Поисковый запрос: <.>K=ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ<.> |
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Кішенко К. О. Що робить людину щасливою? Причини деградації Скруджа та його переродження/К. О. Кішенко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 16/18.-С.26-30
|
>2.
| Литвинова С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи/С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 1.-С.38-43.
|
>3.
| Мар’яненко Л. Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів/Л. Мар’яненко // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2014,N N 1.-С.3-128
|
>4.
| Кривонос О. І. Формування культури мислення на уроках математики/О. І. Кривонос // Математика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 10.-С.2-9.
|
>5.
| Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови/Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.18–23
|
>6.
| Заика Е.В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы/Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 4.-С.32-37
|
>7.
| Прозорова Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів/Лілія Прозорова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.36–37.
|
>8.
| Красильникова Т. Н. Сюжетно-ролевая игра как средство развития связной речи в коррекционной работе с детьми с ОНР/Т. Н. Красильникова, О. А. Батуева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 4.-С.40-46.
|
>9.
| Березнюк Л. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості/Л. Березнюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.69-72
|
>10.
| Бровченко А. Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності/А. Бровченко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2019,N N 7.-С.52-59.
|
>11.
| Горішний З. Розвиток логічного мислення школярів/З. Горішний; Ю. Косоротова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N21/22 (червень).-С.61-76
|
>12.
| Христофорова Н. А. Розвиток логічного мислення учнів у рамках курсу "Вступ до історії"/Н. А. Христофорова // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010,N N 32.-С.8-12.
|
>13.
| Шевченко А. А. Розвиток логічного мислення/А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.19–23.
|
>14.
| Карпова Л. Б. Розвиток критичного мислення/Л. Б. Карпова // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 10.-С.2-7.
|
>15.
| Митник Олександр Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша/Олександр Митник, Світлана Задніпрянець // Дошкільне виховання, 2016,N № 10.-С.4-7
|
>16.
| Брайт Л. Развиваем интеллект/Л. Брайт
|
>17.
| Мельник С. Г. Радість читання - радість пізнання/С. Г. Мельник, В. В. Мосіюк // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 1/2.-С.8-21.
|
>18.
| Бєлєнька Ганна П’ятирічні: на фінішній прямій до школи/Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання, 2013,N № 11.-С.4-6
|
>19.
| Гінкевич О. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь/О. Гінкевич // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 4.-С.9-12
|
>20.
| Яворская И.Н. Психологические характеристки решения сюжетно-логических задач младшими школьниками/И.Н. Яворская // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2004,N N2.-С.27-34
|
|
|