Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=Умлш-1/2013/5<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шелехова Г. Т., Новосьолова В. І., Ярмолюк А. В.
Заглавие : "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
ББК : 81.411.1-90
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- орфографія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): замітка--дискусія над заміткою--уживання букв та висловів
Аннотация: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самофал А.
Заглавие : "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 68-70 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Позакласна робота-- українська література
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поезія--творчість--літературно-мистецька студія
Аннотация: У статті подано розробку засідання дитячої літературно-мистецької студії для учнів 7-9 класів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корчова О.
Заглавие : Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--вчитель-словесник--комунікативно-діяльнісний підхід--лексема--лексичні семи--комунікативний розвиток особистості
Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кухарчук І.
Заглавие : Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 60-64 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Предметные рубрики: Викладання української мови у ВНЗ
Підготовка майбутніх психологів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовні норми--лексичні норми--професійне мовлення практичних психологів
Аннотация: У статті проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів; з'ясовано основні причини порушення лексичних норм, зокрема уживання русизмів, невиправдане калькування з російської мови, незнання лексичних значень слів, плеоназм. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови за професійним спрямуванням подано систему вправ і завдань.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бабійчук Т.
Заглавие : Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 57-60 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 81.411.1-9
Предметные рубрики: Викладання української мови у коледжах, училищах
професійна компетентність-- студенти коледжу
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--театр--мікросцена--функції мікросцени
Аннотация: У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу. Подано зразок мікросцени та алгоритм її використання на занятті мови.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дейниченко Н.
Заглавие : Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 55-57 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діалектологічна практика--компетентнісні якості--північне наріччя--вчитель-словесник
Аннотация: У статті розглядається роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романишина Н.
Заглавие : Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 51-55 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 83.3(4Укр)р30
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки-- інноваційні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історична тема--художня мала проза--жанрові модифікації--тип структури
Аннотация: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузнецова Г.
Заглавие : Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 28 назв.
ББК : 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студент-словесник--вчитель-словесник--педагогічна практика--наукові основи педагогічної практики--професійна вправність
Аннотация: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хом’як І.
Заглавие : Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання української мови у ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): засоби навчання--навчальний матеріал--студенти-філологи--лінгвістично-педагогічні задачі
Аннотация: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семеног О.
Заглавие : Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 35-38 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Вища освіта-- практична підготовка студентів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фахова практика--вища філологічна школа--ціннісні пріорітети--вчитель-словесник
Аннотация: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріорітетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування людини, особливості, Індивідуальності.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Компаній О.
Заглавие : Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 32-34 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.200
Предметные рубрики: Початкова школа-- читання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): читацький інтерес--формування читацьких інтересів--інформаційно-навчальне середовище--метод пояснення--метод розповіді--метод бесіди--літературна гра--самостійна робота--творчий і пошуково-інформаційний метод
Аннотация: У статті на матеріалі дослідження виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярами, причини зниження інтересу до читання; розглянуто оптимальні методи, що забезпечують пробудження читацького інтересу: словесні (пояснення, рохзповідь, бесіда), практичні (літературні ігри), самостійні роботи, творчі, пошуково-інформаційні.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нежива Л.
Заглавие : Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки-- нестандартні (нетрадиційні) уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нестандартні уроки--формотворча основа--змістова наповненість--великі стилі--теоретико-літературні поняття
Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лілік О.
Заглавие : Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 25-29 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- вивчення творчості письменників, поетів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): честь (роман)--екзистенціалізм--семінар--інтелектуальна проза
Аннотация: Автор статті робить спробу дослідити жанрово-стильві і проблемно-тематичні особливості роману М. Могилянського "Честь", проаналізовувати своєрідність образної системи, розглянути екзистенціальні риси у творі. На основі результатів дослідження пропонує модель вивчення роману в школі.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.204.2
Предметные рубрики: Вчителі української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчитель української мови і літератури--літературознавча діяльність--читацька культура
Аннотация: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куцевол О.
Заглавие : Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 15-20 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки-- види, типи уроків
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчителі-словесники--методична творчість--моделювання уроку літератури--структура уроку--професійно-креативні якості вчителя-словесника
Аннотация: У статті обгрунтовується креативогенний характер уроку літератури, розкривається механізм моделювання сучасного уроку літератури як творчий процес.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко Ю.
Заглавие : Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 12-15 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки-- моделювання уроків
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): логіка пізнавальної діяльності--шляхи аналізу--принципи групування літературних творів--компетентності--макроструктура уроку--мікроструктура уроку--вчителі-словесники
Аннотация: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С.
Заглавие : Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 19 назв.
ББК : 81.411.1-9
Предметные рубрики: викладання української мови в школі-- мовленнєвий розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усне висловлювання--аудіювання--усне мовлення--писемне мовлення--повідомлення--вираження--спонукання--змістовність--виразність--вплив мовлення--діалог--монолог--інтонація--екстралінгвістичні засоби спілкування--міміка--жестикуляція--пантоміміка--текст
Аннотация: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маркотенко Т.
Заглавие : Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 5-6 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметные рубрики: Викладання української мови-- українська мова як іноземна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учні--близькоспоріднені мови--українська мова--російська мова--типи уроків--специфіка
Аннотация: У статті розглядаються особливості оволодіння українською мовою учнями шкіл з російською мовою навчання, типи і специфіка уроків української мови.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романчук С.
Заглавие : Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметные рубрики: викладання української мови в школі-- мовленнєвий розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовна освіта--переказ--зв’язне мовлення--текст--лінгвістичний аналіз тексту
Аннотация: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.
Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 2772
Число посетителей 365
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя