Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ПП1/2018/1<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
378.017
Л 83


    Луговий, В. І.
    Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 5-19 : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісно-орієнтаційні компетентності
   Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій

   Освіта в Україні--правові джерела--Закон “Про освіту”--ціннісний потенціал

фывфывфыв:
цінності -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційні компетентності -- ціннісний потенціал закону про освіту -- результати навчання -- компетентності -- кваліфікації -- стандарти освіти -- національна і галузеві рамки кваліфікацій
Аннотация: Зроблено висновок, що найбільш грунтовно згадані аспекти відображено для повної загальної середньої (початкової, базової середньої та профільної середньої) освіти, що корелює з віком інтенсивного формування цінностей (ціннічних орієнтацій) особи.


Доп.точки доступа:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
378:37.091.12.015.311:7.012
Т 41


    Тименко, В. П.
    Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-дизайнерів
фывфывфыв:
педагогічне проектування -- педагог-дизайнер -- дизайн-середовище -- дизайн-простір -- мистецька освіта -- технічна освіта -- педагогічна освіта
Аннотация: Сформульовано проблему збереження національної самобутності педагогічної освіти і культури в умовах глобалізації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
37.016:004
О-35


    Овчарук, О. В.
    Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--цифрова компетентність
   Європа--освіта--цифрова компетентність
фывфывфыв:
цифрова компетентність -- рамка цифрової компетентності -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітні стандарти -- стандартизація
Аннотация: Описано дескриптори навчальних результатів у сфері цифрової компетентності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
373.5(4):008
Z99


    Іванюк, І. В.
    Етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 38-44 : табл. - Бібліогр.: с. 42-44 (19 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище
   Європа--освіта--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище
фывфывфыв:
комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- полікультурна освіта -- полікультурна компетентність
Аннотация: Розглянуто трактування понять "полікультурна компетентність учня" і "компьютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти" зарубіжнимий вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
378:[622.276+622.279]:62-051].091.313
T99


    Tymkiv, N. M.
    Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry [Текст] / N. M. Tymkiv // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 45-52. - Bibliogr.: p. 51-52 . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта--міждисциплінарні освітні технології
   Освіта--видання іноземними мовами

фывфывфыв:
міждисциплінарність -- interdisciplinarity -- міждисциплінарний процес -- interdisciplinary process -- методологія -- metodology -- мережа -- network -- міждисциплінарні освітні технології -- intrerdisciplinary educational technologies


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
355.233:140
П 77


    Приходько, Ю. І.
    Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 53-61. - Бібліогр.: с. 60-61 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта--трансформація освіти
фывфывфыв:
система -- модель -- військова освіта -- теорія самоорганізації -- зовнішні чинники -- внутрішні чинники -- закон трансформації -- рушійні механізми -- стійкість -- суперечності
Аннотация: Сформульовано загальний закон трансформації систем. Запропановано підхід до моделювання систем на основі комплексного застосування зовнішніх та внутрішніх чинників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Горбань, Л. В.
    Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв) . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Освіта--профілізація освіти
фывфывфыв:
державна профорієнтація -- маргіналізація -- соціалізація -- самореалізація -- соціальна політика -- виховання -- профорієнтована освіта -- розвиток
Аннотация: Висвітлено особливості дефініції "профорієнтована освіта", що слугує параметром теоретичного аналізу його використання в дослідженні явища маргінальності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
159.923.2
Ч-44


    Чепелева, Н. В.
    Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування [Текст] / Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 71-77. - Бібліогр.: с. 77 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Особистість--здатність до самопроектування
фывфывфыв:
особистість -- самопроектування -- рівні самопроектування -- способи організації досвіду -- стратегії смислотворення -- процедури текстотворення
Аннотация: Наведено психологічну характеристику особистості, здатної до самопроектування як процесу видобування власної ідентичності, реалізації здатності діяти, виходячи з власного задуму, проекту відносно свого майбутнього (життєвий проект) та власної особистості (особистісний проект).


Доп.точки доступа:
Рудницька, С. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
027.54.08137
С 29


    Селецький, А. В.
    Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі [Текст] / А. В. Селецький // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 78-87. - Бібліогр.: с. 85-87 (21 назва) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--науково-інформаційний супровід
   Бібліотеки України--освітянські бібліотеки--науково-інформаційний супровід освіти

   Бібліотеки України--освітянські бібліотеки--інформаційно-аналітична діяльність

фывфывфыв:
науково-інформаційний супровід освіти -- інформаційно-аналітична діяльність -- науково-педагогічна бібліотека -- бібліотечна інформаційна аналітика -- педагогічні бібліотеки
Аннотация: Розглянуто теоретичні та практичні питання бібліотечної науково-дослідної діяльності з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі. Схарактерізовано здобутки цієї наукової установи та запропоновано певні напрями перспективних завдань бібліотечної інформаційної аналітики.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 9367
Число посетителей 528
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя