Поисковый запрос: <.>K=Нова українська школа<.> |
Общее количество найденных документов : 125
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Богданець-Білоскаленко Н. І. Проблема нової української школи у працях Я. Чепіги/Н. І. Богданець-Білоскаленко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 2.-С.27-31
|
>2.
| Романенко Ю. Нові програми - це важливо/Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 12.-С.2-5.
|
>3.
| Бачинська Є. Обласний фестиваль "Інноваційна діяльність закладів освіти Київщини за науково-педагогічним проектом "Інтелект України"/Євгенія Бачинська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 11/12.-С.72.
|
>4.
| Клочек Г. Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування/Г. Клочек // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 1.-С.7-11.
|
>5.
| Кузь В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр./В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2017,N N 1.-С.21-26.
|
>6.
| Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/Валерій Данилевський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.3–6
|
>7.
| Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/Наталія Чепурна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.7–10
|
>8.
| Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/Галина Назаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.11–16
|
>9.
| Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
|
>10.
| Інформатизація освіти і зародження нового освітнього середовища як основи нової української школи/Л. М. Калініна [и др.] // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2017,N N 4.-С.3-7.
|
>11.
| Громадянська відповідальність // Біологія. Шкільний світ. -київ:ТОВ "Редакція газет природничо-географічного циклу", 2017,N N 18.-С.4-9.
|
>12.
| Токар О. Світ обирає здатність до життя! Упровадження компетентнісного підходу в навчанні/О. Токар // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 19.-С.4-14.
|
>13.
| Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 28/29.-С.12-25.
|
>14.
| Україна. М-во освіти і науки Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 25/26.-С.2-5.
|
>15.
| Ляшенко О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики/О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2017,N N 3.-С.5-12.
|
>16.
| Градовська К. І. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів : З досвіду роботи/К. І. Градовська // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 31/32.-С.2-13.
|
>17.
| Янкович О. Використання методики "Щоденні 5” для формування ключових компетентностей на уроках літератури/О. Янкович, І. Ханчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 12.-С.2-7.
|
>18.
| Курок О. Нова українська школа і підготовка учителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка/О. Курок, Г. Кузнецова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2017,N N 10.-С.74-89.
|
>19.
| Усатенко Т. Горизонт нової української школи/Т. Усатенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 6.-С.37-40.
|
>20.
| Гриценко О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи/Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.1–5
|
|
|