Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=ШО1/2013/2<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Левітас, Ф. Л.
    Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 38-39.
ББК 74.200.5
Рубрики: Морально-етичне виховання--виховання історією
фывфывфыв:
сучасний учитель -- вчитель історії -- морально-етичне виховання -- парадигма освіти


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

2.


    Болсун, С. А.
    Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 36-37. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель--ідеал вчителя--професіоналізм
   Педагогічна майстерність --вчителі

фывфывфыв:
вихованість педагога -- поведінка педагога -- ідеальний образ педагога -- критерії вихованості вчителя -- модель вихованості педагога -- якості педагога


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

3.


    Ловат, Т. Дж.
    Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-35. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--міжконфесійна освіта--феноменологічний підхід
фывфывфыв:
міжконфесійна освіта -- феноменологія -- міжрелігійна грамотність
Аннотация: Розглядається міжконфесійна освіта як ефективний метод підвищення міжрелігійної грамотності, зміцнення міжкультурних зв'язків, а отже, посилення згуртованості полікультурного суспільства. Автор розглядає феноменологію як метод навчання, спрямований на реалізацію міжконфесійної навчальної програми в цілому й зокрема її здатності функціонувати у громадських і релігійних секторах шкіл.


Доп.точки доступа:
Дьюї, Джон (американський філософ та педагог, представник філософського напрямку прагматизм ; 1859-1952) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

4.


   
    Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 39. - Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського.
ББК 74.200
Рубрики: Виховання--загальні проблеми--Бібліографічні видання
фывфывфыв:
проблеми виховання -- виховання дітей -- виховання в сім’ї -- духовно-моральне виховання -- нові надходження


Доп.точки доступа:
Кривоносова, О. В. \уклад.\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

5.


    Янченко, Т. В.
    Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74 + 88.8
Рубрики: Педологія
фывфывфыв:
дитина -- педологія -- рекапітуляція -- онтогенез -- філогенез
Аннотация: У статті аналізуються основні положення теорії рекапітуляції, що стала підгрунтям педології у період її становлення як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага зосереджується на характеристиці наукових поглядів американського психолога кінця ХІХ - початку ХХ ст., одного з авторів теорії рекапітуляції Дж. Болдуїна. Джеймс Артур Болдуїн (1924-1987) - романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини.


Доп.точки доступа:
Болдуїн, Джеймс Артур (романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини ; 1924-1987) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

6.


   
    Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 42. - Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка--історія--бібліографічні видання
фывфывфыв:
історія педагогіки -- нові надходження -- традиції -- виховання -- дошкільне виховання -- духовно-моральне виховання -- освіта дорослих


Доп.точки доступа:
Лисиця, Н. В. \уклад.\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

7.


    Лісова, Н. І.
    Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 40-42. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--проблеми дитинства--розв’язання проблем--Україна
фывфывфыв:
цифрове покоління -- рольова гра -- дитячий відпочинок -- відпочинок на природі -- традиція домашнього читання -- сучасна дитина -- проблеми дитинства
Аннотация: Автор зупиняється на проблемах дитинства та шляхах їх вирішення, розкриває етичну та моральну сторону виховання, специфіку процесу розвитку сучасного дитинства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

8.


    Волик, Л. В.
    Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--дитяча психологія--Інтернет-залежність
фывфывфыв:
соціальна мережа -- Веб-сайт -- он-лайн загрози -- он-лайн безпека -- безпека дітей в Інтернеті -- Інтернет-залежність -- адиктивна поведінка -- Інтернет-адикція (залежність)


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

9.


    Загірняк, М. В.
    Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 6-12 : табл., схеми. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--реформування освіти
фывфывфыв:
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- освітня програма -- підсумкова кваліфікація -- компетентнісний підхід -- третинна освіта
Аннотация: Розглядається Міжнародна стандартна класифікація освіти (версії МСКО-97 та МСКО-2011), що є основою для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях.


Доп.точки доступа:
Костін, В. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

10.


    Тарутіна, З. Є.
    Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 88
Рубрики: Підлітки--психологія
   Освіта--наука--інтеграція

фывфывфыв:
головний мозок -- перебудова мозку -- підлітковий вік -- професіоналізація мозку -- екранна інформація
Аннотация: Висвітлено кілька найважливіших відкриттів у галузі точних наук, що стосуються розвитку головного мозку людини і змін програм його діяльності. Зосереджено увагу на перебудові мозку в підлітковому віці і явищі глибокої його "професіоналізації" протягом 25 років життя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

11.


    Дебич, М. А.
    Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 18-20.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--глобалізація освіти
фывфывфыв:
глобалізація освіти -- інтернаціоналізація -- інтеграція -- Європейський освітньо-науковий простір -- європейський проект
Аннотация: У статті розглянуто явище інтернаціоналізації вищої освіти як частини глобалізаційних процесів у світі. Вказано ті зміни в навчальних планах, які здійснюють університети провідних держав світу. Наведено шляхи посилення співпраці України з державами Європейського Союзу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

12.


    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5
Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення
фывфывфыв:
зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа
Аннотация: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

13.


    Коваль, Т. В.
    Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--якість освіти--зарубіжний досвід
   Вища освіта в зарубіжних країнах--інновації

фывфывфыв:
ринкова конкуренція -- дослідницькі університети -- підприємницькі ВНЗ
Аннотация: Аналізується спроба Німеччини запозичити американський досвід створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели непридатність такого досвіду в умовах своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів у підприємницькі заклади.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

14.


    Сидоренко, О. Л.
    Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 21-26 : мал. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--контроль знань
   Управління освітою

фывфывфыв:
громадянське суспільство -- державно-громадське управління освітою -- зовнішнє незалежне оцінювання -- соціальний моніторинг
Аннотация: У статті розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання в сучасних процесах реформування освіти, його місце в державно-громадській моделі управління освітою.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 76098
Число посетителей 967
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя