Поисковый запрос: <.>K=РЕФЛЕКСІЯ<.> |
Общее количество найденных документов : 249
Показаны документы с 1 по 20 |
|
1.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.58/М 11
Автор(ы) : Місечко О. Є.
Заглавие : Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов
Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 19-23 (Шифр ШО1/2012/1) Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.58 Предметные рубрики: Стандарти-- розробка стандартів-- стандарти професійно-педагогічної освіти Підготовка вчителів іноземної мови Аннотация: У статті аналізується зміст нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вчителів іноземних мов.
Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 87.6/Д 58
Автор(ы) : Довбня В. М.
Заглавие : Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка
Место публикации : Практична філософія: Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К.: Центр практичної філософії, 2012. - N 3. - С. 84-93. (Шифр ПФ/2012/3)
ББК : 87.6 Предметные рубрики: Філософія освіти фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): передчуття постмодерну--пізній модерн--постмодерністська рефлексія
Найти похожие
|
3.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Кіндрат І.
Заглавие : Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності
Место публикации : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 10. - С. 52–61. (Шифр ВМДЗ/2018/10) Примечания : Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
УДК : 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) Предметные рубрики: Заклади дошкільної освіти-- вихователі-- самоосвіта фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): заклади дошкільної освіти--вихователі днз--самоосвіта--професійний розвиток--форми--інтелектуальні карти--рефлексія Аннотация: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Найти похожие
|
4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88.4/Н 20
Автор(ы) : Найдьонова Л. А.
Заглавие : Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне?
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2012. - N 2. - С. 48-55 (Шифр ПП/2012/2)
ББК : 88.4 Предметные рубрики: Історична психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історична травма--трансгенераційна психотравма--групова рефлексія--голодомор--спільнота--колективна пам’ять
Найти похожие
|
5.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Заглавие : Адаптація до початкової школи: Добірка статей
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2004. - N25/26 (липень). - С. 80-108 (Шифр П2/2004/25/26 (липень))
ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметные рубрики: Адаптація учнів Дошкільники-- підготовка до школи Рефлексія тренінг Аннотация: Статті із розділу: Психічний стан і поведінка першокласників залежно від типу педагогічної взаємодії; Психологічний тренінг "Адаптація дітей до навчання у школі" ; Урок соціальної рефлексії в молодшій школі; Семінар-практикум для класних керівників;
Найти похожие
|
6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/О-53
Автор(ы) : Олексієнко, Галина
Заглавие : Активне навчання в сучасній школі
Место публикации : Укр. мова і л-ра в шк. України: щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. / М-во освіти і науки України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 10. - С. 30-32: фотогр. (Шифр УМЛ-2/2014/10) Примечания : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10 Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі Аннотация: Автор статті пропонує розробку уроку з української літератури по темі: "Морально-етичні проблеми, порушені в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького".
Найти похожие
|
7.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 87/А 67
Автор(ы) : Анисимов О. С.
Заглавие : Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности
Место публикации : Мир психологии: науч.-метод. журн./ Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ун-т. - Москва: Моск. психол.-соц. ун-т, 2013. - № 2. - С. 41-48. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2013/2). - ISSN 2073-8528 Примечания : Библиогр.: 21 назв.
ББК : 87 Предметные рубрики: Майбутнє-- суб’єктивність-- об’єктивність Аннотация: За наявності установки на об'єктивність породжуваних образів майбутнього необхідним стає запозичення позиції стратега, шо реалізує метасистемний підхід в аналізі макросистем. У рамках вказаних форм стратегічного прогнозування, планування, проектування навіть помилки, які були передбачені, достатньо швидко ліквідуються.
Найти похожие
|
8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Тристан, Анна
Заглавие : Бути педагогом
: запрошення до рефлексії
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2018. - N 12. - С. 27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/12). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Заклади дошкільної освіти-- вихователі-- професійна рефлексія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вихователі днз--професійна рефлексія--методична робота в здо
Найти похожие
|
9.
|
Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Дзюба, Тетяна Анатоліївна
Заглавие : Від "Кобзаря" до букваря – Тарас Шевченко як чинник національного усвідомлення українців
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Література та культура Полісся: Збірник наукових праць/ Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - Вип. 80: Серія "Філологічні науки", № 5. - С. 19-27 (Шифр 8У/Л 64-992085)
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)0-7 + 83.3(4Укр)5-8(Шевченко Т. Г.) фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретація--рефлексія--документальні джерела--національна ідентичність--буквар Аннотация: У статті аналізуються новітні студії, присвячені з’ясуванню ролі Т. Г. Шевченка у пробудженні національної свідомості українців. Вносяться певні корективи та уточнення до наведених суджень і прикладів у монографії В. Лизанчука "Шевченкове Слово".
Найти похожие
|
10.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88/П 60
Автор(ы) : Портницька Н. В
Заглавие : Від наслідування до творчості
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 8. - С. 59-68. (Шифр ПП/2011/8) Примечания : Библиогр.: с. 19.
ББК : 88 Предметные рубрики: психологія дошкільника Здібності-- діти Творчість дітей Рефлексія (психологія) фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна рефлексія--референтний компонент--вікові особливості дошкільників
Найти похожие
|
11.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.104/К 64
Автор(ы) : Кондратець Інна
Заглавие : Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигорання
Место публикации : Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 20-22. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2016/10). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.104 Предметные рубрики: Заклади дошкільної освіти-- вихователі-- професійне вигоряння фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне вигоряння--здоров’я вихователя--енергетичний потенціал--педагогічна рефлексія--професійна рефлексія Аннотация: Подано поради вихователям щодо того, як дбати про свої енергетичні ресурси за допомогою рефлексій. Запропоновано покрокову рефлексивну програму професійного антивигорання.
Найти похожие
|
12.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/С 48
Автор(ы) : Слотницька, Ірина
Заглавие : Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 4. - С. 21-24 (Шифр УЛЗО/2012/4)
ББК : 83.3(4УКР)р10 Предметные рубрики: Викладання літератури Уроки літератури фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія діяльності
Найти похожие
|
13.
|
Заглавие журнала :Віче -2012г.,N 11 Интересные статьи : Литвин В. Перемога 1945 р.: історична реальність і суспільна рефлексія (історіософські нотатки)/ В. Литвин (стр.8-15) Федорова А. Основні принципи свободи слова та преси у світлі Європейської конвенції з прав людини/ А. Федорова (стр.30-32) Интересные статьи : Найти похожие
|
14.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 81.411.1-90/Б 11
Автор(ы) : Білокінь Н.
Заглавие : Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52 (Шифр Умлш/2013/6)
ББК : 81.411.1-90 Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- морфологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еврестична бесіда--випереджувальні завдання--"редактор"--оцінювання--самооцінювання--рефлексія--активна життєва позиція Аннотация: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.
Найти похожие
|
15.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Ярмолюк, Алла
Заглавие : Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк)
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2017. - N 6. - С. 2-11. (Шифр Умлш-1/2017/6)
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- синтаксис фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчання синтаксису--складне речення--комплексні вправи--компетентнісно орієнтовані завдання--мотивація--рефлексія Аннотация: В кінці статті презентовано розділ підручника “Складне речення. Складносурядне речення”.
Найти похожие
|
16.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(ы) : Бех, Іван Дмитрович
Заглавие : Виховання особистості
: підручник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Либідь, 2008 Колич.характеристики :848 с.:
іл
ISBN, Цена 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73 Предметные рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік-- психологія Молодші школярі-- психологія Підлітки-- психологія Старшокласники-- виховання Рання юність-- психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Содержание : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Экземпляры : всего 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10) Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10) Найти похожие
|
17.
|
Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020г.,N 3 Интересные статьи : Іванчук С. Виклики сталого розвитку для дорослих/ С. Іванчук (стр.4-8.) Правила про правила: як навчати дитину справедливості (стр.9-11.) Безсонова О. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки/ О. Безсонова, Л. Дудинська (стр.12-16.) Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації (стр.17.) Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень (стр.18-20.) Стаєнна О. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок/ О. Стаєнна (стр.21-24.) Стаєнна О. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність/ О. Стаєнна (стр.25-27.) Левицька М. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору/ М. Левицька (стр.28-31.) Клименко Л. Інтегрований підхід до корекційної роботи/ Л. Клименко (стр.32-35.) Кляпець О. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі/ О. Кляпець (стр.36-39.) 5 типів висловлювань для підтримки дітей (стр.40-41.) Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб (стр.42-44.) Кондратець І. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками/ І. Кондратець (стр.45-49.) Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками (стр.50-51.) Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів (стр.52.) Стягунова О. Ігрове ранкове коло в дитячому садку/ О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль (стр.53-57.) Щоб ранкове коло було успішним (стр.58.) Рагуля В. Стала гра – сталий розвиток/ В. Рагуля (стр.59-61.) Чайка З. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес/ З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук (стр.62-65.) Що відзначити у квітні (стр.66-67.) Джемула Г. Хай здійснюються бажання/ Г. Джемула (стр.68-71.) Интересные статьи : Найти похожие
|
18.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.200.5/Б 55
Автор(ы) : Бех І. Д.
Заглавие : Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 2. - С. 14-21. (Шифр ПП1/2016/2)
ББК : 74.200.5 Предметные рубрики: Виховання-- гуманістичне виховання фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виховна парадигма--смислова цінність--особистісна рефлексія--рефлексивна техніка--емоційні переживання--гуманістичний діалог--духовне самовдосконалення
Найти похожие
|
19.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2022г.,N 1/2 Интересные статьи : Андрущенко В. . Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього/ В. Андрущенко (стр.5-9.) Яценко О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності/ О. Яценко (стр.10-17.) Корсак К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології/ К. Корсак (стр.18-28.) Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.29-37.) Любарець В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення/ В. Любарець, А. Любима (стр.38-43.) Кашина Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних ЗВО в системі післядипломної освіти/ Г. Кашина (стр.44-50.) Шеремет М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи/ М. Шеремет, Д. Супрун (стр.51-56.) Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/ Г. Козлакова (стр.57-62.) Дудар Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі/ Т. Дудар [и др.] (стр.63-71.) Дорошенко І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації/ І. Дорошенко (стр.72-79.) Интересные статьи : Найти похожие
|
20.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 10 Интересные статьи : Базилевич В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія” в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді/ В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук (стр.7-20.) Прес-служба МОН України інформує (стр.3-7.) Погребняк В. Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забезпечення/ В. Погребняк [и др.] (стр.20-27.) Осецький В. Місце футурології у структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. Осецький, І. Татомир (стр.27-45.) Дударенко Л. Межі звернення до знань про минуле у передбаченні майбутнього системи освіти/ Л. Дударенко (стр.45-54.) Корсак К. Нооісторія, Велике Трипілля та інші основи української ідеї XXI/ К. Корсак (стр.54-64.) Похресник А. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації” вищої школи України/ А. Похресник (стр.64-73.) Головенкін В. Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики/ В. Головенкін (стр.73-88.) Ратушинська А. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя/ А. Ратушинська (стр.88-97.) Політова О. Бібліотека - інформаційний центр творчого розвитку студентів/ О. Політова (стр.97-102.) Бутук О. Найм власних випускників - негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так?/ О. Бутук (стр.102-127.) Интересные статьи : Найти похожие
|
|
|