Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (167)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=РЕФЛЕКСІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 249
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.58
М 11


    Місечко, О. Є.
    Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Стандарти--розробка стандартів--стандарти професійно-педагогічної освіти
   Підготовка вчителів іноземної мови

фывфывфыв:
професійні портфелі вчителів -- професійна рефлексія -- оцінювання -- самооцінювання -- очікування -- професійні компетенції -- дескриптори професійних компетенцій -- професійні дос'є -- підготовка вчителів-мовників -- розробка стандартів -- стандарти освіти
Аннотация: У статті аналізується зміст нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вчителів іноземних мов.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
87.6
Д 58


    Довбня, В. М.
    Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка [Текст] / В. М. Довбня // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 84-93.
ББК 87.6
Рубрики: Філософія освіти
фывфывфыв:
передчуття постмодерну -- пізній модерн -- постмодерністська рефлексія


Доп.точки доступа:
Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
373.2.091.12:005.336.5-044.337](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія
Аннотация: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
88.4
Н 20


    Найдьонова, Л. А.
    Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? [Текст] / Л. А. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 48-55
ББК 88.4
Рубрики: Історична психологія
фывфывфыв:
історична травма -- трансгенераційна психотравма -- групова рефлексія -- голодомор -- спільнота -- колективна пам’ять


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


   
    Адаптація до початкової школи: Добірка статей [Текстььь] // Психолог. - 2004. - N25/26 (липень). - С. 80-108
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Адаптація учнів
   Дошкільники--підготовка до школи

   Рефлексія

   тренінг

Аннотация: Статті із розділу: Психічний стан і поведінка першокласників залежно від типу педагогічної взаємодії; Психологічний тренінг "Адаптація дітей до навчання у школі" ; Урок соціальної рефлексії в молодшій школі; Семінар-практикум для класних керівників;


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
83.3(4УКР)р10
О-53


    Олексієнко, Галина.
    Активне навчання в сучасній школі / Г. Олексієнко // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 10. - С. 30-32 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв:
активне навчання -- пізнавальна активність -- морально-етичні проблеми -- критичне мислення -- рефлексія -- активне навчання -- фаза актуалізації -- фаза консолідації
Аннотация: Автор статті пропонує розробку уроку з української літератури по темі: "Морально-етичні проблеми, порушені в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького".


Доп.точки доступа:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник, учитель, магістр богослов'я ; 25. 11. 1838 - 2. 04. 1918) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
87
А 67


    Анисимов, О. С.
    Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности / О. С. Анисимов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 41-48. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 87
Рубрики: Майбутнє--суб’єктивність--об’єктивність
фывфывфыв:
майбутнє -- рефлексія -- суб’єктивність -- об’єктивність
Аннотация: За наявності установки на об'єктивність породжуваних образів майбутнього необхідним стає запозичення позиції стратега, шо реалізує метасистемний підхід в аналізі макросистем. У рамках вказаних форм стратегічного прогнозування, планування, проектування навіть помилки, які були передбачені, достатньо швидко ліквідуються.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.


    Тристан, Анна.
    Бути педагогом [Текст] : запрошення до рефлексії / А. Тристан // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 12. - С. 27. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія
фывфывфыв:
вихователі ДНЗ -- професійна рефлексія -- методична робота в ЗДО


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.

Л 64


    Дзюба, Тетяна Анатоліївна.
    Від "Кобзаря" до букваря – Тарас Шевченко як чинник національного усвідомлення українців [Текст] / Т. А. Дзюба // Література та культура Полісся : Збірник наукових праць / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - Вип. 80 : Серія "Філологічні науки", № 5. - С. 19-27
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)0-7 + 83.3(4Укр)5-8(Шевченко Т. Г.)
РУБ

фывфывфыв:
інтерпретація -- рефлексія -- документальні джерела -- національна ідентичність -- буквар
Аннотация: У статті аналізуються новітні студії, присвячені з’ясуванню ролі Т. Г. Шевченка у пробудженні національної свідомості українців. Вносяться певні корективи та уточнення до наведених суджень і прикладів у монографії В. Лизанчука "Шевченкове Слово".


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

10.
88
П 60


    Портницька, Н. В
    Від наслідування до творчості [Текст] / Н. В Портницька // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 59-68. - Библиогр.: с. 19.
ББК 88
Рубрики: психологія дошкільника
   Здібності--діти

   Творчість дітей

   Рефлексія (психологія)

фывфывфыв:
соціальна рефлексія -- референтний компонент -- вікові особливості дошкільників


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.104
К 64


    Кондратець, Інна
    Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигорання [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійне вигоряння
фывфывфыв:
професійне вигоряння -- здоров’я вихователя -- енергетичний потенціал -- педагогічна рефлексія -- професійна рефлексія
Аннотация: Подано поради вихователям щодо того, як дбати про свої енергетичні ресурси за допомогою рефлексій. Запропоновано покрокову рефлексивну програму професійного антивигорання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
83.3(4УКР)р10
С 48


    Слотницька, Ірина.
    Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою" [Текст] / І. Слотницька // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 21-24
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання літератури
   Уроки літератури

фывфывфыв:
рефлексія діяльності


Доп.точки доступа:
Чайковський, Андрій Якович (укр.письменник ; 1857-1935)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

13.
Шифр: ВЧ-1/2012/11
   Журнал

Віче [Текстььь] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Выходит дважды в месяц
2012г. N 11
Содержание:
Литвин, В. Перемога 1945 р.: історична реальність і суспільна рефлексія (історіософські нотатки) / В. Литвин. - С.8-15
Федорова, А. Основні принципи свободи слова та преси у світлі Європейської конвенції з прав людини / А. Федорова. - С.30-32
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
81.411.1-90
Б 11


    Білокінь, Н.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія
фывфывфыв:
еврестична бесіда -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція
Аннотация: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

15.


    Ярмолюк, Алла.
    Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 2-11.
Рубрики: Викладання української мови в школі--синтаксис
фывфывфыв:
навчання синтаксису -- складне речення -- комплексні вправи -- компетентнісно орієнтовані завдання -- мотивація -- рефлексія
Аннотация: В кінці статті презентовано розділ підручника “Складне речення. Складносурядне речення”.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

16.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Экземпляры всего: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Найти похожие

17.
Шифр: ВМДЗ/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 3
Содержание:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8.
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11.
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16.
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20.
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24.
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27.
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31.
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35.
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39.
5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41.
Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44.
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49.
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51.
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52.
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57.
Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58.
Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61.
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65.
Що відзначити у квітні. - С.66-67.
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 14-21.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
фывфывфыв:
виховна парадигма -- смислова цінність -- особистісна рефлексія -- рефлексивна техніка -- емоційні переживання -- гуманістичний діалог -- духовне самовдосконалення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
Шифр: ВОУ1/2022/1/2
   Журнал

Вища освіта України [Текстььь] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Выходит ежеквартально
2022г. N 1/2
Содержание:
Андрущенко, Віктор. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9.
Яценко, Олена. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17.
Корсак, Костянтин. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28.
Сікорський, Петро. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37.
Любарець, Владислава. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43.
Кашина, Ганна. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних ЗВО в системі післядипломної освіти / Г. Кашина. - С.44-50.
Шеремет, Марія. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56.
Козлакова, Галина. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62.
Дудар, Тамара. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [и др.]. - С.63-71.
Другие авторы: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А.
Дорошенко, Інна. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: ВШ-3/2016/10
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2016г. N 10
Содержание:
Базилевич, Віктор. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія” в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук. - С.7-20.
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-7.
Погребняк, Віталій. Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забезпечення / В. Погребняк [и др.]. - С.20-27.
Другие авторы: Дашковська О., Власюк О., Солоденко А.
Осецький, Валерій. Місце футурології у структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Осецький, І. Татомир. - С.27-45.
Дударенко, Людмила. Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти / Л. Дударенко. - С.45-54.
Корсак, Костянтин. Нооісторія, Велике Трипілля та інші основи української ідеї XXI / К. Корсак. - С.54-64.
Похресник, Анатолій. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації” вищої школи України / А. Похресник. - С.64-73.
Головенкін, Володимир. Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики / В. Головенкін. - С.73-88.
Ратушинська, Анастасія. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя / А. Ратушинська. - С.88-97.
Політова, Олена. Бібліотека - інформаційний центр творчого розвитку студентів / О. Політова. - С.97-102.
Бутук, Олександр. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так? / О. Бутук. - С.102-127.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 12974
Число посетителей 687
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя