Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2012/1<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.
74.04(4Укр)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 4-13
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Наука--академії наук--національні академії наук
   Освіта в Україні--Національна академія педагогічних наук

фывфывфыв:
національні академії наук -- діяльність академій наук -- звіти академій наук -- питання діяльності академій
Аннотация: Висвітлено ключові питання діяльності академії, її здобутки, зокрема умови й механізми якісних зрушень в академічній роботі, нерозв'язані проблеми та пріоритетні завдання на найближчу перспективу.


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
88
Т 23


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія
фывфывфыв:
методи психології -- психологічні дослідження -- об’єктивна методологія -- суб’єктивна методологія -- інтегративна психологія
Аннотация: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.2
С 50


    Сметанський, М. І.
    Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2
Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія
   Педагогіка--методологія

   Школи альтернативні

фывфывфыв:
альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи
Аннотация: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
76.1
П 15


   
    Пам’ятка авторові // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 29
ББК 76.1
Рубрики: Преса--педагогічна преса
фывфывфыв:
автори педагогічної преси -- надання статей до преси


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

фывфывфыв:
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Аннотация: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.58
Р 69


    Романенко, Ю. А.
    Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 38-42. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Оцінювання знань студентів
фывфывфыв:
оцінювання -- оцінювання знань
Аннотация: Обгрунтовано авторську методику корекції знань та вмінь студентів, визначено методику оцінювання й корегування результатів досягнень студентів як важеля управління навчальним процесом у ВНЗ за допомогою моніторингу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.58
Я 77


    Ярошенко, О. Г.
    Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 43-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Навчання студентів
фывфывфыв:
стилі навчання студентів -- діагностика стилів навчання
Аннотация: Розглянуто проблему узгодженості стилів викладання та стилів навчання учасників освітнього процесу. Виходячи з результатів досліджень авторів, а також літературних даних, схарактеризовано загальні тенденції та відмінності навчальних стилів студентів технологічних, природничих, гуманітарних, економічних та медичних спеціальностей. Здійснено порівняння стилів навчання, викладачів та студентів.


Доп.точки доступа:
Деркач, Т. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58
К 74


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.58
Рубрики: підготовка екологів
фывфывфыв:
хімічна підготовка -- інженери-екологи -- підготовка інженерів-екологів -- бакалаври-екологи -- природокористування -- збалансоване природокористування -- вища технічна освіта -- вища екологічна освіта -- підготовка бакалаврів-екологів
Аннотация: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Вставновлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною, базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а особливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.5
С 91


    Сушенцева, Л. Л.
    Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійно-технічна освіта
фывфывфыв:
професійно-технічні навчальні заклади -- професійна мобільність -- робітники -- кваліфіковані робітники -- мобільні робітники -- компетенції учнів -- ключові компетенції
Аннотация: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи й життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--фінансування
фывфывфыв:
інституційні потенціали -- конкурентоспроможність -- професійна освіта -- фінансування освіти -- економічно-організаційні засади
Аннотация: Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітних систем України та провідних країн світу. Доведено, що, маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища освіта, зокрема характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.2
Т 58


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Викладання географії в школі
   навчання профільне

фывфывфыв:
психолого-педагогічні умови навчання -- профільне навчання -- профільні школи -- шкільна географія -- спеціалізація знань
Аннотация: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати моливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавально-теоретичними й логічними елементами методики.


Доп.точки доступа:
Назаренко, Т. Г.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74.03
Р 88


    Русанова, О.
    Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Канада--освіта
фывфывфыв:
освіта -- освіта в Канаді -- розвиток освіти -- історико-педагогічні аспекти -- педагогічні періоди -- викладачі -- викладачі іноземних мов
Аннотация: Проаналізовано етапи та обгрунтовано педагогічні періоди формування й розвитку системи освіти Канади. Визначено педагогічні принципи становлення системи та основні закономірності інтеграції критеріїв відбору навчального матеріалу для підвищення фахової майстерності викладачів іноземних мов.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.03
К 26


    Карпенко, О. В.
    Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.03
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Чехія--освіта
фывфывфыв:
освіта в Чехії -- євроінтеграція -- євроінтеграція освіти -- Болонський процес
Аннотация: На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.


Доп.точки доступа:
Січкар, А. В.; Ткаченко, В. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
76
Н 70


    Ничкало, Н. Г.
    Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 95-96
Рец. на Збірник наукових праць "Естетика та етика педагогічної дії" / Інт-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Вип. 1. - К.; Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. - 196 с.
ББК 76
Рубрики: Періодичні видання України--педагогічні видання
фывфывфыв:
педагогічна дія -- етика педагогічної дії -- естетичні орієнтири педагогіки -- етичні орієнтири педагогіки -- "Естетика і етика педагогічної дії", збірник


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74.200
Ж 45


    Жевага, С. І.
    Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 97-99
Рец. на Зубалій М. Д. Форми військово-патріотичного виховання допризовної молоді / М. Д. Зубалій. - 2010
ББК 74.200
Рубрики: виховання військово-патріотичне
фывфывфыв:
патріотичне виховання -- військово-патріотичне виховання -- форми військово-патріотичного виховання -- пошукова робота -- ведення пошукової роботи


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
76.1
А 22


   
    Автори номера // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 99-100
ББК 76.1
Рубрики: Преса--педагогічна преса
фывфывфыв:
педагогічна преса -- відомості про авторів


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
76.1
Р 45


   
    Реферативний огляд статей номера // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 100-103
ББК 76.1
Рубрики: Преса--педагогічна преса
фывфывфыв:
педагогічна преса -- статті номерів -- огляд статей номерів


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 27.07.2024
Число запросов 2727
Число посетителей 596
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя