Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МОДА<.>
Общее количество найденных документов : 106
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 75.8(4ПОЛ)/К 71
Автор(ы) : Косинська, Юлія
Заглавие : 2016: мода на Польщу
Место публикации : Український туризм: Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу : ТОВ Видавництво "Дзеркало світу", 2016. - N 7. - С. 52-53. (Шифр УТ-3/2016/7)
ББК : 75.8(4ПОЛ)
Предметные рубрики: Туризм в зарубіжних країнах-- окремі країни
Географич. рубрики: Польща-- туризм
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лизунова Т. М.
Заглавие : How important is style for you? Are you style-conscious? Is it dangerous to become a dedicated follower of fashion?
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 16/18. - С. 34-36. (Шифр А491234/2011/16/18)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стиль--мода--монологічне мовлення--робота у групах
Аннотация: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Наскільки важливий для вас стиль? Ви стильні? Чи безпечно бути послідовником моди?"
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федорова І. А.
Заглавие : Role-play lesson "Teenagers and fashion" : 9 form
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2013. - № 14. - С. 20-24. (Шифр А491234/2013/14)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови в 9 класі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): англійська мова--урок-рольова гра--нестандартні уроки--підлітки--мода--групова бесіда--стилі одягу--макіяж--культура спілкування--джинси
Аннотация: Подано урок-рольову гру з англійської мови на тему: "Підлітки і мода" для учнів 9 класу.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левченко, Петро
Заглавие : Style and Fashion : англійська мова, 11 клас
Место публикации : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 5. - С. 43-45. (Шифр ІМВСШ-1/2013/5)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови в 11 класі
Аннотация: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Стиль і мода" для учнів 11 класу.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Подобед М. Б.
Заглавие : Talk show "Smoking: fashion, craze, habit, disease"
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 16/18. - С. 93-94. (Шифр А491234/2011/16/18)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- позакласні заходи
позакласні заходи з англійської мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ток-шоу--шкідливі звички--паління--мода--хвороби--протест проти паління
Аннотация: Подано ток-шоу на тему: "Паління: мода, захоплення, звичка, хвороба".
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кривохижа І. О.
Заглавие : This Glamorous world of fashion... : level: іntermediate
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2012. - № 34/36. - С. 28-31. (Шифр А003/2012/34/36)
УДК : 373.5.016:811.111]:371.32
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): англійська мова--уроки--мода--одяг--тенденції моди--учні--мовлення
Аннотация: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Цей гламурний світ моди".
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/М 69
Автор(ы) : Михальчук О. Б.
Заглавие : Your sweet teens : 8 form, за підручником О. Д. Карп'юк
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 13/14. - С. 21-23 (Шифр А491234/2014/13/14)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови в 8 класі
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/К 93
Автор(ы) : Курочка О. Є.
Заглавие : Youth cultures. Fashion. 9 form
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 4/5. - С. 50-52. (Шифр А491234/2014/4/5)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Викладання англійської мови в школі
Аннотация: Подано розробку уроку англійської мови для учнів 9 класів на тему: "Твоя культура. Мода.".
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 159.922.73/Z99
Заглавие : Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини : [пам’ятка для батьків]
Место публикации : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 10. - С. 21. (Шифр ВМДЗ/2018/10)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: здоров’я дітей-- дошкільний вік
Дошкільна освіта-- іграшки дитячі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитяча психологія--дитячі іграшки--іграшки-монстрики--іграшки-страшилки--вплив--вибір--критерії--психологія гри--пам’ятки
Аннотация: Поради батькам щодо вибору дитячих іграшок.
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Історія та правознавство -2012г.,N 12
Интересные статьи :
Баханов К. О. Дослідницька робота учнів на уроках історії/ К. О. Баханов (стр.2-3.)
Чорна О. С. Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. в Австрійській імперії. Історія України. 9 клас/ О. С. Чорна (стр.4-6.)
Мазур М. О. Нідерланди: народження республіки. Всесвітня історія. 8 клас/ М. О. Мазур (стр.7-10.)
Свиридова О. В. Розквіт Галицько-Волинської держави за часів Данила Галицького та його наступників. Історія України. 7 клас/ О. В. Свиридова (стр.11-13.)
Чехместрук В. Л. Культура Київської Русі періоду політичної роздробленості. Історія України. 7 клас/ В. Л. Чехместрук (стр.14-16.)
Кацило Н. В. Узагальнювальний урок з теми "Давня Індія та Давній Китай". Історія Давнього Світу. 6 клас/ Н. В. Кацило (стр.17-21.)
Музиченко Л. П. Перші князі Київської держави. Вступ до історії України. 5 клас/ Л. П. Музиченко (стр.22-24.)
Крупа Т. М. Методичні матеріали "Історія костюма". Випуск 8/ Т. М. Крупа (стр.25-26.)
Івакін О. О. Травень/ упоряд. О. О. Івакін (стр.)
1 грн. 96 коп. на місяць для розвитку інтелекту дитини - це багато чи мало? (стр.)
Интересные статьи :
На вкладках: Історія костюма. Вип. 8: Мода 50-80-х рр. XX ст. / худож. Шаніна К. О. (кольор. іл.)
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Історія та правознавство -2012г.,N 6
Интересные статьи :
Кутик О. М. Щодо якості педагогічних тестів навчальних досягнень учнів/ О. М. Кутик (стр.2-6.)
Криворучко М. М. Дидактичні картки до курсу історії Стародавнього світу. 6 клас/ М. М. Криворучко (стр.7-10.)
Крупа Т. М. Методичні матеріали "Історія костюма". Вип. 6/ Т. М. Крупа (стр.11-13.)
Турпак Т. М. Україна на завершальному етапі війни (1944 р.). Історія України. 11 клас/ Т. М. Турпак (стр.14-16.)
Григорчук В. Д. Узагальнення знань з теми "Галицько-Волинська держава". Історія України. 7 клас/ В. Д. Григорчук (стр.17-23.)
Манжос В. В. "Юні знавці історії"/ В. В. Манжос (стр.24-25.)
Щербина Т. В. "Мене виснажують уроки у 5-х класах..."/ Т. В. Щербина (стр.26-27.)
Івакін О. О. Березень [історичний календар]/ упоряд. О. О. Івакін (стр.28-31/)
Интересные статьи :
На вкладках: Історія костюма. Вип. 6 : Мода початку XIX ст. ; Мода 2-ої половини XIX ст. ; Мода 1825-1850 років (кольор. іл.)
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Історія та правознавство -2018г.,N 25/26
Интересные статьи :
Драган В. І. Робота з писемними джерелами на уроках історії України в 7 класі/ В. І. Драган (стр.3-10.)
Штогрін І. Таємниці Кам’яної Могили/ І. Штогрін (стр.10-12.)
Шурхало Д. Як "сухопутні пірати” стали "народними месниками”/ Д. Шурхало (стр.12-16.)
Бурда В. Біля воріт Кремля. Як 400 років тому Сагайдачний козаків на Москву водив/ В. Бурда (стр.16-19.)
Шурхало Д. Гетьман Брюховецький: від служби Москві до повстання проти російського царя/ Д. Шурхало (стр.19-23.)
Горбачова Г. Г. Матеріали до уроків тематичного оцінювання. Історія України. 8 клас/ Г. Г. Горбачова (стр.23-37.)
Бурдинський Ю. С. Бабин Яр у спогадах тих, хто вижив. Урок-дослідження. Історія України. 11 клас/ Ю. С. Бурдинський (стр.37-49.)
Нужа Ю. П. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. XIX ст. Історія України. 9 клас/ Ю. П. Нужа (стр.49-52.)
Нужа Ю. П. Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині XIX ст. Історія України. 9 клас/ Ю. П. Нужа (стр.52-56.)
Сичик О. В. Козацькі повстання кінця XVI ст. Історія України. 8 клас/ О. В. Сичик (стр.56-58.)
Парашинець В. В. США у 1920-1930-х р. XX ст. 10 клас. Інтегрований урок: всесвітня історія та англійська мова/ В. В. Парашинець, І. А. Гаврилюк (стр.58-63.)
Мороз Є. Пошукова робота як один із методів викладання історії Голокосту (на прикладі учнівської діяльності за темою "Праведники народів світу на Миколаївщині)”/ Є. Мороз (стр.сайт http://journal.osnova.com.ua)
Перевозников В. І. Економічні наміри керівництва Директорії/ В. І. Перевозников, О. І. Тимчик (стр.сайт http://journal.osnova.com.ua)
Фрідман І. Ті, хто рятували життя: праведники Бабиного Яру/ І. Фрідман (стр.сайт http://journal.osnova.com.ua)
Зіятдінова Р. Забута українська школа Сухомлинського. Уявне інтерв’ю з легендарним педагогом/ Р. Зіятдінова ; Є. Мороз (стр.сайт http://journal.osnova.com.ua)
Звиняцьківська З. Мода в час розпаду: як одягались українці в 1990 році/ З. Звиняцьківська ; Є. Мороз (стр.сайт http://journal.osnova.com.ua)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Історія та правознавство -2019г.,N 25/27
Интересные статьи :
День знань у світі: у кого свято, у кого - будень (стр.2, 9.)
Рябовол Л. Т. Курси правознавства та громадянської освіти: роль і значення для розвитку компетентностей Нової української школи/ Л. Т. Рябовол (стр.4-9.)
Машика В. Т. Основні положення Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної”/ В. Т. Машика (стр.10-20.)
Факти про українську мови (стр.18, 19.)
Лосєв І. Російська історіографія козацтва/ І. Лосєв (стр.21-23.)
Шурхало Д. Як виникла мода на тоталітаризм/ Д. Шурхало (стр.24-27.)
Дудар В. Скількі нас, українців?/ В. Дудар (стр.28.)
Грязнова В. І. Економіка домогосподарства/ В. І. Грязнова (стр.29-32.)
Акиф’єва І. В. Урок-диспут з філософії "Сучасний світ не досконалий?!.”/ І. В. Акиф’єва (стр.33-39.)
Івченко Л. М. Культура України в середині XIX- на початку XX ст. Мистецтво/ Л. М. Івченко (стр.40-41.)
Данилюк К. Г. Петро Дорошенко. Спроби об’єднання Лівобережної та Правобережної Гетьманщини. Дем’ян Многогрішний/ К. Г. Данилюк (стр.42-47.)
Бондарь О. М. Галицько-Волинське князівство/ О. М. Бондарь (стр.48-61.)
Зімбалевська Ю. П. Моделі компетентнісно-орієнтованих уроків узагальнення знань/ Ю. П. Зімбалевська (стр.62-77.)
Горбачова Г. Г. Розгортання Української революції. Корінь N-го степеня. Арифметичний корінь N-го степеня, його властивості/ Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін (стр.78-87.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Англійська мова та література -2012г.,N 28
Интересные статьи :
Брикова О. О. Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання/ О. О. Брикова, Н. В. Борисенко (стр.2-17)
Зінченко О. О. Використання ІКТ на уроках іноземної мови/ О. О. Зінченко (стр.18-20.)
Опанасенко Н. С. Прийоми та методи для розвитку компетенцій письма/ Н. С. Опанасенко (стр.Фаховий сервер. - № 7. - С. 20-1-20-8)
Лейба В. І. Яке місце посідає мода у твоєму житті/ В. І. Лейба (стр.21-22.)
Шевельова О. В. Series of lessons "Extreme sports"/ О. В. Шевельова (стр.23-31.)
Гринько В. М. Lesson-discussion "Art for Heart's Sake". 11 form/ В. М. Гринько (стр.32-34)
Орленко І. С. Halloween. Traditions and customs/ І. С. Орленко, О. Ф. Чупаніна (стр.35-37.)
Мороз О. В. Happy Halloween. 5 form/ О. В. Мороз (стр.38-39.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Англійська мова та література -2012г.,N 15
Интересные статьи :
Гладка І. А. Test 2. Youth culture/ І. А. Гладка, Ю. А. Глєбова (стр.3-9.)
Мирошніченко А. Л. Навчання усного мовлення/ А. Л. Мирошніченко (стр.10.)
Marian V. Adnane. Everybody is having a wonderful time, except me/ V. Adnane Marian (стр.11-14.)
Птахова Л. В. Be polite! Don't be naughty! 5 form/ Л. В. Птахова (стр.15-16.)
Шинкаренко О. В. Урок-гра "Мій робочий день". 6 клас/ О. В. Шинкаренко (стр.17-19.)
Касянчук Н. В. The real character of a man is found out by his amusement. 7 form/ Н. В. Касянчук (стр.20-23.)
Тимченко І. Б. Шекспір - геніальний поет і драматург доби Відродження. Терновий вінець принца Гамлета/ І. Б. Тимченко (стр.24-28.)
Катріч К. І. Зовнішність. Мода та одяг. 9 клас/ К. І. Катріч (стр.29-32.)
Любченко О. С. Lessons "Fun with language". 10 form/ О. С. Любченко (стр.33-36.)
Береговенко К. М. What is love? 11 form/ К. М. Береговенко (стр.37-39.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2006г.,N 7/8
Интересные статьи :
Белець С. Проектний урок німецької мови "Мода і час"/ С. Белець (стр.28-32)
Омельчук Р. Проектний урок хімії "Життя та наукова діяльність Д.І.Менделєєва. Відкриття та значення періодичного закону"/ Р. Омельчук (стр.32-39)
Мерзлякова О. Профілактика психологічної маніпуляції та контролю свідомості/ О. Мерзлякова, В. Пєтухов (стр.52-62)
Завалевський Ю. Модель процесу виховання в закладах освіти/ Ю. Завалевський, Ю. Прокопович, В. Сагарда (стр.63-71)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 8
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :260 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 45.00, 45.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії в школі
Викладання іноземної мови
Початкова школа-- уроки англійської мови
Підручники історії
Українська мова-- мова художніх творів
Туризм в Україні
Бізнес
Грошова система України
Земельна реформа
Комп’ютерне моделювання
Програмне забезпечення
Евристичне навчання-- математика
Податки-- правове регулювання
Ринок праці
Дошкільне виховання
Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Психологія старості
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Чернігівщина-- географія
Чернігівщина-- історія
Ніжинщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Сумщина-- історія
Прилуки, місто-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електропровідність--негативна поведінка дошкільників
Содержание : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ С. С. Федірко ; 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Козачок ; М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018г.,N 10
Интересные статьи :
Гавриш Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?/ Наталія Гавриш (стр.4–10.)
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя (стр.11.)
Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки (стр.12–20.)
Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я дитини (стр.21.)
Проводимо пальчикові ігри (стр.22.)
Половіна О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції?/ Олена Половіна (стр.23–30.)
10 заборон для дорослих (стр.31.)
Біла І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії/ Ірина Біла (стр.32–37.)
Стаєнна О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат/ Олена Стаєнна (стр.38–42.)
Терещенко І. Як розвивати моторику в дошкільників/ Ірина Терещенко (стр.43–48.)
Календар ключових дат (стр.49.)
Атестація у числовому вимірі (стр.50.)
Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують (стр.51.)
Кіндрат І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності/ І. Кіндрат (стр.52–61.)
Святкові подарунки, або Магія в простих речах (стр.62–63.)
Левченко Т. Навчи мене дарувати подарунки/ Тетяна Левченко, Людмила Клименко (стр.64–67.)
Гусак О. На порятунок Снігуроньки/ Ольга Гусак (стр.68–71.)
Розвиток особистості: термінологічний путівник (стр.30.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Виховна робота в школі -2016г.,N 8
Интересные статьи :
Врублевська М. О. План виховної роботи школи на 2016-2017 навчальний рік/ М. О. Врублевська (стр.4-17.)
Калюта М. М. Упровадження інноваційних технологій національно-патріотичного виховання учнів у навчально-виховному процесі школи/ М. М. Калюта (стр.17-21.)
Боярчук О. і. Диспут "Сучасний патріотизм: мода чи життєва необхідність?" 10-11 клас./ О. і. Боярчук (стр.21-29.)
Погребець Н. О. "Слава не вмре козача"/ Н. О. Погребець (стр.29-31.)
Микитюк Л. В. "Я люблю Україну!"/ Л. В. Микитюк (стр.32-38.)
Довбня В. В. Свято першого дзвоника/ В. В. Довбня (стр.39-42.)
Кудя Л. М. Хліб - усьому голова/ Л. М. Кудя (стр.43-48.)
Грицай І. В. "Погляньте на красу життя. Погляньте на зірки, і ви побачите людського..."/ І. В. Грицай (стр.49-54.)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 392/Г 62
Автор(ы) : Голыбина А. Г.
Заглавие : Вкус и мода
Выходные данные : М.: Знание, 1974
Колич.характеристики :160 с
Серия: Прочти, товарищ!
Цена : Б.ц.
Экземпляры : всего : пед.(1), Ч.З.№2(1), аб(2)
Свободны : пед.(1), Ч.З.№2(1), аб(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 06.09.2024
Число запросов 6981
Число посетителей 659
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя