Поисковый запрос: <.>II=П1/2013/9<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71 Рубрики: Філософія--синергетика Фізика--теоретична фізика Освіта--філософія освіти Суспільні науки--соціологія Культура--культурологія фывфывфыв: філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.
Доп.точки доступа: Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в01 Л 88
Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 + 74в3 + 87 + 88.4 Рубрики: Педагогіка--методологія--система педагогічної науки Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки фывфывфыв: наукові знання -- педагогічні знання -- науково-педагогічні знання -- систематизація педагогічних знань -- самоосвіта -- педагогічна дійсність -- закономірності Аннотация: У статті розглянуті основні форми науково-педагогічного знання, визначені актуальні методологічні проблеми його розвитку.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2Рос М 71
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство фывфывфыв: мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність Аннотация: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.
Доп.точки доступа: Цыбулько, И. П. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в052 М 29
Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 29-40. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2 + 74е(2Рос)л4 Рубрики: Педагогіка--методологія--інновації в педагогіці Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки фывфывфыв: Російська академія освіти (РАО) -- наукові установи РАО -- педагогічні лабораторії -- експериментальні навчальні заклади -- експериментальні майданчики -- експериментальні педагогічні майданчики -- дослідно-експериментальні роботи -- педагогічна інноватика -- метод експертних оцінок Аннотация: У статті представлено інформаційно-аналітичний огляд досвіду апробації сучасних наукових досягнень на 385 експериментальних майданчиках РАО.
Доп.точки доступа: Рубцова, Н. Е.; Шаповалова, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в4 С 12
Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 + 74.202.2 + 74.202.524.3 Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес Педагогіка--дидактика--процес навчання Педагогіка--дидактика--навчальні досліди фывфывфыв: науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя.
Доп.точки доступа: Осипенко, Л. Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Еровенко, В. А. Онтология понимания элементарной математики и формирование интеллекта / В. А. Еровенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 46-52. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 22.1в + 87.4 + 74.262.1 Рубрики: Математика--методологія--філософія математичної освіти Філософія--філософія математичної освіти фывфывфыв: математика -- методологія математики -- філософія -- освіта -- математична освіта -- філософія математичної освіти -- методика викладання математики -- елементарна математика -- онтологія -- якість математичної освіти Аннотация: Стаття присвячена проблемі здобуття якісної математичної освіти, в основі якого лежить онтологія розуміння елементарної математики.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.4 Л 25
Ларионова, С. О. Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.846 + 85 Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія фывфывфыв: педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва Аннотация: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 59-62. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Політика--суспільно-політичні організації--рух і організації молоді Кримінальне право--кримінальна відповідальність Педагогіка--виховання молоді Педагогічна психологія фывфывфыв: політика -- внутрішня політика -- полікультурні регіони -- соціально-політичні проблеми -- суспільно-політичні організації -- молодь -- рух і організації молоді -- екстремізм -- тероризм -- сепаратизм -- педагогіка -- РАО -- програми РАО -- виховання молоді -- психологія -- педагогічна психологія Аннотация: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.
Доп.точки доступа: Омарова, Н. О.; Джахпараева, Д. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 66.3(2Рос)3 Р 41
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 63-69.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 88 + 74.6 + 67.408 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Психологія--педагогічна психологія Психологія--медична психологія Психологія--соціальна психологія--сімейна психологія Психологія--дитяча психологія Педагогіка--етнопедагогіка Педагогіка--соціальна педагогіка Педагогіка--сімейна педагогіка Право--крімінальне право фывфывфыв: внутрішня політика -- соціально-політичні проблеми -- соціокультурні сітуації -- деструкція -- педагогічна психологія -- медична психологія -- соціальна психологія -- сімейна психологія -- дитяча психологія -- етнопедагогіка -- соціальна педагогіка -- сімейна педагогіка -- моделі дитячо-батьківських відносин -- гармонізація дитячо-батьківських відносин -- соціально-педагогічна реабілітація -- соціально-педагогічна підтримка -- народні традиції -- крімінальне право Аннотация: У статті охарактеризовано теоретичні та методичні основи побудови та реалізації етнокультурного компоненту авторської моделі гармонізації дитячо-батьківських відносин "Крок до радості" в процесі соціально-педагогічної реабілітації в 2007-08 рр. дітей та їх сімей, які пережили теракт в Беслані РСО - Аланія в 2004 р.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.580.268 Б 82
Бордовская, Н. В. Педагогические условия эффективности исследовательской деятельности студентов / Н. В. Бордовская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 70-77. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.580.268 Рубрики: Вища освіта--наукові роботи студентів фывфывфыв: педагогіка вищої школи -- дидактика у вищій школі -- наукова робота студентів -- дослідницька діяльність -- науково-дослідна діяльність студентів -- науково-освітне середовище -- методологічні підстави -- педагогічні умови -- відбір і вивчення умов -- підвищення ефективності досліджень Аннотация: У статті розкриваються методологічні підстави відбору, аналізу та систематизації педагогічних умов, що впливають на якість та ефективність дослідницької діяльності студентів.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Инклюзивное образование: ожидание и реалии> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 78-108.
. - ISSN 0869-561XББК 74.04(2Рос)01 + 74.202.4 + 74.3 + 74.584(2Рос)738л0 + 76.02 Рубрики: Освіта інклюзивна Корекційна педагогіка Вищі навчальні заклади--науково-освітні форуми ЗМІ--преса--педагогічна преса фывфывфыв: організація освіти в Росії -- інклюзивна освіта -- вищі навчальні заклади -- університети -- педагогічні університети -- форуми -- науково-освітні форуми -- дидактика -- корекційна педагогіка Аннотация: Матеріали "круглого столу" присвяченого проблемам інклюзивної освіти проведеного в рамках науково-освітнього форуму "Дні журналу "Педагогика" в Республіці Башкортостан" у квітні 2013 (Росія).
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(Чес)-8 М 30
Марчукова, С. М. Идея пансофийности в педагогических трудах Я. А. Коменского: перспективы нового осмысления пансофии / С. М. Марчукова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 109-113. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(Чес)-8 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія Чехія--освіта--персоналії педагогів фывфывфыв: історія педагогіки -- педагоги-гуманісти -- наукова педагогіка -- педагогічні праці -- пансофізм -- ідеї пансофійності -- коменіологія Аннотация: Стаття присвячена основним етапам осмислення пансофии в коменіології як спеціальної галузі історико-педагогічного знання.
Доп.точки доступа: Коменський, Ян-Амос (чеський педагог ; 1592-1670) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр)763-253.1 П 14
Пальчук, М. И. Дистанционное обучение в Украине: практический опыт / М. И. Пальчук> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 114-119. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.04(4Укр)763-253.1 + 32.97 Рубрики: Освіта дистанційна фывфывфыв: організація освіти -- дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) -- ІКТ -- електронне освітнє середовище -- педагогічна опосередкована комунікація Аннотация: У статті розглядаються підходи до дистанційного навчання в Україні, показані основні особливості формування електронного освітнього середовища.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в3 Б 48
Бережнова, Е. В. Понятийный аппарат педагогической науки: проблемы развития / Е. В. Бережнова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 120-123.
. - ISSN 0869-561XББК 74в3 Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія фывфывфыв: наукова термінологія -- понятійний апарат -- наукові праці -- збірники наукових праць Аннотация: Про збірник наукових праць
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в3 Ш 29
Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123.
. - ISSN 0869-561XББК 74в3 Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика фывфывфыв: наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Аннотация: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.1(2Рос)-8 К 11
К 65-летию В. С. Собкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 124-125.
. - ISSN 0869-561XББК 88.1(2Рос)-8 + 60.5г(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 Рубрики: Психологія--персоналії Соціологія--персоналії Педагогіка--персоналії педагогів фывфывфыв: історія психології -- історія соціології -- історія педагогіки Аннотация: Про В. С. Собкіна (1948), російського психолога і соціолога, директора Інституту соціології освіти РАО, доктора психологічних наук, професора, академіка РАО.
Доп.точки доступа: Собкін, Володимир Самуїлович (російський психолог і соціолог ; 1948) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(2Рос)-8 П 47
Поздравляем Почетного учителя Кузбасса> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 126.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос)-8 + 74.584 (2Рос)738г-8 Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів Вищі навчальні заклади фывфывфыв: історія педагогіки -- вищі навчальні заклади -- університети -- педагогіка вищої школи -- вузівська педагогіка -- науково-педагогічна діяльність -- наукові праці Аннотация: Про Н. Е. Касаткину (1937), доктора педагогічних наук, професора, зав. міжвузівської кафедри загальної та вузівської педагогіки КемДУ (Росія).
Доп.точки доступа: Касаткіна, Наталя Емілівна (педагог ; 1937) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|