Поисковый запрос: <.>K=ЗМІСТ ОСВІТИ<.> |
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Корсак, К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текстььь] / К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект фывфывфыв: зміст освіти
Нет сведений об экземплярах Найти похожие
|
>2.
|
Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текстььь] / О. Савченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні фывфывфыв: зміст освіти -- 12-річна школа
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Ястребова, В. Я. Освітня програма сільської школи [Текстььь] / В.Я. Ястребова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ББК 74 Рубрики: педагогічні технології моніторинг в освіті фывфывфыв: зміст освіти -- освітній моніторинг Аннотация: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 74.04 В 18
Вареник, М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти фывфывфыв: іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня Аннотация: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.
Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.03(4УКР) А 80
Арешонков, Володимир. Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття [Текст] / В. Арешонков> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 66-71.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. фывфывфыв: зміст освіти -- формальна освіта -- матеріальна освіта
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
|
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5 Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення фывфывфыв: зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа Аннотация: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 74 Р 69
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74 Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта фывфывфыв: методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління Аннотация: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти. В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. фывфывфыв: методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 74.04(4Укр) Z99
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти фывфывфыв: Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти Аннотация: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".
Доп.точки доступа: Гавриш, Ірина Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10.
| 74в01 Р 88
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97 Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті Аннотация: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11.
| 74.03(4/8) Л 69
Логвинов, И. И. О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 14-22. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4/8) + 74.202.1 Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки Педагогіка--дидактика--зміст навчання Навчання--зміст навчання фывфывфыв: історія педагогіки -- зміст освіти -- зміст шкільного навчання -- навчальні предмети -- навчальні плани -- формальна освіта -- матеріальна освіта Аннотация: У статті автор описує недоліки існуючих підходів до проектування змісту освіти
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12.
| 26.8р10 Н 58
Нехомяж, О. С. Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж> // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 34-37.
ББК 26.8р10 Рубрики: Географічна освіта фывфывфыв: шкільна географія -- країнознавча компетенція -- країнознавчі поняття -- зміст освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: підготовка вчителів початкових класів фывфывфыв: майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я Аннотация: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
| 74.03(2Рос)-8 Е 30
Егоров, О. Г. Классическое образование в педагогической концепции Т. Н. Грановского / О. Г. Егоров> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос)-8 Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. педагоги Росії Росія--педагогіка--історія Росія--педагоги фывфывфыв: історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- зміст освіти -- реальна освіта -- реформи в освіті -- гімназії -- класичні гімназії Аннотация: Показано еволюцію педагогічних ідей російського історика, педагога Т. М. Грановського (1813-1855) та їх місце в розвитку освіти в Росії.
Доп.точки доступа: Грановський, Тимофій Миколайович (рос. історик, медієвіст, педагог ; 1813-1855) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15.
|
Бондар, Людмила. Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр.: 16 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. фывфывфыв: початкова освіта -- зміст освіти -- навчальні плани -- навчальні програми -- навчальні предмети Аннотация: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16.
|
Люшин, Микола. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 83.3(0)р10 Рубрики: Всесвітня література--зміст освіти--релігієзнавчий компонент фывфывфыв: зміст освіти -- релігієзнавство -- всесвітня історія -- навчальна діяльність -- системність -- наступність Аннотация: У статті проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в 6-7 класах. Встановлено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17.
|
Островерхова, Надія. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Управління освітою фывфывфыв: зміст освіти -- суб’єкти управління -- організаційні механізми Аннотация: У статті окреслено організаційні механізми управління впровадженням державного стандарту загальної середньої освіти - наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб’єкти його реалізації; технології реалізації і критерії оцінювання їхньої ефективності. Особливу увагу автор приділяє пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>18.
| 15 Н 34
Павлова, Світлана Олегівна. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти [Текст] / С. О. Павлова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 130-134
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів фывфывфыв: зміст освіти -- модернізація освіти
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>19.
| 81.411.1-90 Р 69
Романенко, Юлія. Нові програми - це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 12. - С. 2-5.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--реформування фывфывфыв: зміст освіти -- навчальна програма -- нова українська школа -- закон "Про освіту" -- реформування освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 74.04(4Укр) Т 89
Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти Аннотация: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|