Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2013/3<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

фывфывфыв:
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.03(4Укр),218
Н 84


    Носко, М. О.
    Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218 + 74.03(4Укр-4Чер)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст.
   Педагогіка України--персоналії педагогів

   Педагогіка України--педагогічна думка

   Чернігівщина--освіта, 19 ст.
фывфывфыв:
педагоги-послідовники -- видатні педагоги України -- новаторство -- подвижництво -- педагогічна праця -- українські педагоги
Аннотация: У статті відзначено колосальну роль К. Д. Ушинського в розвитку педагогічної думки. Розглянуто науково-педагогічну творчість і діяльність педагогів-послідовників К. Д. Ушинського другої половини ХІХ - початку ХХ ст.: П. О. Куліша, Т. Ф. Лубенця, С. Ф. Русової, С. О. Сірополка, Б. Д. Грінченка та ін.


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Сірополко, Степан Онисимович (видатний український вчений, бібліотекознавець, предагог ; 1872-1959) \о нем\; Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Глібов, Леонід Іванович (укр. поет-байкар ; 1827-1893) \о нем\; Кониський, Олександр Якович (укр. перекладач, письменник ; 1836-1900) \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.04(4Укр-4Чер)
З-22


    Заліський, А. А.
    Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 14-16. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр-4Чер)
Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти
   Чернігівщина--освіта--модернізація
фывфывфыв:
філософська антропологія -- сучасна освіта -- якість освіти -- розвиток особистості -- середня освіта -- шкільництво -- українські педагоги
Аннотация: У статті наголошено: на силі теоретичного мислення й педагогічного переконання К. Д. Ушинського, на тому, що він зумів ще сторіччя тому обгрунтувати проблему, яка сучасна наука вважає найфундаментальнішою проблемою філософії, природознавства, психології та педагогіки; на його величезному вкладі в педагогіку (яку, власне, він започаткував), в українську та російську історико-філософську думку, яка містить ідеї й підходи, що конституювалися в новий напрям сучасної філософії - філософську антропологію. Педагог розробляв зміст освіти, принципи навчального процесу, розкрив величезну суспільну роль учителя.


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.200
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.200
Рубрики: Виховання особистості--розвивальний метод
фывфывфыв:
моральна структура -- довіра -- самоповага -- індивідуальне життя -- Я-ідеальне -- виховання особистості
Аннотация: У статті розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структуру реалізації пропонованого методу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.202
Г 95


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--засоби навчання
фывфывфыв:
кадри-таблиці -- кадри-плакати -- кадри-карти -- кадри-графіки -- діаграми -- аудіовізуальні засоби навчання -- дизайн-проектування -- автономні мультимедійні засоби навчання -- статичні аудівізуальні електронні засоби навчання
Аннотация: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістовного наповнення й структуризації.


Доп.точки доступа:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.04(4Укр)
К 89


    Кузь, В. Г.
    Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--елітна освіта
фывфывфыв:
елітна освіта -- елітарна освіта -- егалітарна освіта -- відкрита система -- закрита система
Аннотация: Проведено порівняння елітної освіти з елітарною і егалітарною. Доцільним, на думку автора, є розширення елітної освіти, яка посідає важливу роль у формуванні інтелектуальної, культурної та політичної еліти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.04(4УКР)
В 21


    Ватковська, М. Г.
    Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--медіаосвіта
   Дніпропетровська область--освіта
фывфывфыв:
інформаційні технології -- інформаційно-освітні проекти -- медіаосвіта -- навчально-виховний портал -- діти з особливими потребами -- електронна школа
Аннотация: У статті представлено досвід Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зі створення регіональної системи медіаосвіти та загалом роботу в Дніпропетровській області зі створення єдиного освітньо-інформаційного простору. Наголошено на значенні організації наукового супроводу діяльності експериментальних навчальних закладів та на співпраці з науковими установами України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.59(4УКР)
С 13


    Савчин, М. М.
    Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Бібліогр.: 23 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.59(4УКР)
Рубрики: Вчителі хімії--підвищення кваліфікації
   Тренінги--вчителі хімії--підвищення кваліфікації

   Вчителі--підвищення кваліфікації--тренінги

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра психології

фывфывфыв:
тренінг творчості -- дивергенція -- конвергенція -- мислення -- воля -- вчителі хімії
Аннотация: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес.


Доп.точки доступа:
Гірний, О. І.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
83.3(4УКР)р
Я 92


    Яценко, Т. О.
    Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 51-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 83.3(4УКР)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра української літератури

фывфывфыв:
виховний ідеал -- методика викладання -- шкільний курс -- методика навчання літератури -- методична думка -- культурологічний контекст -- періодизація методики викладання -- українська література
Аннотация: Автор статті розглядає національне культурне середовище як джерельну базу розвитку освіти, що зумовлює відповідний етапний характер її загалом та предметних методик зокрема. Запропоновано варіант періодизації методики навчання літератури як науки, що перебачає шість етапних відрізків історії розвитку методичної думки, кожен з яких пов'язаний із відповідним періодом суспільно-культурного розвитку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.04(4УКР)
М 21


    Малюга, В. М.
    Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 57-62. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Педагогічні музеї--просвітницька діяльність
   музеї України--педагогічні

фывфывфыв:
просвітницька діяльність -- педагогічні музеї -- сучасна педагогічна наука -- сучасна педагогічна практика -- вітчизняна педагогічна спадщина
Аннотация: У статті проаналізовано шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України на початку ХХІ століття.


Доп.точки доступа:
Педагогічний музей України (Київ) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.200
С 50


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.200
Рубрики: Виховання--теорії виховання
фывфывфыв:
розвиток особистості -- організований вплив -- прямий вплив -- авторитарна педагогіка -- педагогіка керування -- прихований вплив -- маніпулятивна педагогіка -- педагогіка спрямування -- вільне виховання -- педагогіка сприяння
Аннотация: Статтю написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.584(4УКР)
Р 83


    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
синергетика -- система освіти України -- системний підхід -- Болонський процес -- життєві навички -- національні цінності
Аннотация: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74.202.242(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.242(4УКР)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети
Аннотация: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
78.34(4УКР)
Ш 26


    Шарошкіна, Н. Г.
    Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 85-90. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 78.34(4УКР)
Рубрики: Бібліотеки--культурно-освітня робота
   Бібліотеки--педагогічна діяльність

фывфывфыв:
просвіта -- виховна робота -- керівництво читанням -- педагогічний вплив -- педагогічні методи бібліотеки
Аннотация: У статті розглянуто питання культурно-просвітницької діяльності бібліотеки як соціального інституту. Закцентовано увагу на принципах виховної роботи бібліотеки та методах педагогічного впливу на читача.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74.584(4)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес
   Країни Балтії--Болонський процес
фывфывфыв:
реформування освіти -- Болонський процес -- освітні послуги -- державна політика -- державне управління -- державний контроль -- національні системи освіти
Аннотация: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.


Доп.точки доступа:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
73.43(4Укр)
З-78


    Зозуля, С. М.
    Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 99-100.
Рец. на кн. : Інформаційні ресурси : словник законодавчої та стандартизованої термінології / НАПН України ; Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. - К. : Нілан-ЛТД, 2012. - 283 с.
. - ISSN 2304-0629
ББК 73.43(4Укр)
Рубрики: Інформаційні ресурси--термінологічні словники
   Українська мова--лексикографія--словники термінологічні

фывфывфыв:
інформаційні ресурси -- термінологічні словники -- науково-інформаційна діяльність -- професійна мова


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 20401
Число посетителей 740
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя