Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2012/2<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.
76.1(4Укр)
П 15


   
    Пам’ятка авторові // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 4
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Преса--педагогічна преса
фывфывфыв:
преса -- педагогічна преса -- автори -- автори педагогічної преси


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74 + 60
Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення
Аннотация: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
88
Т 23


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія психології
   Кафедра психології

фывфывфыв:
методи психології -- методологія психології -- проекти -- методологічні проекти
Аннотация: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.5
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
історико-дидактичні аспекти -- диференціація -- навчання -- особистісне орієнтоване навчання -- методична підготовка -- професійна діяльність -- вчителі хімії -- підготовка вчителів хімії
Аннотация: Проаналізовао еволюцію використання диференційованого підзоду в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - у контексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Тести--тести навчальної компетентності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
тести -- компетентність -- загальна компетентність -- загальна навчальна компетентність -- пілотування тестів -- результати пілотування тестів -- відбір студентів -- завдання відбору студентів
Аннотация: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів, тобто з вищим рівнем прогностичної валідності і більш справедливими до соціально груп вступників, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також резільтати пілотування ТЗНК у 2010 і 2011 рр.


Доп.точки доступа:
Раков, С. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.04(3)
В 14


    Вакуленко, Т. С.
    Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Тести--тести навчальної компетентності

   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
тести -- тести здатностей -- компетентність -- освітні вимірювання -- відбір студентів -- завдання відбору студентів -- вступні випробування -- системи вступних випробувань
Аннотация: Представлено результати аналізу тестів здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції, з'ясовано мету і специфіку цих тестів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74
Л 74


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74
Рубрики: Оцінювання--незалежне оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання
   Навчальна компетентність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
вербально-комунікативна компетенція -- навчальна компетентність -- компетентність -- загальна навчальна компетентність -- тести -- структура -- педагогічне вимірювання -- інструменти педагогічного вимірювання -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання
Аннотация: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості.


Доп.точки доступа:
Терещенко, В. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58
Г 70


    Горох, В. П.
    Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 48-52
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--відбір студентів
   Навчальна компетентність

   Тести--тести навчальної компетентності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
тести -- тести здібностей -- тести навчальної компетентності -- загальна навчальна компетентність -- логіко-математична компетентість -- структура логіко-математичної коспетентності
Аннотация: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.04(3)
З-42


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
фывфывфыв:
стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн
Аннотация: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.04(3)
Т 50


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Освіта дорослих--фінансово-економічна освіта
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
фывфывфыв:
фінансова освіта -- економічна освіта -- фінансова грамотність -- грошова грамотність -- освіта дорослих -- фінансово-економічна освіта
Аннотация: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.03(2)
Б 74


    Богуш, А. М.
    Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 65-69. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.03(2)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
лінгводидактика -- концепції -- лінгводидактичні концепції -- лінгводидактика -- мовлення -- розвиток мовлення -- навчання дітей -- навчання дітей мови -- навчання рідної мови
Аннотация: Викладено лінгводидактичні погляди І. І. Срезневського на навчання дітей дошкільного віку рідної та іноземної мов; правила навчання рідної мови, адресовані батькам; дано оцінку актуальності працям педагога й ученого на сучасному етапі. Запропоновано дискусію фахівців з основних поглядів ученого.


Доп.точки доступа:
Срезнєвський, Ізмаїл Іванович (філолог-славіст, фольклорист, етнограф, видавець, один з засновників харківського гуртка українських поетів-романтиків ; 1812-1880) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.03(2)
М 11


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(2) + 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   історія педагогіки України до 1917 р.

   історія педагогіки України(1917-

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання
Аннотация: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74.03(4УКР)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   Розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
особистість -- розвиток особистості -- гуманізм -- гуманістична педагогічна думка
Аннотация: Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г. С. Сковороди та В. О. Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педгогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог. ; 1722-1794) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
фывфывфыв:
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Аннотация: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Доп.точки доступа:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Реформування освіти--освітні послуги--система освітніх послуг
   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Туреччина--освіта
фывфывфыв:
державна система освіти -- ліцеї -- жіночі ліцеї -- чоловічі ліцеї -- професійно-технічні ліцеї -- якість освіти -- підвищення якості освіти -- теологічні ліцеї -- реформування освіти -- освітні послуги -- система освітніх послуг
Аннотация: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього надання різними навчальними закладами.


Доп.точки доступа:
Литовченко, О. В.; Ткаченко, В. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74.04(4Укр)
О-82


    Отич, О. М.
    На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 94-95
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогічна майстерність--теорія педагогічної майстерності
   Премії--премії в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічна майстерність -- теорія педагогічної майстерності -- премії -- державні премії -- премії в освіті
Аннотация: Стаття присвячена діяльності науковців Полтавської школи академіка І. А. Зязюна.


Доп.точки доступа:
Зязюн І. А., Іван Андрійович (1938) \про нього\; \про неї\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
76.1(4Укр)
С 60


    Соломаха, С. О.
    Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 95-96
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Преса--педагогічна преса--часописи
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
преса -- педагогічна преса -- часописи
Аннотация: Стаття присвячена меті і функціям часопису "Естетика і етика педагогічної дії".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 96981
Число посетителей 1042
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя