Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2002/1<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1.
|
Кисіль, С. Г. Пам’ять у структурі особистості [Текстььь] / С.Г. Кисіль> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 20-25
ББК 88.351.2 Рубрики: пам’ять категорії психології Аннотация: Рассматривается проблема соотнесения категорийных понятий психологии " память" и "личность".Память, являясь интегратором психики, детерминирует процесс формиорования личности.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>2.
|
Кравченко, Т. В. "Життєві сценарії" сім’ї та їхній вплив на соціальний розвиток особистості [Текстььь] / Т.В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 61-67
ББК 88.56 Рубрики: психологія сім’ї Соціальна психологія Аннотация: В статье раскрывается сущность понятия "социальное развитие" личности, рассматриваются особенности влияния семьи на протекание этого процесса в современных условиях
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>3.
|
Сидоренко, О. Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами [Текстььь] / О.Л. Сидоренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 83-88
ББК 88.840 Рубрики: психологія вищої школи психологічна освіта психологічна компетентність Викладачі вищих навчальних закладів тренінг Аннотация: Автор считает, что одним из путей решения задачи психологического образования студентов педагогических вузов может быть внедрение тренинговых программ в практику обучения и повышения квалификации преподавателей.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>4.
|
Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти [Текстььь] / О.І. Ільченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 89-97
ББК 88.840 Рубрики: психологія вищої школи педагогічна психологія психобіологія психотерапія психопрофілактика психологія прикладна психічна саморегуляція сприйняття фывфывфыв: автоматичне тренування -- біопсихологічне сприйняття Аннотация: Рассматривается необходимость объединения на уровне психологической дополнительности законов биологии, химии и физики как следствия интеграции медико-биологического образования и биопсихологического восприятия в системе эколого-индустриализованного взаимопонимания природы как живого организма.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>5.
|
Блінова, О. Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування [Текстььь] / О.Є. Блінова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 97-104
ББК 88.840 Рубрики: психологія вищої школи психологія гуманістична спілкування майбутній вчитель Аннотация: В статье рассматривается значение педагогического общения в профессиональной деятельности учителя в условиях гуманизации обучения и воспитания. Особое внимание уделяется открытости к общению учителя как основы мотивационной готовности к реализации личностно ориентированного общения с учащимися.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>6.
|
Коваленко, О. Г. Значення ролей і соціальних очікувань у педагогічному процесі [Текстььь] / О.Г. Коваленко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 104-109
ББК 88.840 Рубрики: Соціальна психологія педагогічна психологія спілкування соціальні ролі Аннотация: Автор рассматривает особенности членства в социальных группах и его влияние на наше поведение; раскрывает значение этого влияния в педагогическом процессе.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>7.
|
Бовть, О. Б. Комп’ютерні ігри та дитяча агресивність: випадковий взаємозв’язок чи прикра закономірність? [Текстььь] / О.Б. Бовть> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 110-116
ББК 88.8 Рубрики: дитяча психологія психічне здоров’я школярів комп’ютер і психіка дитини комп’ютер і фізичне здоров’я
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>8.
|
Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів [Текстььь] / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 117-125
ББК 88.840 Рубрики: Психологія статі тести розвиток особистості Аннотация: Авторы предлагают данные своего эмпирического изучения личностных характеристих учителей в зависимости от пола, а также четыре модели взаимодействий педагога с детьми и влияние этих взаимодействий на личностное развитие учащихся.
Доп.точки доступа: Курганська, Л.О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>9.
|
Антонець, М. О. Особливості міжособистісних стосунків у діадах погодків [Текстььь] / М.О. Антонець, М.Є. Зюков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 141-147
ББК 88.8 Рубрики: спілкування міжособистісні стосунки--діти психологія погодків психологія поведінки фывфывфыв: діади сибсів -- методика Жиля Р. -- фільм-тест -- тести міжособистісних стосунків -- психологічні тести Аннотация: Дисперсионний анализ результатов исследования отношений в диадах погодок с помощью фильм-теста Рене Жиля и кластерного анализа дал возможность выявить значимые различия между ними, близнецами и разновозрастными детьми, а также специфические диадные феномены общения у погодок - феномен "напряженной близости" и феномен "временного обоюдного заимствования поведения".
Доп.точки доступа: Зюков, М.Є. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>10.
|
Соколовська, С. В. Соціальні та психолого-педагогічні передумови навчання іноземної мови дітей п’ятирічного віку [Текстььь] / С.В. Соколовська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 155-162
ББК 88.840 Рубрики: психологія навчання педагогічна психологія психологія навчання іноземним мовам Дошкільна освіта психологія дошкільника
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>11.
|
Котко, Т. П. Психокорекційна діяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективі школярів [Текстььь] / Т.П. Котко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 163-169
ББК 88.8 Рубрики: шкільний психолог дитячий колектив
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>12.
|
Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог: До 140-річчя від дня народження [Текстььь] / В.М. Летцев> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 187-197
ББК 88.1 Рубрики: психологи Аннотация: Статья является кратким биографическим очерком жизни и деятельности Г.И.Челпанова, выдающегося отечественного философа, психолога и педагога - "главы русской психологической школы".
Доп.точки доступа: Челпанов, Георгій Іванович (український та російський психолог і філософ ; 1862-1936) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
|