Поисковый запрос: <.>II=П3/2002/3/4<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текстььь] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 + 74 Рубрики: освітні технології фывфывфыв: ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текстььь] / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: навчання інноваційне фывфывфыв: ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система Аннотация: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текстььь] / В. Комісаров> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текстььь] / А. Тімотін> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ фывфывфыв: ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текстььь] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: психосоціальний розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текстььь] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: інноваційне навчання фывфывфыв: РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текстььь] / Е. Ященко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: навчання інноваційне психологічний вплив Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: ПАРАДИГМА
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текстььь] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія фывфывфыв: ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти [Текстььь]> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 277-284
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текстььь] / М. Бригадир; Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат фывфывфыв: ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текстььь] / Л. Ребуха; А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 201-216. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічна експертиза Аннотация: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк; С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники фывфывфыв: Психодидактика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текстььь] / С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Практичні психологи Модульно-розвивальне навчання Психологічне консультування фывфывфыв: психопрактика -- МОНИТОРИНГ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Покажчик статей за 2002 рік [Текстььь]> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 286-290
. - ISSN 966-654-0
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|