Поисковый запрос: <.>II=Умлш-1/2013/5<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія фывфывфыв: замітка -- дискусія над заміткою -- уживання букв та висловів Аннотация: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).
Доп.точки доступа: Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) [Текст] / А. Самофал> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 68-70
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Позакласна робота--українська література фывфывфыв: поезія -- творчість -- літературно-мистецька студія Аннотация: У статті подано розробку засідання дитячої літературно-мистецької студії для учнів 7-9 класів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 60-64. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9 Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Підготовка майбутніх психологів фывфывфыв: мовні норми -- лексичні норми -- професійне мовлення практичних психологів Аннотация: У статті проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів; з'ясовано основні причини порушення лексичних норм, зокрема уживання русизмів, невиправдане калькування з російської мови, незнання лексичних значень слів, плеоназм. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови за професійним спрямуванням подано систему вправ і завдань.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу [Текст] / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 57-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 81.411.1-9 Рубрики: Викладання української мови у коледжах, училищах професійна компетентність--студенти коледжу фывфывфыв: компетентність -- театр -- мікросцена -- функції мікросцени Аннотация: У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу. Подано зразок мікросцени та алгоритм її використання на занятті мови.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Наталія Дейниченко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: діалектологічна практика -- компетентнісні якості -- північне наріччя -- вчитель-словесник Аннотация: У статті розглядається роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики [Текст] / Наталія Романишина> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 83.3(4Укр)р30 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інноваційні технології фывфывфыв: історична тема -- художня мала проза -- жанрові модифікації -- тип структури Аннотация: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: студент-словесник -- вчитель-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність Аннотация: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ фывфывфыв: засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі Аннотация: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Вища освіта--практична підготовка студентів фывфывфыв: фахова практика -- вища філологічна школа -- ціннісні пріорітети -- вчитель-словесник Аннотация: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріорітетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування людини, особливості, Індивідуальності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі [Текст] / Олена Компаній> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 32-34. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.200 Рубрики: Початкова школа--читання фывфывфыв: читацький інтерес -- формування читацьких інтересів -- інформаційно-навчальне середовище -- метод пояснення -- метод розповіді -- метод бесіди -- літературна гра -- самостійна робота -- творчий і пошуково-інформаційний метод Аннотация: У статті на матеріалі дослідження виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярами, причини зниження інтересу до читання; розглянуто оптимальні методи, що забезпечують пробудження читацького інтересу: словесні (пояснення, рохзповідь, бесіда), практичні (літературні ігри), самостійні роботи, творчі, пошуково-інформаційні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури [Текст] / Людмила Нежива> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки фывфывфыв: нестандартні уроки -- формотворча основа -- змістова наповненість -- великі стилі -- теоретико-літературні поняття Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") [Текст] / Ольга Лілік> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 25-29. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів фывфывфыв: Честь (роман) -- екзистенціалізм -- семінар -- інтелектуальна проза Аннотация: Автор статті робить спробу дослідити жанрово-стильві і проблемно-тематичні особливості роману М. Могилянського "Честь", проаналізовувати своєрідність образної системи, розглянути екзистенціальні риси у творі. На основі результатів дослідження пропонує модель вивчення роману в школі.
Доп.точки доступа: Могилянський, Михайло Михайлович (укр. письменник ; 1873-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі української мови та літератури фывфывфыв: вчитель української мови і літератури -- літературознавча діяльність -- читацька культура Аннотация: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості [Текст] / Ольга Куцевол> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 15-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--види, типи уроків фывфывфыв: вчителі-словесники -- методична творчість -- моделювання уроку літератури -- структура уроку -- професійно-креативні якості вчителя-словесника Аннотация: У статті обгрунтовується креативогенний характер уроку літератури, розкривається механізм моделювання сучасного уроку літератури як творчий процес.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--моделювання уроків фывфывфыв: логіка пізнавальної діяльності -- шляхи аналізу -- принципи групування літературних творів -- компетентності -- макроструктура уроку -- мікроструктура уроку -- вчителі-словесники Аннотация: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81.411.1-9 Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст Аннотация: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Тамара Маркотенко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 5-6. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови--українська мова як іноземна фывфывфыв: учні -- близькоспоріднені мови -- українська мова -- російська мова -- типи уроків -- специфіка Аннотация: У статті розглядаються особливості оволодіння українською мовою учнями шкіл з російською мовою навчання, типи і специфіка уроків української мови.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: мовна освіта -- переказ -- зв’язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту Аннотация: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят
Найти похожие
|
|