Поисковый запрос: <.>II=Умлш-1/2013/5<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1.
| Шелехова Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)/Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.71-72
|
>2.
| Самофал А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)/А. Самофал // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.68-70
|
>3.
| Корчова О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/Олена Корчова // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.64-67
|
>4.
| Кухарчук І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів/Ірина Кухарчук // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.60-64
|
>5.
| Бабійчук Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу/Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.57-60
|
>6.
| Дейниченко Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника/Наталія Дейниченко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.55-57
|
>7.
| Романишина Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики/Наталія Романишина // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.51-55
|
>8.
| Кузнецова Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення/Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.42-50
|
>9.
| Хом’як І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів/Іван Хом’як // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.38-41
|
>10.
| Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/Олена Семеног // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.35-38
|
>11.
| Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі/Олена Компаній // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.32-34
|
>12.
| Нежива Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури/Людмила Нежива // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.29-32
|
>13.
| Лілік О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")/Ольга Лілік // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.25-29
|
>14.
| Базиль Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти/Людмила Базиль // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.20-25
|
>15.
| Куцевол О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості/Ольга Куцевол // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.15-20
|
>16.
| Бондаренко Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників/Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.12-15
|
>17.
| Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/Світлана Цінько // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.6-11
|
>18.
| Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.5-6
|
>19.
| Романчук С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів/Світлана Романчук // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.2-4
|
|