профорієнтація -- професійно-технічні навчальні заклади -- тест Т. Элерса -- опитувальник Аннотация: Описан курс тренінгових занять спрямований на формування професійної свідомості для випускників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 88.52 О-35
Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації [Текст] / А. О. Овчарова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.52 Рубрики: психологія суспільства--консолідація Соціальна психологія--суспільство фывфывфыв: консолідація -- соціально-психологічні чинники -- ентропія -- конструктивна консолідація -- деструктивна консолідація Аннотация: У статті розглядаються соціально-психологічні фактори, що впливають на суспільнуконсолідацію. Особлива увага приділяється факторам консолідації української нації. Аналізуються внутрішні і зовнішні, об'єктивні та суб'єктивні чинники консолідації. Крім того, приділено увагу таким аспектам, як конструктивна і деструктивна консолідація. Підкреслюється важлива роль фактора ентропії в процесі консолідації.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 88.621.44 М 30
Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку [Текст] / Л. Мар’яненко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 70-76. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.621.44 Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі фывфывфыв: пізнавальні діяльність -- молодші школярі -- операційний компонент -- мисленнєві операції -- порівняння
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 88.334.1 З-13
Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості [Текст] / О. В. Завгородня> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.334.1 Рубрики: Психологія особистості--обдарованість Обдарованість--творча обдарованість фывфывфыв: акмеологічний аспект -- художньо обдарована особистість -- акмеологічна модель -- художня оригінальність Аннотация: У статті висвітлюється акмеологічний аспект становлення художньо обдарованої особистості. В такому становлення виокремлено та охарактеризовано чотири стадії. Окреслено умови переходу до стадії акме. Запропоновано акмеологічну модель художньо обдарованої особистості.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 88.53 Т 47
Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу [Текст] / С. П. Тищенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.53 Рубрики: Соціальна психологія--особистість фывфывфыв: автобіографічний дискурс -- суб’єктність людського "я" -- автонаратив -- власне керівне начало -- я Аннотация: Цінність книги Марка Аврелія полягає передусім у висвітленні автором психологічних мотивів і засобів здійснення людиною самовиховання, розвитку її здатності до самопереконання себе як носія громадянських почуттів у скрутних життєвих обставинах.
Доп.точки доступа: Марк, Аврелій (філософ ; 121 - 180 рр. н.е.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 88.912 М 42
Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.912 + 88.336-41 + 88.334.1 Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика Психодіагностика--емоційний інтелект Психологія особистості--інтелект фывфывфыв: емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика Аннотация: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 53.574.9 Т 11
Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 19-31. - Библиогр. в конце ст.
ББК 53.574.9 + 88.945 + 88.611.4 Рубрики: Психокорекція--емоційні прихильності Арт-терапія--танцювально-рухова терапія фывфывфыв: емоційна прихильність -- порушення емоційної прихильності -- арт-терапія -- конткатна імпровізація -- архетипи Аннотация: У статті розглядаються концептуальні засади побудови арт-терапевтичного тренінгу з метою корекції порцшень емоційної прихильності, представлена розгорнута програма тренінгу, описані методичні рекомендації щодо проведення вправ, застосування різних методів арт-терапії, зокрема методу ТРТ - контактної імпровізації.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 88.352 Л 24
Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології [Текст] / Г. Р. Лаптєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.352 Рубрики: Психологія особистості--духовність фывфывфыв: духовність -- духовна самореалізація -- духовний потенціал -- особистість Аннотация: Стаття присвячена аналізу теоретичних підходів до проблеми духовності та духовної самореалізації особистості. Особлива увага приділяється висвітленню поняття духовної самореалізації у психології та з'ясування напрямку подальшого дослідження цього питання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|