Поисковый запрос: <.>K=РЕФЛЕКСІЯ<.> |
Общее количество найденных документов : 249
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| ГЕНЕЗА: Філософські студії 2000/Наукове товариство "Гуманітарна колегія". - 2000
|
>2.
| Педагогіка і психологія професійної освіти. № 2:квітень - червень. - 2002
|
>3.
| Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія"/Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Т. 19: Філософія та релігієзнавство. - 2001
|
>4.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 5. - 2007
|
>5.
| Бех І. Д. Виховання особистості/І. Д. Бех. - 2008
|
>6.
| Вачков И. Эмоциональная диалектика/И. Вачков // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.7.
|
>7.
| Слободенюк Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії/Л. Слободенюк // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N8(лютий).-С.8-9
|
>8.
| Видриган Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК/Л. Видриган // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N8(лютий).-С.15
|
>9.
| Психологія і суспільство - 2002г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.142-159
|
>11.
| Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/А. Лазарук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.170-186
|
>12.
| Рідна школа - 2003г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>13.
| Сова М. Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури/М. Сова // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.13-14
|
>14.
| Педагогіка толерантності - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>15.
| Завірюха Л.А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі/Л.А. Завірюха // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2003,N N1.-С.76-86.
|
>16.
| Губкина Т.К. Социально-психологический тренинг с учителями/Т.К. Губкина // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N3.-С.91-118
|
>17.
| Карпов А.В. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики/ А.В. Карпов // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N5.-С.45-57.
|
>18.
| Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.46-53
|
>19.
| Ложкин Г.В. Феномен телесности в Я-структуре старшеклассников и содержании их жизненных проектов /Г.В. Ложкин, А.Ю. Рожднственский // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N2.-С.27-33
|
>20.
| Мандрівець - 2003г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|
|