Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (39)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПАРАДИГМА<.>
Общее количество найденных документов : 376
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

І-67


   
    Іноземна філологія [Текст] = Иностранная филология : міжвідомчий республіканський збірник. Вип. 97 / Міністерство вищої і середньої спеціальної освіти УРСР, Львівський державний університет ім. Івана Франка. - Львів : Львівський університет, 1990. - 144 с. - 2.10 крб.
    Содержание:
Траченко, О. М. Парадигма заголовків / О. М. Траченко. - С .84-89
Ратич, М. Т. Стилістичні функції перфекта / М. Т. Ратич. - С .117-122
Сімейкіна, Н. М. Проблема робітничого класу в англійській драмі початку ХХ ст. / Н. М. Сімейкіна. - С .123-129
Хорольський, В. В. Символізм у Б. Йітса (спроба системного аналізу вірша "Троянда Світу") / В. В. Хорольський; Т. Й. Лещук. - С .130-136
Лещук, Т. Й. Ідейна революція політичної фантастики Робера Мерля / Т. Й. Лещук. - С .137-142
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2
РУБ
Рубрики: Англійська мова--граматика
   Французька мова--граматика

   Німецька мова--стилістика

   Драматургія--Великобританія, поч. ХХ ст.



Доп.точки доступа:
Йітс, Б. \о нем\; Мерль, Робер \о нем\; Міністерство вищої і середньої спеціальної освіти Української РСР; Львівський державний університет ім. Івана Франка
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

2.
33.04
К 57


    Коган, А. М.
    Деньги, цена и теория трудовой стоимости: Новая парадигма теории трудовой стоимости [Текст] / А. М. Коган. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 224 с. - Б. ц.
ББК 65.011.1
РУБ 33.04


Экземпляры всего: 4
ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

3.
33И
Н 72


   
    Нова економічна парадигма [Text] : щорічний звіт. - Пуерто-Ріко : Урядовий банк, 1993. - 72 p. - 1.00 грн.
На англ. мові
ББК 65.9(7)
РУБ 33И


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
1МИ
Ц 65
б-ка Ковальчука О. Г. / Ц 65-КСХ


   
    Ціннісні орієнтації: Аналіз соціально-філософських концепцій заходу 80-90-х років [Текст] : монография / Ред. А. Т. Гордієнко, В. С. Пазенок, Л. А. Ситниченко, С. О. Кошарний, В. О. Курганський. - К. : Наукова думка, 1995. - 205 с. - ISBN 5-12-004515-4 : б/к
    Содержание:
Аксіологічна драма ХХ ст. . - С .5-46
Праксеологічна етика в контексті "Мінливого суспільства" . - С .47-74
Доля новітньої німецької філософії інтерсуб’єктивності: між життєвим світом та абсолютним розумом . - С .75-109
Класична парадигма філософії самосвідомості і характер її переосмислення герменевтичною феноменологією Поля Рікера . - С .110-174
Ціннісні орієнтації людини: ідеологічний аспект . - С .175-204
ББК 87.662
РУБ 1МИ

Аннотация: Монографія містить історико-філософський аналіз малорозроблених у вітчизняній літературі аксіологічних соціокультурних концепцій Заходу останніх десятиліть.


Доп.точки доступа:
Гордієнко, Анатолій Терентійович \ред.\; Пазенок, Віктор Сергійович; Ситниченко, Людмила Анатоліївна; Кошарний, Степан Олексійович; Курганський, Володимир Олександрович
Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Найти похожие

5.
83
З15


    Задорожна, Людмила Михайлівна.
    Історія українсько-вірменських літературних взаємин ХХ ст. Парадигма розвитку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра филолог. наук : 10.01.01 - українська література.10.01.05 - порівняльне літературознавство / Л.М. Задорожна ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 1996. - 46 с. -
ББК 83
РУБ 83
Рубрики: Українська література--літературні зв’язки
   автореферати дисертацій--українська література

   Вірменія--літературні зв’язки


Доп.точки доступа:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

6.
8У1
Т 48


    Ткачук, Микола Платонович.
    Парадигма світу збірк "Sempez tizo" Івана Франка [Текст] : навчальний посібник / М. П. Ткачук. - Тернопіль : [б. и.], 1997. - 35 с. - 0.30 крб.
ББК 83.3(4Укр)1
РУБ 8У1


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

7.
001
М 75


   
    Молода нація [Текст] : Альманах. № 13. - К. : Смолоскип, 1999. - 324 с. - (Архів. Історія ідей. Політична філософія. Політичні науки). - ISBN 966-7332-13-6 : 2.50 грн., 3.00 грн.
    Содержание:
Галета, О. Юрій Меженко: пропис із української культури 20-х років ХХ століття / О. Галета. - С .42-83
Датченко, Ю. До питання про спадщину Миколи Чернявського в літературно-мовному процесі кінця XIX -початку ХХ століть / Ю. Датченко. - С .98-106
Калита, Н. "Свої" і "чужі" у циклі казок О. Іваненко "Великі очі" (до проблеми витворення радянського міфа) / Н. Калита. - С .106-113
Карнаух, Л. Метаморфози людини бароко в "Київських чудах" Петра Могили / Л. Карнаух. - С .113-120
Коваль-Фучило, І. Похоронні голосіння в українській традиції: Проблема жанру / І. Коваль-Фучило. - С .120-133
фывфыв: обряди
Окара, А. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови / А. Окара; Н. Поліщук. - С .133-142
Поліщук, Н. "Страшна помста" М. Гоголя: спроба відчитання однієї міфологеми / Н. Поліщук; М. Стринаглюк. - С .142-152
Стринаглюк, М. Принципи середньовічного художнього мислення в "Моєму Ізмарагді" Івана Франка: відповідність традиції / М. Стринаглюк; О. Муслієнко. - С .160-168
Муслієнко, О. Микола Хвильовий: "Вступна новела" як текст-код / О. Муслієнко; Л. Петрова. - С .205-217
Петрова, Л. Художньо-інтелектуальний потенціал імен - знаків світової культури (на метеріалі поезій Ліни Костенко) / Л. Петрова; М. Василишин. - С .231-243
Василишин, М. Небуденність буденних героїв М. Савича / М. Василишин; В. Зарва. - С .260--267
Зарва, В. Просвітницька раціоналістично-сенсуалістична тенденція у творчості Ф. Достоєвського / В. Зарва; Д. Сироїд. - С .267-278
Сироїд, Д. Теодосій Печерський : час об’явлення та об’явленого / Д. Сироїд; Х. Стельмах. - С .310-314
Стельмах, Х. Специфіка жіночої психології у романі Ясміни Тешанович "Сирени" / Х. Стельмах. - С .314-322
ГРНТИ
ББК 72 + 83.3(4Укр)6
РУБ 001
Рубрики: Українська мова--мова художніх творів--поезія
фывфывфыв:
мова української поезії


Доп.точки доступа:
Меженко, Юрій \о нем\; Чернявський, Микола Федорович (укр. письменник ; 1868-1938) \о нем\; Іваненко, Оксана Дмитрівна (укр. письменниця, перекладачка ; 1906-1997) \о ней\; Могила, Петро \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Савич, М. \о нем\; ДОСТОЕВСКИЙ, ФЕДОР МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Печерський, Теодосій \о нем\; Тешанович, Ясміна \о ней\
Экземпляры всего: 2
фб (2)
Свободны: фб (2)
Найти похожие

8.
37(05)
В 53


   
    Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст]. Вип. 14. - Львів : Львівський національний університет, 1999. - 254 с. - 7.50 грн.
    Содержание:
Освітні стратегії і перспективи
Ступарик, Б. Освіта в умовах трансформації суспільного устрою в Україні / Т. Кошманова; Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович. - С .6-16
Кошманова, Т. Нова парадигма філософії підготовки вчителів / Д. Герцюк, Б. Паздера; М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк. - С .17-24
Герцюк, Д. Європейський вимір в освіті / М. Солтис, Т. Равчина; Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів. - С .25-31
Солтис, М. Психолого-педагогічні аспекти організації білінгвальних шкіл як форми діалогу культури / Н. Гапон; З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ
Гапон, Н. До проблеми інтеграції психологічної психотерапії та педагогіки / З. Фалинська; Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко. - С .37-43
Фалинська, З. Про модель управління державними закладами освіти / Г. Васянович; І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак. - С .44-48
Історія української та зарубіжної школи і педагогічної думки
Васянович, Г. Проблеми педагогічної етики в епоху Середньовіччя та Нового часу / І. Курляк; Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка. - С .49-55
Черепанова, С. Полікультурні основи української вищої освіти XVI - XVIII ст. (світоглядно-гуманістичний аспект) / О. Караманов; І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина. - С .56-65
Курляк, І. Штрихи до історії діяльності педагогічних кафедр в університеті Яна Казимира (Львів, 20-30-ті роки ХХ ст) / Н. Яськів; В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед. - С .66-72
Караманов, О. Розвиток педології у галичині на початку ХХ ст. / І. Мищишин; Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук. - С .73-80
Яськів, Н. Проблема виховання характеру у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу / В. Вихрущ; Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська. - С .81-84
Мищишин, І. Просвітньо-виховна діяльність українських молодіжних організацій релігійного спрямування (Галичина, кінець XIX - 30-ті роки ХХ ст.) / Т. Завгородня; М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .85-90
Вихрущ, В. Проблеми організації шкільного навчання на сторінках журналу "Учитель" / Н. Пастушенко; І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .91-96
Завгородня, Т. Особливості розвитку української теорії і практики шкільного навчання в Галичині міжвоєнної доби / М. Чепіль; С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .104-114
Пастушенко, Н. Ідеал учителя у педагогічній системі Юліана Дзеровича / І. Руснак; Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .115-120
Чепіль, М. Проблема формування національної свідомості дітей у педагогічній спадщині Івана Ющишина / С. Цюра; Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .121-129
Руснак, І. Етнічна преса українців у боротьбі за розвиток українського шкільництва у Канаді / Н. Рипка; М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .130-140
Проблеми сучасного українського виховання
Цюра, С. Параметри виховання , орієнтованого на підготовку людини до самостійного духовного розвитку / Т. Равчина; Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .141-150
Рипка, Н. Психологічний аналіз деяких причин девіантної поведінки школярів / М. Швед; Н. Лозинська; К. Беркита. - С .152-159
Вдович, С. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність / З. Гіптерс; Г. Коссак; Г. Савчук. - С .160-166
Равчина, Т. Роль педагога як посередника у навчанні і вихованні молоді / Г. Дегтярьова, Н. Кухарчук; О. Захарчук. - С .167-175
Швед, М. Вплив екологічної ситуації на формування свідомості сучасника / Н. Лозинська; К. Беркита. - С .176-181
Гіптерс, З. Культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів / Г. Коссак; Г. Савчук. - С .182-190
Дегтярьова, Г. Впровадження надбань вальдорфської педагогіки в закладах нового типу / О. Захарчук. - С .201-207
Актуальні питання дидактики середньої і вищої школи
Лозинська, Н. Особливості розвитку педагогічних технологій у вищій школі України / К. Беркита. - С .208-213
Коссак, Г. Проблема взаємодії наукових знань та життєвого досвіду учнів у системі природничої освіти / Г. Савчук. - С .222-225
Захарчук, О. Психолого-педагогічні аспекти формування наукового стилю мислення старшокласників у навчально-пізнавальній діяльності / О. Захарчук. - С .226-229
Романишин, М. Психолого-педагогічний аналіз проблем молодших школярів у навчанні (з досвіду практичної роботи) / М. Романишин. - С .230-236
Беркита, К. Теоретичні аспекти змісту професійного навчання бакалаврів з економіки та підприємництва / К. Беркита. - С .236-241
Савчук, Г. Міжпредметні зв’язки як необхідна дидактична умова підвищення наукового рівня викладання основ наук у школі / Г. Савчук. - С .252-254
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 37(05)


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
778
І-44
б-ка Бойка О. Д. / І-44-фб


    Іллєнко, Юрій Герасимович.
    Парадигма кіно [Текст] / Ю. Г. Іллєнко. - К. : Абрис, 1999. - 416 с. - ISBN 966-531-076-3 : 15.00 грн.
ББК 85.37
РУБ 778
Рубрики: Кіномистецтво
фывфывфыв:
феномен і ноумен кіномистецтва -- актуалізація

Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

10.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. и.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ГРНТИ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Доп.точки доступа:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.
8Р2
М 52
б-ка Михеда П. В. / М 52-фб


    Мережинская, Анна Юрьевна.
    Художественная парадигма переходной культурной эпохи: Русская проза 80-90-х годов XX века [Текст] : монография / А. Ю. Мережинская ; Киевский национальный ун-т им. Тараса Шевченко. - К. : Киевский университет, 2001. - 433 с. - Библиогр.: с. 414-433. - ISBN 966-594-231-X : 11.00 грн.
Есть автограф: Экз. 839296 : Мережинская, Анна Юрьевна
ББК 83.3(4Рос)6
РУБ 8Р2
Рубрики: Російська література--історія, 20 ст. 2 половина
   Російська література--жанри (проза)



Доп.точки доступа:
Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

12.
158.9
П 86


   
    Психология конфликта [Текст] / сост., ред. Н. В. Гришина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 448 с. : ил. - (Хрестоматия по психологии). - ISBN 5-272-00335-7 : 8.00 грн.
ББК 88.53
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра психології
   Конфліктна парадигма

   Конфлікти--типи

   Конфлікт--модель



Доп.точки доступа:
Гришина, Н. В. \сост., ред.\
Экземпляры всего: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

13.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

14.
8У(05)
Р49


   
    Рідний край [Текст] : Науковий публіцистичний художньо-літературний альманах. № 2 (5) / Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка. - Полтава : ПДПУ ім. В. К. Короленка, 2001. - 150 с. - ISBN 966-7653-03-5 : 5.00 грн.
    Содержание:
Ляпаненко, Ніна. Душі криниці : слово про народну Берегиню / Н. Ляпаненко, М. Ляпаненко. - С .23-28
Козачок, Ярослав. Проза Миколи Костомарова : до проблеми нової інтерпритації / Я. Козачок. - С .57-63
Хоменко, Наталія. "Ідеї часу і форми часу" : модифікація жанру нарису у творчості В. Г. Короленка 80-90-их років XIXст / Н. Хоменко. - С .63-67
Мелешко, Віра. Вірші-авторське кредо : на матеріалі творчості Павла Грабовського / В. Мелешко. - С .67-69
Скупейко, Лукаш. Міфологема пам’яті в "Лісовій пісні" Лесі Українки : часопросторова парадигма / Л. Скупейко. - С .69-74
Безхутрий, Юрій. Новела Миколи Хвильового "Свиня" як "психологічна" сатира: деякі аспекти семантики й поетики / Ю. Безхутрий. - С .74-80
Вовк, Яровлав. Умберто Еко та його роман "Імя троянди" / Я. Вовк. - С .80-82
Поліщук, Вікторія . Структура художніх текстів малої прози О. Говди: феномен знака / В. Поліщук. - С .82-86
Білик, Галина. Міфософія Оксани Забужко: "Польові дослідження з українського сексу / Г Білик. - С .86-95
Пащенко, Володимир. Ярослав Галан: трагедія віри, зневіри і долі : Гортаючи сторінки неписаної біографії / В. Пащенко. - С .106-113
Титаренко, Валентина. Символіка українського рушника. Традиції і сучасність / В. Титаренко, Д. Горбачук. - С .113-116
Дем’яненко, Наталія. Хореографічна діяльність Василя Верховинця / Н. Дем’ненко, Н. Тарасова. - С .116-121
Воропаєва, Ірина. З бандурою на Голгофу: життєві терни Володимира Кабачка (1892-1957) / І. Воропаєва. - С .121-124
Стадниченко, Володимир. Каврайський зошит : До 280-річчя від дня народження Григорія Сковороди / В. Стадниченко. - С .126-135
Дереза, Людмила . Володимир Даль і Україна : До 200-річчя з дня народження письменника / Л. Дереза. - С .135-138
Ротач, Петро . Ікона Леоніда Полтави : Штрихи до біографії поета (1921-1990). Есей / П. Ротач. - С .139-144
ГРНТИ
ББК 83.3(4Укр)я5
РУБ 8У(05)
Рубрики: Українська література--літературна критика
   Мовознавство

   Українська мова--мова художніх творів

   Українознавство

   Рушники

   Російська література--образи, теми, сюжети

   Підляшшя--історія
    Полтавщина--історія



Доп.точки доступа:
Кириченко, Раїса Панасівна \о ней\; Костомаров, Микола Іванович (укр. і рос. історик, етнограф ; 1817-1885) \о нем\; Короленко, Володимир Галактіонович (1853-1921) \о нем\; Грабовський, Павло Арсенович (укр. поет-лірик ; 1864-1902) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \о нем\; Еко, Умберто (італ. медієвіст, літерат. критик, спец. по сімеотиці ; р. н. 1932) \о нем\; Говда, Олег (укр. письменник-восьмидесятник) \о нем\; Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець ; 1960 р. н.) \о ней\; Галан, Ярослав Олександрович (1902-1949) \о нем\; Верховинець, Василь Миколайович \о нем\; Кабачок, Володимир Андрійович (укр. бандурист ; 1892-1957) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (укр. просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \о нем\; Даль, Володимир Іванович \о нем\; Полтава, Леонід Едуардович (укр. поет ; 1921-1990) \о нем\; Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

15.
Шифр: ОІУ/2002/5/3
   Журнал

Освіта і управління [Текстььь] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Выходит ежеквартально
2002г. т.5 N 3
Содержание:
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106
фывфыв: адміністрація школи, мотивація учіння
Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135
фывфыв: філософія освіти
Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150.
Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157.
фывфыв: гуманістична психологія
Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168.
Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177.
Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187.
фывфыв: проблеми виховання
Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196.
Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник
фывфыв: епідемія, здоров’я української нації
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Нікуленко, О.
    Парадигма діалогу Абрагама Маслова [Текстььь] / О. Нікуленко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N3. - С. 151-157.
УДК
ББК 88.5
Рубрики: психологія гуманістична


Доп.точки доступа:
Маслов, Абрагам (1908-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Гуменюк, О.
    Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин [Текстььь] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 59-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
фывфывфыв:
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Аннотация: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Ященко, Е.
    Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текстььь] / Е. Ященко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: навчання інноваційне
   психологічний вплив

   Модульно-розвивальне навчання

фывфывфыв:
ПАРАДИГМА


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текстььь] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Выходит ежеквартально
2002г. N 3/4
Содержание:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
фывфыв: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
фывфыв: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
фывфыв: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
фывфыв: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
фывфыв: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
фывфыв: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
фывфыв: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
фывфыв: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.


    Фурман, А.
    Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текстььь] / А. Фурман // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840 + 74
Рубрики: освітні технології
фывфывфыв:
ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 81430
Число посетителей 1101
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя