Поисковый запрос: <.>II=П3/2003/4<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу [Текстььь] / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 10-28. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Духовність Самотворення фывфывфыв: самореалізація -- Я-концепція
Доп.точки доступа: Юнг, Карл Густав \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу [Текстььь] / Ю. Мединська> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 29-36. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.3 Рубрики: Міфологія Символи фывфывфыв: міфологія -- ритуал -- лібідо
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти [Текстььь] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 37-45. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна модульно-розвивальна система Моральна поведінка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текстььь] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система Рефлексія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема [Текстььь] / І. Буян> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 54-60. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Людина і економіка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ложкін Г., Г., Лазорко О.. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах [Текстььь] / Г., Лазорко О. Ложкін Г.> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 61-74. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.37 Рубрики: Відповідальність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу [Текстььь] / Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 75- 95 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальний процес Освітні системи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми [Текстььь] / І. Ревасевич, > // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 96- 109 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями [Текстььь] / Т. Комар> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 110-118 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Студенти з обмеженими можливостями Ціннісні орієнтації
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів [Текстььь] / А. Павліченко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 119-127 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Ціннісні орієнтації діяльність пошукова Студенти-психологи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова [Текстььь] / Г. Сагач> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 137-140. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 87 Рубрики: Магічність слова Ораторське мистецтво
Доп.точки доступа: Флоренский, Павло (1882-1937) Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
|