Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2017/2<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
061.22(477):37
К 79


    Кремень, В. Г.
    Про діяльність національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 5-13 . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Національна академія педагогічних наук


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
37.013.42.013.74:061.1ЄС
О-35


    Овчарук, О. В.
    Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах ради Європи [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--Європейський Союз
   Європа--Освіта--демократизація освіти
фывфывфыв:
компетентності для демократичної культури -- Рада Європи -- міжкультурний діалог -- демократична культура
Аннотация: Висвітлено проблему запровадження Рамки компетентностей для демократичної культури Ради Європи. Розкрито складові, категорії демократичної культури в європейському суспільстві.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
378.014.3:005.8](4-28:477)
Ш 64


    Шитікова, С. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні [Текст] / С. П. Шитікова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 20-27. - Бібліогр.: с. 26-27 (8 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти
фывфывфыв:
міжнародна співпраця -- реформа вищої освіти -- програми ЄС -- Еразмус -- Темпус -- інтернаціоналізація -- розвиток потенціалу вищої освіти -- спільні проекти -- структурні проекти -- інструменти болонького процесу -- забезпечення якості
Аннотация: Схарактеризовано результати проектів міжнародної співпраці ЄС та їх вплив на реформи у сфері вищої освіти. Окреслено ключові напрацювання проектів, спрямовані на реформування вищої освіти та запровадження положень Закону України "Про вищу освіту". Визначено кластери, що об'єднують результати проектів за змістом напрямів реформ, надано рекомендації щодо застосування результатів структурних проектів на національному рівні задля розвитку вищої освіти та її інтернаціоналізації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
373.3.016:81'243
Р 33


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови
   Кафедра педагогіки

   Кафедра англійської мови та методики викладання

фывфывфыв:
комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови
Аннотация: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
159.955
С 52


    Смульсон, М. Л.
    Задача в інтелектуальній діяльності [Текст] / М. Л. Смульсон // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (23 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів
   Психологія особистості--інтелектуальна діяльність

фывфывфыв:
задача -- задачний підхід до діяльності -- розв’язування задач -- метакогніції -- інтелектуальна ініціація -- інтелектуальна діяльність -- суб’єктна активність -- українські психологи
Аннотация: Висвітлено теоретико-методологічні підходи Г. О. Балла до визначення поняття "задача" і процесу її розв'язування, а також показано місце задачі в структурі інтелектуальної діяльності. Зокрема, проаналізовано таку метакогнітивну складову, як самостійна постановка задачі, або, інакше, - інтелектуальна ініціація. У задачному підході до діяльності, запропонованому вченим, діяльність суб'єкта представлено як систему процесів розв'язування задач, причому це стосується не тільки нормативних, але й творчих компонентів діяльності.


Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович (український психолог ; 1936-2016) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
159.98
П 16


    Панок, В. Г.
    Прикладна психологія: узмістовлення [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 50-62 : рис. - Бібліогр.: с. 59-61 (32 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Психологія--прикладна психологія
фывфывфыв:
психологічна практика -- функції прикладної психології -- наукова психологія -- психологічна служба -- практичний психолог -- принципи -- категорії -- методологія -- психологічна технологія -- професійна підготовка
Аннотация: Дослідження присвячено проблемі узмістовлення теоретико-методологічних засад прикладної психології. Теоретичний аналіз здійснено з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів відображено в розробленні та емпіричному втіленні організаційно-функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічних служб.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
159.922.63
К 56


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров’я у старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 63-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Психологія старості--психологічне здоров’я
фывфывфыв:
геронтогенез -- метакогніції -- інтелектуальний розвиток -- соціальні настанови -- психологічне здоров’я
Аннотация: З огляду на збільшення частки представників різного віку в соціумі на часі постає проблема актуалізації метакогніцій та їх вплив на психологічне здоров’я в період геронтогенезу. Розглянуто специфічні детермінанти метакогнітивного розвитку в старості. Експериментально доведено, що складнощі під час розв’язання проблем у людей похилого віку з’являються не так через зниження когнітивних функцій у геронтогенезі, як у результаті неспроможності людини адекватно оцінити власні інтелектуальні ресурси та через фактичну відмову від їх застосування понад мінімальні, життєво необхідні інтелектуальні зусилля.
Результати дослідження підтвердили, що оптимізація роботи метакогніцій дає можливість людині продовжити в період геронтогенезу інтелектуально активне, соціально орієнтоване життя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
159.942.5:316.644:2
О-82


    Отич, Д. Д.
    Проблема релігійного копінгу у сучасній психології [Текст] / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 69-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Психологія особистості--кризові періоди життя--стратегії подалання життєвих труднощів
   Психологія релігії--релігійна свідомість

   Психологія релігії--копінг-стратегії

фывфывфыв:
релігійна свідомість -- релігійний світогляд -- релігійні копінг-стратегії -- подалання життєвих труднощів
Аннотация: На основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сучасні психологічні підходи до визначення сутності копінгу та копінг-стратегій особистості. Окреслено зміст поняття "релігійні копінг-стратегії". Виявлено риси релігійної свідомості, що зумовлюють обрання людиною релігійних стратегій подолання складних життєвих ситуацій. Схарактеризовано специфіку позитивних та негативних релігійних копінг-стратегій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація
фывфывфыв:
гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи
Аннотация: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
37(477+438)
Х 76


    Хомич, Л. О.
    "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України [Текст] / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 83-85 . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: освіта в Україні--міжнародні зв’язки
фывфывфыв:
польсько-українські зв’язки в галузі освіти -- Професійна і неперервна освіта (науковий щорічник)
Аннотация: Подається рецензія на Польсько-український/Українсько-польський науковий щорічник “Професійна і неперервна освіта”, № 1. - 2016, Варшава.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 36540
Число посетителей 786
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя