Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2003/3/4<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13 |
>1.
| Кузь В.Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського/В.Г. Кузь // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.6-16
|
>2.
| Побірченко Н.С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів/Н.С. Побірченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.17-40
|
>3.
| М’ясоїд П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології/П. А. М’ясоїд // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.41-52
|
>4.
| Кравченко Т.В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном/Т.В. Кравченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.52-62
|
>5.
| Іванчук М.Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання/М.Г. Іванчук // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.62-72
|
>6.
| Хохліна О.П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей/О.П. Хохліна // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.72-87
|
>7.
| Ганнусенко Н.І. Позашкільна освіта: трансформація функцій /Н.І. Ганнусенко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.87-95
|
>8.
| Вєтохов О.М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект/О.М. Вєтохов // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.96-105
|
>9.
| Устименко Т.А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму/Т.А. Устименко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.113-120
|
>10.
| Авдєєва І.М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків/І.М. Авдєєва // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.120-130
|
>11.
| Порсева Х.О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку/Х.О. Порсева // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.131-141
|
>12.
| Вольфовська Т.О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації /Т.О. Вольфовська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.141-148
|
>13.
| Лавреньєва О.О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту/О.О. Лавреньєва, // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.76-86
|
|