Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2013/4<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.
74
К 59


    Кокерилл, Алан.
    Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 5-15. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
фывфывфыв:
педагогічні ідеї -- освітні моделі
Аннотация: У статті розглянуто вплив ідей В. О. Сухомлинського на педагогіку і освіту України, Росії та Китаю, де багато вчителів і шкіл наслідують досвід видатного педагога. Розкрито історичну та наукову цінність його творів для вчителів англомовних країн.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 15-23. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
   виховання екологічне

фывфывфыв:
екологічна етика -- екофільна педагогіка -- етика постмодерну
Аннотация: У статті обґрунтовано значущість етико-екофільних ідей видатного українського педагога В. О. Сухомлинського для виховання молоді в суспільстві доби постпостмодерну.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
37(091)(477)-051Сухомлинський
С 50


    Сметанський, М. І.
    Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 23-30. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: педагоги України
   виховання сімейне

фывфывфыв:
виховний процес -- вільне виховання -- сімейне виховання -- самовиховання -- видатні педагоги
Аннотация: У статті простежено альтернативність поглядів педагога на виховний процес – мету (виховний ідеал), зміст, форми й методи організації. Розглянуто теоретичні положення існуючої педагогічної системи 30-60-х рр. ХХ ст., на які спрямував свою критику В. О. Сухомлинський.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74
Д 36


    Деркач, В. Ф.
    Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
   Творчі здібності--розвиток--школярі

фывфывфыв:
розвиток здібностей -- дослідницька діяльність -- інтерактивні форми навчання -- інтерактивні методи навчання
Аннотация: У статті розкрито роботу Павлиської школи під керівництвом В. О. Сухомлинського з розвитку творчих здібностей школярів. Висвітлено систему роботи педагогічного колективу сучасної школи з даного напряму, побудовану на ідеях видатного педагога.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.202.245
С 34


    Сидоренко, В. К.
    Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 35-41. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.245
Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--проектна методика
   виховання трудове

фывфывфыв:
технологічна діяльність -- трудова підготовка -- техніко-технологічна культура -- проектне навчання
Аннотация: Розкрито можливості навчального предмета «Трудове навчання» для формування в учнівської молоді техніко-технологічної культури як складової загальної культури сучасної особистості. Показано сутність проектного підходу як основи реалізації Державного стандарту освітньої галузі «Технологія».


Доп.точки доступа:
Юрженко, В. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
88.37
Б 55


    Бех, І. Д. ( Ін-т проблем виховання НАПН України).
    Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--ідентифікація
фывфывфыв:
копіювання -- уподібнення -- ототожнення -- лідерство -- ідентичність -- его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту
Аннотация: У статті міститься огляд процесу ідентифікації як одного з центральних механізмів особистісного становлення суб’єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 31 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--система освіти
   Освітні програми--складність

фывфывфыв:
освітні кваліфікації -- рівні освіти -- кваліфікаційні рівні
Аннотация: У статті розкрито педагогічний закон зв’язку складності й самостійності в сучасній освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В. (д-р пед. наук, доц., зав. відділу Ін-ту вищ. освіти НАПН України)

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58.2
Г 95


    Гуржій, А. М.
    Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.58.2
Рубрики: Електронні засоби навчання--створення--дидактичні основи
фывфывфыв:
аудіовізуальні електронні засоби -- мультимедійні засоби навчання -- навчальний процес -- інтенсифікація навчання -- дидактична роль -- дикторський супровід -- дикторський текст
Аннотация: У статті визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання. Подано вимоги до них та рекомендації щодо їхнього змістового наповнення.


Доп.точки доступа:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П. (співробітник Ін-ту педагогіки НАПН України)

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
24р10
Р 69


    Романенко, Ю. А.
    Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 65-73. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
фывфывфыв:
навчальна функція -- організуюче-виховна функція -- діагностична функція -- валідність -- педагогічні вимірювання -- валідність змісту -- усне опитування -- анкетування
Аннотация: Стаття містить теоретико-методологічне обґрунтування контролю знань та вмінь із хімії з погляду педагогічного вимірювання через з’ясування сутності понять «контроль», «функції контролю», «мета перевірки». Визначено вади і переваги сучасних методів контролю з послідовним урахуванням критеріїв якості педагогічних вимірювань.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.204.2
В 27


    Величко, Л. П.
    Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 74-81. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагоги--педагогічна майстерність
фывфывфыв:
професіоналізм -- педагогічна майстерність -- методична культура -- педагогічна спрямованість -- професійні знання -- організаційні здібності -- діагностичні здібності -- особистісні здібності -- засоби навчання -- методичні прийоми навчання -- техніки навчання
Аннотация: У статті розкрито теоретичні аспекти понять професіоналізму, педагогічної майстерності та методичної культури педагога. Висвітлено погляд на сутність сучасного вчителя, його роль в одержанні високоосвіченої, компетентністно спрямованої особистості учня.


Доп.точки доступа:
Савчин, М. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
88.374
Ш 19


    Шамне, А. В.
    Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 82-89. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 88.374
Рубрики: Вікова психологія--психологія розвитку
фывфывфыв:
варіативно-типологічний підхід -- віковий розвиток -- типологія розвитку -- індивідуально-особистісні властивості
Аннотация: Стаття містить теоретико-методологічне обґрунтування варіативно-типологічного підходу до вікового розвитку особистості. Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку».


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.58
К 26


    Карпенко, О. В.
    Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 90-96. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--освітні послуги--корпоративна культура
   Вищі навчальні заклади--інновації

   Росія--вища освіта
фывфывфыв:
реформування освіти -- організаційна культура -- корпоративні цінності -- магістратура
Аннотация: Проаналізовано різні наукові підходи до реалізації основних засад концепції корпоративної культури у вищих навчальних закладах Російської Федерації, що надають освітні послуги. Узагальнено російський досвід упровадження ідеології корпоративності, корпоративного управління і корпоративних відносин «викладач – студент», що стає перспективним механізмом розвитку сучасної системи освіти.


Доп.точки доступа:
Самчук, Л. І. (зав. відділу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського); Кривоносова, О. В. (наук. співробітник ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського)

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.


    Зозуля, С. М.
    Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 97-100. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Словники--інформаційні ресурси
   Інформаційні ресурси--словники

фывфывфыв:
термінологічні словники -- законодавча термінологія -- стандартизована термінологія
Аннотация: Стаття висвітлює концепцію та етапи створення словника «Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології», підготовленого фахівцями ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Визначено цінність даного видання та перспективу використання у подальших дослідженнях, впровадження в практику роботи освітніх закладів України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 10113
Число посетителей 529
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя