Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП/2013/4<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
88.8
П 49


    Поліщук, В. М.
    Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці [Текст] / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 1-5
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка
фывфывфыв:
підліткова криза -- нормативні кризи -- ненормативні кризи -- віртуальне світосприймання -- брутальні словесні штампи -- злісні навмисні вчинки -- максимальний зиск -- інфантилізм -- соціальний "дебілізм"


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
88.5
Л 11


    Ліщинська, О. А.
    Психологічна концепція соціокультурного імунітету [Текст] / О. А. Ліщинська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 6-9
ББК 88.5
Рубрики: Психологія груп--особистість--соціокультурний імунітет
   Психологія особистості

фывфывфыв:
соціокультурний імунітет -- природна спільнота -- похідна спільнота -- культурна традиція -- культурна заборона
Аннотация: Мета статті - охарактеризувати динаміку стосунків особистості з групою, організацією, соціокультурним простором, показати механізми цілісності взаємовпливу соціокультурного поля та особистості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
88.6
К 28


    Касицина, Н. В.
    Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12
ББК 88.6 + 74
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Педагогіка підтримки

фывфывфыв:
ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння


Доп.точки доступа:
Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
88.6
В 75


    Воронюк, І. В.
    Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність

фывфывфыв:
творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів
Аннотация: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.202.21
Д 84


    Дусавицкий, А. К.
    Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 21-24
ББК 74.202.21 + 88.6 + 74.200.3
Рубрики: навчання розвивальне
   Психологія навчання--учні--міжособистісні стосунки

   Міжособистісні стосунки

фывфывфыв:
розвиваюче навчання -- навчальний колектив -- міжособистісні відносини -- навчальна діяльність -- група-лідер
Аннотация: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
88.56
Х 12


    Хабайлюк, В. В.
    Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках [Текст] / В. В. Хабайлюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 24-27
ББК 88.56
Рубрики: Психологія сім’ї
фывфывфыв:
сімейні стосунки -- емоційна депривація
Аннотация: Співзалежність та взаємозалежність в сімейних стосунках є досить поширеним явищем в нашому суспільстві й ототожнюється з уявленням про "ідеальну сім'ю". Зовні благополучна і дружна, взаємозалежна родина за маскою "хорошої сім'ї" приховує взаємне невдоволення, родинні секрети, почуття провини, страх перед майбутнім, бажання добре виглядати перед оточенням і "бути як люди", особистісну нереалізованість, невпевненість, занижену самооцінку, емоційну холодність і духовну незрілість. Надмірна прив'язаність до об'єкта залежної любові (батьків, дитини, подружнього партнерства, коханої людини) є ознакою емоційного неблагополуччя, стає компенсацією внутрішньої порожнечі та способом втечі від самоусвідомлення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
88.8
С 60


    Соловйова, О. П.
    Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками [Текст] / О. П. Соловйова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 + 88.6
Рубрики: Шкільний психолог
   Психокорекція--підлітки--адиктивна поведінка

   Психологія підлітка

   поведінка адиктивна

фывфывфыв:
адикція -- мотиви -- співзалежність -- синдром відміни -- об’єкт залежності -- наркотики -- підлітки
Аннотация: Розкрито основні концептуальні моделі уявлень про природу та причини виникнення різного роду залежностей; розглянуто мотивацію та характерні риси адиктивної особистості; проаналізовано ключові напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
88.8
З-17


    Заика, Е. В.
    Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 32-37
ББК 88.8
Рубрики: тренінги психологічні
   мислення логічне

фывфывфыв:
логічне мислення -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- поділ об’єктів на групи
Аннотация: В руслі розробленого автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів запропонований комплекс вправ для розвитку логічного мислення. Вправи базуються на пошуку підстав (причин, ознак), за якими деяка сукупність об'єктів вже розділена на дві або більше груп. Використовується матеріал як словесний, так і образний. РОзраховано на школярів 12-19 років.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
88.8
Ф 73


    Флярковська, О. В.
    Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" [Текст] / О. В. Флярковська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 38-60. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 + 88.6
Рубрики: Психологія підлітка
   Шкільний психолог--робота--учні

фывфывфыв:
школа самовдосконалення -- самовдосконалення підлітків -- ставлення до життя -- самопізнання -- відповідальність
Аннотация: Мета: сформувати у дітей підліткового віку відповідальне ставлення до власного життя, яке обумовлене необхідністю входження дитини в сучасне суспільство, що вимагає умов, в яких відбувається становлення особистості, яка володіє достатньою усвідомленістю поведінки, проектувальними вміннями, соціальною компетентістю і конкурентоспроможністю.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
88.6
Л 11


    Лісовецька, І. М.
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) [Текст] / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 60-73
ББК 88.6
Рубрики: Психолог--школа-інтернат--робота--вихованці
   "Я-концепція"

   тренінги психологічні

фывфывфыв:
самооцінка вихованців -- інтернатну заклади
Аннотация: Мета тренінгу: підвищення самооцінки підлітків як центрального компоненту "Я-концепції", через аксіологічні тренінгові вправи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
88.3
Б 48


    Березина, Т. Н.
    Развитие внимания [Текст] / Т. Н. Березина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 74-76
ББК 88.3
Рубрики: Увага
фывфывфыв:
розвиток уваги -- концентрація уваги -- динамічна концентрація уваги


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
88.1(4Рос)
С 30


    Семенов, И. Н.
    Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.1(4Рос)
Рубрики: Психологія зарубіжних країн--історія, 20 ст.
фывфывфыв:
історія психології -- психологічні інститути -- вивчення рефлексії -- українські психологи


Доп.точки доступа:
Челпанов, Георгій Іванович (психолог ; 1862-1936) \о нем\; \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 143370
Число посетителей 1325
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя