Поисковый запрос: <.>K=МОВНА ОСОБИСТІСТЬ<.> |
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Баландина Н. Язык как вместилище социальных и культурных ценностей: О реализации социокультурной линии в учебной литературе/Н. Баландина // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2007,N N3.-С.58-60
|
>2.
| Данилевська О. Школа та її світ - від образу до слова : Начерки мовного портрета українського школяра/О. Данилевська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N3.-С.2-7
|
>3.
| Федяєва В. Роль сім’ї у вихованні мовної особистості/В. Федяєва // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N1.-С.3-8
|
>4.
| Дорош О. О. Лінгвокогнітивний і комунікативний аспекти авторського жіночого мовлення в романах Маргеріт Дюрас /О. О. Дорош. - 2006
|
>5.
| Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі/О. Черемська // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 12.-С.63-71
|
>6.
| Шляхова В. Українознавчий підхід до формування мовної особистості школяра /В. Шляхова // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 1(38).-С.138-142
|
>7.
| Шляхова В. Інтегративний підхід до формування українознавчого світогляду на уроках рідної мови у 5 класі/В. Шляхова, М. Біт-Давід // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 2.-С.166-172
|
>8.
| Шрамко О. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів/О. Шрамко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 12.-С.7-11
|
>9.
| Онкович Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія/Г. Онкович // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2011,N N 4.-С.42-49.
|
>10.
| Красовська О. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію/О. Красовська // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 3.-С.37-39.
|
>11.
| Видайчук Т. Мовна особистість староукраїнської доби/Т. Видайчук // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 6.-С.4-7
|
>12.
| Буренко В. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти/В. Буренко, В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.28-33
|
>13.
| Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/С. Єрмоленко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 7.-С.11-15.
|
>14.
| Чучвара А. Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріала опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області)/А. Чучвара // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.116-120
|
>15.
| Гулай А. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово"/А. Гулай // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.123-127
|
>16.
| Видайчук Т. Мовна особистість староукраїнської доби: проблеми та аспекти дослідження/Т. Видайчук // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 10.-С.18-21
|
>17.
| Хом’як І. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості/І. Хом’як // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2015,N N 11.-С.2-6.
|
>18.
| Гірняк С. Мовні портрети української галицької інтелігенції: Уляна Кравченко, Константина Малицька, Іван Франко/С. Гірняк // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2016,N N 4 (60).-С.103-121.
|
>19.
| Шуневич О. Розвиток емоційного інтелекту учнів: лінгводидактичний аспект/О. Шуневич // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2016,N N 6.-С.2-7.
|
>20.
| Стрижак В. Г. Вияв мовної особистості детектива/В. Г. Стрижак, С. В. Радецька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N Кн. 1.-С.106-109
|
|
|