Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=П3/2002/3/4<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Фурман, А.
    Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текстььь] / А. Фурман // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840 + 74
Рубрики: освітні технології
фывфывфыв:
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Гуменюк, О.
    Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текстььь] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
фывфывфыв:
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Аннотация: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Комісаров, В.
    Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текстььь] / В. Комісаров // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
фывфывфыв:
модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Тімотін, А.
    Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текстььь] / А. Тімотін // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
фывфывфыв:
ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Бамбурак, Н.
    Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текстььь] / Н. Бамбурак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Я-концепція

   навчання особистісно-орієнтоване

фывфывфыв:
психосоціальний розвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Бугерко, Я.
    Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текстььь] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: інноваційне навчання
фывфывфыв:
РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Ященко, Е.
    Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текстььь] / Е. Ященко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
   психологічний вплив

   Модульно-розвивальне навчання

фывфывфыв:
ПАРАДИГМА


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Лазарук, А.
    Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текстььь] / А. Лазарук // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія
фывфывфыв:
ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


   
    Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти [Текстььь] // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 277-284 . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 74 + 88.840



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Бригадир, М.
    Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текстььь] / М. Бригадир; Л. Ребуха // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат
фывфывфыв:
ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Ребуха, Л.
    Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текстььь] / Л. Ребуха; А. Гірняк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 201-216. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічна експертиза
Аннотация: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Гірняк, А.
    Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Підручники

фывфывфыв:
Психодидактика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Сівак, С.
    Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текстььь] / С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Практичні психологи
   Модульно-розвивальне навчання

   Психологічне консультування

фывфывфыв:
психопрактика -- МОНИТОРИНГ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


   
    Покажчик статей за 2002 рік [Текстььь] // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 286-290 . - ISSN 966-654-0


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 63610
Число посетителей 1026
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя