Поисковый запрос: <.>II=ПШ-2/2018/2<.> |
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| 373.3.036.5(477) К 56
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології Початкова школа--розвиток творчої особистості фывфывфыв: творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 37(091)(477)-051Захаренко К 21
Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / Сусанна Каракоз> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–7.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів фывфывфыв: історія освіти -- видатні педагоги -- українські педагоги -- педагогічна спадщина -- авторські школи -- виховання цінностей Аннотация: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка.
Доп.точки доступа: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, громадський діяч. Заслужений учитель УРСР (1974). Народний учитель СРСР (1983). Академік Академії педагогічних наук України, директор відомої в Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 373.3.035.6(477) П 11
Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Тетяна Піка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 8–9.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--національно-патріотичне виховання фывфывфыв: патріотичне виховання -- патріотизм -- національна гідність -- ціннісне ставлення особливості -- ставлення до Вітчизни -- виховні заходи -- молодші школярі Аннотация: У статті розповідається про те, що патріотичне виховання дітей має проводитися комплексно, в єдності всіх його складників. Воно має стати засобом відродження національної культури, стимулом пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, почуття власної та національної гідності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 373.3.025.7(477) К 59
Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Тетяна Козінцева> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 10–13. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів фывфывфыв: критичне мислення -- інноваційні педагогічні технології -- інтерактивні технології -- творча діяльність -- пізнавальні завдання -- творче мислення -- інтелектуальна діяльність -- методи навчання -- природознавство -- початкова школа -- 4 клас Аннотация: У статті розповідається про те, що формування та розвиток критичного мислення є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає Концепції нової української школи. Висвітлено питання, щодо використання інтерактивних технологій, зокрема методу "Асоціативний кущ" під час вивчення природознавства в 4 класі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 Г 93
Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / Світлана Губарєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 14–15. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі фывфывфыв: українська мова -- методика викладання -- комбіновані уроки -- речення -- поширення речень -- побудова речень -- початкова школа -- 2 клас Аннотация: У статті подано розробку комбінованого уроку з української мови на тему: "Закріплення знань про речення. Поширення речень. Побудова речень" для учнів початкової школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 Г 97
Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Тетяна Гуцалюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 15–17. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі фывфывфыв: уроки української мови в 2 класі -- розвиток зв’язного мовлення -- створення історії -- технології навчання -- початкова школа Аннотация: У статті подано розробку уроку з української мови з використанням технології "Сторітелінгу" (технології створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу учня) на тему: " Створення історії "Як Сонечко з Хмаринкою стали друзями" для учнів початкової школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 373.3.016:821.161.2]:371.31 Б 61
Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / Ірина Билиця> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–20.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 4-му класі фывфывфыв: літературне читання -- метод проектів -- українська письменниця -- творчість письменниці -- початкова школа -- 4 клас Аннотация: У статті подано розробку уроку з української літератури на тему: "Презентація проекту "Леся Українка – поетична квітка Волині" для учнів початкової школи.
Доп.точки доступа: Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 373.3.016:821.161.2]:371.31 Р 69
Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Наталія Романь> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 20–23.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки позакласного читання в 2 класі фывфывфыв: позакласне читання -- методика викладання -- групова робота -- народні обряди -- любов до природи -- початкова школа -- 2 клас Аннотация: У статті подано розробку уроку позакласного читання із технологією групового навчання, в основі якої є розширення знань учнів початкової школи про народні обряди та звичаї, виховання любові до природи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 373.3.016:51]:371.31 Т 21
Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 24–28. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--обчислювальні навички фывфывфыв: навчання математики в початковій школі -- арифметика -- обчислювальні навички -- обчислювальна складова -- сюжетні задачі -- практично-зорієнтовані завдання -- початкова школа Аннотация: Подано декілька зразків задач щодо практичної спрямованості вмінь та навичок проводити обчислення за підручниками авторів А. Заїки і С. Тарнавської "Математика. 1 клас", "Математика. 3 клас".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 373.3.016:51]:371.31 Ш 65
Шишова, О. Спрощення таблиці множення / Ольга Шишова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 29–33.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--ігрові прийоми фывфывфыв: навчання математики в початковій школі -- ігри -- ігрові прийоми -- таблиця множення -- правила запам’ятовування таблиці множення Аннотация: У статті розповідається про застосування ігрових прийомів під час вивчення таблиці множення в початковій школі. Наголошено, що під час вивчення таблиці множення доцільно користуватися алгоритмом спрощення таблиці множення.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 373.3.016:51]:371.31 К 56
Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Людмила Ковальчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 33–36.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--задачі фывфывфыв: уроки математики -- цікаві задачі -- добірка задач -- початкова школа Аннотация: Автор статті представляє добірку математичних задач для молодших шклярів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
| 373.3.016:51]:371.31 К 30
Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Яна Кацубо> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 37–39.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтегровані уроки (математика, основи здоров’я) -- математика -- основи здоров’я -- віднімання чисел -- культура поведінки -- поведінка за столом -- нестандартні уроки -- початкова школа -- 2 клас Аннотация: У статті подано розробку нестандартного, інтегрованого уроку з математики та інтегрованого курсу "Основи здоров’я" для учнів початкової школи. Тема 1. (Математика). "Віднімання чисел виду 40–8". Тема 2. (Основи здоров’я) "Культура поведінки за столом".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
| 373.3.016:502/504]:371.383.1 Ф 11
Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Любов Філіпінко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 40–41.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--позакласні заходи--природознавство фывфывфыв: природознавство -- позакласні заходи -- сценарій позакласного заходу -- рослинний світ -- рослини рідного краю -- початкова школа -- 1 клас Аннотация: У статті представлено сценарій проведення екологічного позакласного заходу на тему: "Рослинний світ міста Кропивницького" в початковій школі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
| 373.3.036.5:62/64](477) Д 75
Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Ярослава Дробчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–44.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів Початкова школа--уроки трудового навчання фывфывфыв: творчі здібності -- творчі компетентності -- трудове навчання -- пізнавальний інтерес -- творча діяльність -- творча особистість -- робота з папером -- методика викладання -- початкова школа -- 2 клас Аннотация: У статті розповідається про те, що формування творчих компетентностей учнів на уроках трудового навчання зумовлене реалізацією не тільки відповідного оновлення змісту освіти, а й відповідних методів та технологій навчання. Подано приклад уроку з трудового навчання на тему: "Оригамі" для учнів 2 класів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
| 373.3.018.262(477) Б 21
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / Катерина Балютіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–46.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками фывфывфыв: взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- пам’ятка для батьків -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 2 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
| 373.3.035(477) Г 89
Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / Оксана Грошева> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 47–49. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--соціалізація особистості--соціальна компетентність Початкова школа--освітній простір--розвиток соціальної компетентності учнів фывфывфыв: соціалізація особистості -- соціальна компетентність -- якості особистості -- громадянська позиція -- соціальні ролі -- лідерські якості -- молодші школярі Аннотация: Автор статті пропонує матеріал з власного досвіду щодо соціалізації молодших школярів. Проаналізовано поняття соціалізації молодших школярів, перешкоди, які виникають у процесі формування цієї компетентності. Матеріал має зацівити учителів початкових класів на етапі підготовки до педради, серпневих нарад, планування засідань методичних об’єднань.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
| 373.3.013.42(477) К 43
Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / Валентина Кириленко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 50–53. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--корекційна педагогіка--подолання агресивної поведінки фывфывфыв: корекційна педагогіка -- корекційна робота -- превентивна робота -- виховна робота -- соціальні педагоги -- профілактика агресивної поведінки -- агресія -- психологія емоцій -- дитяча агресивність -- корекція агресії -- емоційні стани -- корекційно-розвиткова робота -- молодші школярі Аннотация: В статті розглядаються різні складові корекційної роботи шкільного психолога і соціальнго педагога з агресивними молодшими школярами, наводяться приклади корекційних занять з цієї проблеми, визначаються шляхи виховної роботи класоводів з профілактики агресивної поведінки учнів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
| 028.5 М 30
Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Наталя Марченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 54–57.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Читання--дитяче читання--дитячі книги фывфывфыв: дитяче читання -- дитячі книги -- література для дітей -- українська дитяча література Аннотация: Автор статті подає назви українських книг для дітей. Даний перелік допоможе краще зорієнтуватися у величезному обширі книг для дітей, які є нині на вітчизняному ринку. КЛЮЧ (Краща Література Юним Читачам) - спеціалізований електронний ресурс Національної бібліотеки України для дітей, присвячений книзі для дітей (http:// www.chl.kiev.ua/key/).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
| 373.3.018.1(477) В 53
Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Любов Висоцька> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 58–60.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховні заходи--родина фывфывфыв: сімейне виховання -- виховні заходи -- сценарій виховного заходу -- повага до рідних -- батько -- родинний захід -- початкова школа -- 3 клас Аннотация: Подано сценарій виховного заходу у 3 класі, що має на меті наголосити на ролі тата у житті кожної людини, допомогти усвідомити важливість зв’язку між батьком і дитиною, роз’яснити необхідність турботи про батька з боку дитини, розвивати у малечі почуття любові та погаги до батька, виховувати почуття вдячності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 376-056.2/.3(477) А 18
Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Людмила Авдусенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інклюзивна освіта--інтеграція учнів--загальноосвітні навчальні заклади фывфывфыв: інклюзивна освіта -- інтеграція учнів -- психологічний настрій -- інтеграційні класи -- загальноосвітні навчальні заклади Аннотация: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в класах, де є учні з особливими освітніми проблемами. Автор наголошує на тому, що мета інклюзивного навчання– не тільки дітей з особливими потребами навчити жити в соціумі, а й здорових дітей розуміти, співчувати й допомогати тим, хто має вади. Суспільство мусить прийняти їх як рівних, зрозуміти, що інклюзивна освіта потрібна, а за інтеграційними класами майбутнє.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|