Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ВІЛ<.>
Общее количество найденных документов : 88
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
1.
81.43.21-90
К 56


    Ковальчук, Л. Г.
    Safe or Unsafe? Transmission of HIV : (11 from, textbooks by O. Karpiuk) / Ковальчук Л. Г., А. фон Рейн // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 28/29. - С. 25-28.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Уроки англійської мови
фывфывфыв:
ВІЛ-інфекція -- профілактика
Аннотация: Розробка уроку англійської мови для 11 класу за підручником О. Карпюк на тему: "Безпечні або небезпечні? Передача ВІЛ".


Доп.точки доступа:
Рейн, Анна фон

Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74
Z99


   
    [Про здоровий спосіб життя - учням] [Текст] : добірка виховних заходів // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 11. - С. 48-60.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   профілактика ВІЛ/СНІД

   профілактика наркоманії

   профілактика шкідливих звичок

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Здоровий спосіб життя--виховання

   виховні заходи--Здоровий спосіб життя



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
Шифр: ІНвЗ/2011/3
   Журнал

Іноземні мови в навчальних закладах [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 2002 - . - Выходит раз в два месяца
2011г. N 3
Содержание:
Буренко, Валентина. Особливості навчання усного мовлення : методичні поради / В. Буренко. - С.4-6.
Завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади-2011. - С.9-39.
Ott, Betsy. Всеукраїнська учнівська олімпіада у враженнях волонтерів Корпусу Миру США / B. Ott, N. Hendrick. - С.40-42.
Іванішина, Ліля. Казки Василя Сухомлинського як засіб комунікативної спрямованості уроків англійської мови на початковому етапі навчання / Л. Іванішина. - С.43-45.
Сухомлинський, Василь Олександрович. Куди поспішали мурашки : збірник казок В. О. Сухомлинського у перекладі англійською мовою / В. О. Сухомлинський ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна ; Переклад та методичний супровід Галина Задорожна
Безверха, М. О. Жити із задоволенням : урок із використанням проектної технології у 4 класі / М. О. Безверха. - С.52-57.
Трофимчук, Світлана. Говорити - легко! : методичний посібник для вчителів англійської мови / С. Трофимчук. - С.58-72. - Бібліогр.: 12 назв.
Always learning. - С.76-80.
Шевчук, Анатолій. Бернард Ешлі: на перехресті дитячої літератури ХХ століття : матеріали для домашнього читання / А. Шевчук. - С.82-90.
Французькі прислів’я та приказки : спроба міжкультурного шкільного словничка. - С.91-98.
Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма. - С.100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
Пронкевич, Олександр. Як перекладати невловиме? / О. Пронкевич. - С.105-106.
Ярова, Олена. Молодь України проти ВІЛ/СНІДу / О. Ярова. - С.108-109.
Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: Б3/2014/6
   Журнал

Біологія [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Выходит три раза в месяц
2014г. N 6
Содержание:
Зайцева, О. А. Використання тестових технологій на уроках біології / О. А. Зайцева. - С.2-13.
Салій, М. М. Досвід проведення семінару вчителів біології, хімії та основ здоров’я / М. М. Салій. - С.13-16.
Іжаковська, Т. С. Метали життя / Т. С. Іжаковська, М. В. Ільницька. - С.21-26.
Підкович, О. А. Неклітинні форми життя: віруси, бактеріофаги. 10 клас / О. А. Підкович. - С.35-38.
Боданіна, Н. О. Роль вірусів у природі й житті людини. Профілактика ВІЛ/СНІДу та інших вірусних хвороб людини. 10 клас / Н. О. Боданіна. - С.38-39.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: Б-1/2016/10
   Газета

Біологія. Шкільний світ [Текст] : газета для вчителів біології та природознавства/ Мін. освіти і науки, молоді та спорту України. - київ : ТОВ "Редакція газет природничо-географічного циклу", 1998 - . - Выходит дважды в месяц
2016г. N 10
Содержание:
Островерх, Олександр. Одномембранні органели клітини: ендоплазматична сітка, апарат Гольджі, лізосоми, вакуолі / О. Островерх. - С.7-16, 29.
Рак, Наталія. Здоров’я молоді в Україні. ВІЛ/СНІД/ІПСШ : тренінгове заняття. 9-10-ті класи / Н. Рак. - С.30-33.
Задорожна, Олена. Лишайники : урок у 6-му класі / О. Задорожна. - С.34-41.
Валікова, Олександра. Юні знавці природи : засідання екологічного гуртка / О. Валікова. - вкладка “Екологія”. - № 5. - С. 17-28.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
5
К 90


    Кулик, Наталія.
    Безпеки треба навчати [Текст] : профілактична робота в освітній сфері виявилась результативною / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 16 (16 квітня). - С. 6
ББК 5
Рубрики: здоров’я молоді
   профілактика ВІЛ/СНІД



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Содержание:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

фывфывфыв:
неформальні об’єднання -- страх смерті


Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

8.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн.
    Содержание:
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4
Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6
Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9
Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10
Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14
Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16
Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18
Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21
Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23
Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25
Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27
Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29
Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32
Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36
Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39
Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41
Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44
Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46
Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47
Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50
Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53
Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55
Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57
Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59
Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65
Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68
Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70
Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73
Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76
Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80
Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83
Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85
Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87
Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89
Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91
Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92
Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94
Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96
Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99
Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101
Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103
Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108
Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198
Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110
Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113
Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115
Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117
Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120
Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122
Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126
Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128
Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131
Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136
Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138
Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141
Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143
Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148
Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150
Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152
Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154
Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157
Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160
Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162
Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164
Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166
Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172
Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177
Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179
Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180
Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183
Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186
Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188
Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190
Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192
Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193
Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196
Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198
Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208
Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210
Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212
Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216
Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217
Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220
Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222
Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226
Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228
Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230
Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232
Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234
Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237
Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239
Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242
Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244
Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
ГРНТИ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання німецької мови
   Викладання біології в школі

   Вчителі--імідж

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Вчителі--майстерність вчителя

   Викладання англійської мови в школі

   Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

   Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр.
фывфывфыв:
альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя


Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
Шифр: ВЧ-1/2010/5
   Журнал

Віче [Текстььь] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Выходит дважды в месяц
2010г. N 5
Содержание:
Сищук, О. Президент України Віктор Янукович : " Я знаю, що і як слід робити" / О. Сищук. - С.2
Клейменова, О. Без'ядерному статусу України- реальні гарантії ! / О. Клейменова. - С.4-7
Тищук, Є. Сага про "Королівський" батальйон / Є. Тищук. - С.8-9
Семигіна, Т. Протидія вірусу чи канонам системи охорони здоров’я? (Аналіз політичної відповіді на поширення епідемії ВІЛ/СНІДу в Україні) / Т. Семигіна. - С.22-24
Славинський, М. Шедеври з унікального рукопису / М. Славинський. - С.54-55
Бондаренко, С. Ліна Костенко : "Виколупую з-під льоду свій народ" : до 80-річчя з дня народження поетеси / С. Бондаренко. - С.56-59
Марчук, Л. Іграшки для дорослих, або Відродження Львівського гутного скла / Л. Марчук. - С.70-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
616м.2
В41


   
    Ви маєте знати про ВІЛ та СНІД більше [Текст] = Вам нужно знать о ВИЧ и СПИДЕ больше. - Х. ; Львів : [б. и.], б. р. - 20 с. : іл. - (Книга-перевертень). - укр. та рос. мовами. -
ГРНТИ
ББК 55.148
РУБ 616м.2
Рубрики: СНІД

Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.


    Пігіда, В. М.
    Використання тренінгових занять у профілактичній роботі щодо попередження розповсюдження віл-інфекції серед учнівської молоді [Текстььь] / В. М. Пігіда // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N2. - С. 58-64 . - ISSN 1817-3764
ББК 5 + 88.4
Рубрики: психологія--тренінги
   профілактика ВІЛ-інфекції



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.200.5
В 54


   
    Виховні заходи грудня [Текст] : [добірка статей] // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 21/22. - С. 25-37.
ББК 74.200.5
Рубрики: СНІД
   виховання милосердя

   Народознавство

фывфывфыв:
свято калити -- Віл-інфіковані -- Свято справжніх чоловіків


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
Шифр: ВРВШ/2016/11
   Журнал

Виховна робота в школі [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2004 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 11
Содержание:
Чернишина, В. М. Формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді в системі діяльності педагогічного колективу / В. М. Чернишина. - С.2-5.
Варава, Н. М. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді засобами позашкільної освіти / Н. М. Варава. - С.6-9.
Середюк, О. В. Заходи з реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді : [планування] / О. В. Середюк. - С.10-17.
Сидоренко, І. В. Деякі штрихи до історії українського гімну : усний журнал / І. В. Сидоренко. - С.18-23.
Могильна, О. В. Живе лише той, хто не живе для себе, хто для других виборює життя : усний журнал до Міжнародного дня волонтерів, 8-9 кл. / О. В. Могильна, І. П. Міненко. - С.31-34.
Ременюк, Л. О. Як жити у світі, в якому є ВІЛ/СНІД? : година спілкування з використанням ІКТ, 10-11 кл. / Л. О. Ременюк. - С.35-46.
Зубарева, Ю. С. Шкода комп’ютера та мобільного телефону на організм людини : виступ агітбригади / Ю. С. Зубарева. - С.49-50.
Гарбера, Н. П. Методичні рекомендації з організації у школі-інтернаті дитячого самоврядування за системою А. С. Макаренка / Н. П. Гарбера. - С.51-54.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
301
Г 87


   
    Громадська думка: дослідження, аналіз, висновки [Текст] / Державний центр соціальних служб для молоді. - К. : ДЦССМ, 2002. - 236 с. - 3.00 грн.
ГРНТИ
ББК 60.550.58
РУБ 301
Рубрики: Соціальна допомога--сім’я
   Центр соціальних служб для молоді ( ЦССМ )

   Здоровий спосіб життя--формування

   Профілактична робота

   ВІЛ/СНІД--профілактика

   Наркоманія--профілактика



Доп.точки доступа:
Державний центр соціальних служб для молоді; Центр соціальних служб для молоді \о них\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

15.


   
    Діти, які живуть з ВІЛ : аналіз ситуації [Текстььь] // Психолог. - 2005. - N35(вересень). - 1-8(Вкладка)
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: СНІД і діти
   дитяча психологія

фывфывфыв:
СНІД і діти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


   
    Додаток 1: тести й анкети [Текстььь] // Шкільний світ. - 2004. - N25/28 (липень). - С. 175-180
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   тести

   анкети

   профілактика ВІЛ/СНІД

Аннотация: Тести "Що ти знаєш про ВІЛ-інфекцію" для молодшого та середнього шкільного віку; Анкета для батьків "Моє ставлення до ВІЛ-інфекції"


Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2

Найти похожие

17.
Шифр: Д199251/2015/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2015г. N 4
Содержание:
Божинський, В. До 1-го класу - без іспитів і стресів (Коментарі фахівця) / В. Божинський. - С.2-5.
Роз’яснення щодо порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів: інструктивно-методичний лист МОН України від 14.02.2015 р. - С.5-6.
Бех, Іван. Зростити моральну особистість - головна турбота / І. Бех. - С.6-9.
Луценко, І. Виховуємо громадянина / І. Луценко. - С.9-14.
Єфименко, М. Казкова фізкультура: про інноваційну програму з фізичного виховання дітей раннього й дошкільного віку / М. Єфименко. - С.16-20.
Примушко, Н. Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко. - С.22-26.
Ковальчук, Л. Фестиваль професій : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Л. Ковальчук, О. Тізиш. - С.26-28.
Бондар, Л. Літери-українки : народознавчий підхід в ознайомленні дітей з літерами / Л. Бондар. - С.28-30.
Майданюк, А. Реве віл на сто гір : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк. - С.30-33.
Еманова, Л. Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку : Музично-логопедична гра-драматизація за мотивами однойменної казки М. Трублаїні для дітей середньої групи / Л. Еманова, Н. Юдіна. - С.33-37.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


    Белецька, І.
    Заняття на тему "ВІЛ. СНІД" [Текстььь] / І. Белецька // Психолог. - 2005. - N9 (березень). - С. 12-18
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: СНІД


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
28.0р10
Р 19


    Рак, Наталія.
    Здоров’я молоді в Україні. ВІЛ/СНІД/ІПСШ [Текст] : тренінгове заняття. 9-10-ті класи / Н. Рак // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 10. - С. 30-33.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання основ здоров’я в школі--уроки
фывфывфыв:
тренінгове заняття -- здоров’я молоді -- епідемія ВІЛ/СНІД -- 9-10 класи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
371.014
О-57


    Омельченко, Лідія Павлівна.
    Здоров’ятворча педагогіка [Текст] : [посібник] / Л. П. Омельченко, О. В. Омельченко. - Х. : Основа, 2008. - 205 с. - (Адміністратору школи). - Заступнику директора - теорія, практичні поради. Класному керівнику - рекомендації та матеріали до класних годин та бесід. - ISBN 978-966-333-712-8 : 18.00 р., 25.00 р.
    Содержание:
здоров’я людини як цінність: педагогічний аспект . - С .11-21
Матеріали для роботи класних керівників основної школи . - С .22-102
здоровий спосіб життя
Працездатність людини
Культура харчування
Вода і життя
Рухова активність
Постава в підлітків
Особиста гігієна
Загартовування
Шкідливі звички
Тютюнопаління
Алкоголізм
Наркоманія
ВІЛ, СНІД
Тривоги підліткового віку
Я-концепція
Особливості організації здоборов’язберігаючого навчально-виховного процесу в початковій школі . - С .103-127
Матеріали для бесід щодо попередження дитячого травматизму . - С .128-200
фывфыв: правила безпеки дітей, правила пожежної безпеки, безпечна поведінка
Поради В. О. Сухомлинського . - С .201-204
ГРНТИ
ББК 74.200.54 + 51.204.0
РУБ 371.014
Рубрики: педагогіка здоров’язберігаюча
   здоров’язберігаюча школа

   Класні години

Аннотация: У посібнику представлені теоретичні матеріали, методичні рекомендації та практичні поради щодо організації навчально-виховного процесу з урахуванням принципів здоров’язберігаючої педагогіки.


Доп.точки доступа:
Омельченко, Ольга Владиславівна
Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 41781
Число посетителей 925
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя