Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2014/4<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
74.04(4Укр)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 5-10 . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
українська освіта -- дошкільна освіта -- початкова школа -- середня освіта
Аннотация: Представлено доповідь на загальних зборах НАПН України, що відбулися 30 жовтня 2014 р. Виокремлюються проблеми підвищення якості української освіти. Зроблено спробу переосмислити завдання сучасної освіти і відповісти на запитання, якими ж мають бути виміри її якості в нових умовах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 11-20 : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: освіта професійна
фывфывфыв:
професійна освіта -- професіоналізм -- галузі освіти -- міжнародна класифікація освіти
Аннотация: Аргументовано, що професійна орієнтація освітніх програм і досягнень (кваліфікацій, ступенів) не має твердої прив'язки до окремих рівнів освіти, натомість характеризує більшість (2-8-й) з них за МСКО-2011 і проектом НСКО. Водночас на 2-4-му освітніх рівнях програми та кваліфікації найбільше відрізняються за орієнтацією - загальною чи професійною. Сутнісна теоретична основа вищої освіти (6-8-й рівні), порівняно з нижчими освітніми рівнями, зближує академічну та професійну орієнтації програм і ступенів вищої школи. Для досягнення розуміння та визнання набутих кваліфікацій в освіті важливо науково обґрунтовано скласти переліки галузей знань і спеціальностей, сумісних із "МСКО: галузі освіти та підготовки" версії 2013 р.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.204.2
П 16


    Панок, В. Г.
    Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 21-29 : табл. - Бібліогр.: с. 28-29 (8 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204.2
Рубрики: Виховна робота в школі
   метод проектів

фывфывфыв:
методи виховання -- проектно-технологічний підхід -- навчально-виховна діяльність -- методологія
Аннотация: Розглянуто теоретико-методологічні проблеми застосування проектно-технологічного підходу до розв'язання актуальних методичних проблем виховання. Показано невідповідність сучасних методів виховної роботи в школі віковим та індивідуально-психічним особливостям учнів. Обѓрунтовано ефективність застосування проектної методології для розв'язання проблем методичного забезпечення виховного процесу в школі на основі методології прикладної психології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: навчання профільне
фывфывфыв:
профільне навчання -- профільна освіта -- індивідуалізація навчання -- факультативні курси
Аннотация: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.


Доп.точки доступа:
Мальований, Ю. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74
Т 31


    Телелим, В. М.
    Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень [Текст] / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 36-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: освіта професійна
   освіта військова

фывфывфыв:
підготовка військових фахівців -- інтеграція освіти -- професійна освіта
Аннотация: Розкрито низку вад у становленні й розвитку системи військової освіти, спричинених різними суперечностями. Обґрунтовано напрямки подальшого реформування системи військової освіти, що має істотно поліпшити професійну підготовку офіцерських кадрів для Збройних Сил України.


Доп.точки доступа:
Приходько, Ю. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.1
Г 12


    Гаврилюк, С. М.
    Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів [Текст] / С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО
фывфывфыв:
професійна компетентність -- дошкільна освіта -- вихователі ДНЗ
Аннотация: Розкрито значущість компетентністного підходу до професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Розкрито сутність понять "компетентність", ""компетенція", "професійна компетентність" вихователя. Визначено принципи реалізації компетентністного підходу до творчої педагогічної діяльності в професійній підготовці майбутніх вихователів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74
Т 48


    Ткаченко, А. В.
    Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду [Текст] / А. В. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
   Педагогіка України--персоналії педагогів

   Педагогіка України--історія освіти

фывфывфыв:
колонія ім. М. Горького -- правління комуни -- комунарський колектив
Аннотация: Проаналізовано негативне адміністративне тло для діяльності А. С. Макаренка в Трудовій комуні ім. Дзержинського як деструктивний чинник реалізації його інноваційної виховної системи. За архівними джерелами встановлено факти невпорядкованості кадрової політики адміністрації, непрофесіоналізм, кримінальні та аморальні вчинки її вільнонайманих працівників.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.58.2
Г 85


    Гриньова, М. В.
    Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини [Текст] / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (8 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.58.2
Рубрики: Студентське самоврядування
фывфывфыв:
вища школа -- органи самоврядування
Аннотация: Розглянуто сучасний стан виконання Закону України про вищу освіту у справі студентського самоврядування в контексті педагогічних ідей А. С. Макаренка.


Доп.точки доступа:
Кращенко, Ю. П.; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.204.2
Ж 42


    Жданова-Неділько, О. Г.
    Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка [Текст] / О. Г. Жданова-Неділько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204.2
Рубрики: педагоги України
   вчитель--професійна майстерність

фывфывфыв:
професійна майстерність вчителя
Аннотация: Розглянуто поняття успішної педагогічної взаємодії, що пов'язана з оцінюванням результату педагогічного впливу. На основі вивчення творчого спадку А. Макаренка представлено розуміння професійного успіху як конструктивний імпульс для особистісного розвитку суб'єктів взаємодії.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.03(4/8)
Ш 37


    Шеверун, Н. В.
    Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині [Текст] / Н. В. Шеверун // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Німеччина--освіта
фывфывфыв:
середня освіта в Німеччині -- навчальний процес
Аннотация: Виокремлено трирівневу систему перевірки оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині. Оцінювання якості освіти, що охоплює аналіз, контроль і оптимізацію всіх складників діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, проводять на основі тісного співробітництва з відповідними освітніми організаціями з залученням зовнішніх експертів , а також представників учнівських та батьківських комітетів, використовуючи відповідні стандарти та критерії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.204
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204
Рубрики: навчально-виховний процес
   педагогічна психологія

фывфывфыв:
виховний процес -- індивідуалізація навчально-виховного процесу
Аннотация: Розкрито історію розвитку в Україні в 1960-1970-х рр. досліджень із педагогічної психології. Схарактеризовано тематику, методи й результати оприлюднених студій, визначено їхню роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у масштабному вивченні особистості, міжособистісних стосунків, упровадження розвивального навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.03(4/8)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом [Текст] / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 88-100. - Бібліогр.: с. 96-100 (30 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Білорусь--освіта
фывфывфыв:
Болонський процес -- Кодекс Білорусі про освіту -- вища освіта в Білорусії
Аннотация: Проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Республіці Білорусь, а також їхнє реформування поза межами Болонського процесу. Узагальнено позитивні та негативні наслідки розвитку системи вищої освіти в сусідній державі.


Доп.точки доступа:
Самчук, Л. І.; Бжеська, Е. Є.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 10986
Число посетителей 225
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя