Поисковый запрос: <.>K=ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ<.> |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Проблеми сучасного підручника/Інститут педагогіки АПН України Вип. 8. - 2008
|
>2.
| Онишків З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості/З. Онишків, Я. Морська // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N8.-С.45-47
|
>3.
| Стратегії навчання // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 35(грудень).-С.9-11.
|
>4.
| Тесленко С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку/С. В. Тесленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 13.-С.5-7
|
>5.
| Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.47-50
|
>6.
| Бондаренко О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів/О. О. Бондаренко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 4.-С.14-16.
|
>7.
| Мелешко В. Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання/В. Мелешко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.51-53
|
>8.
| Кравченко І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання/І. М. Кравченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 25/26.-С.16-22.
|
>9.
| Таранушенко Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів/Т. Таранушенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 6.-С.38-40.
|
>10.
| Організовуємо індивідуальне навчання: хто що робить // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2018,N N 9.-С.25-27.
|
|
|